1.

371 6 0
                                    

Hétfő

Reggel az ébresztőm csodálatos hangjára keltem, ami az jelezte hogy ideje készülni ha nem akarok elkéseni. Kikászálódtam a biztonságot nyújtó ágyamból, majd a fürdőbe vettem az irányt. Felkötöttem a hajam egy kontyba, majd egy kis hidegvizet fröcskoltem az arcomba. Megtöröltem az arcom, majd a szobámba mentem, ahol a ruhásszekrény elé léptem. Kihalásztam belőle egy fekete farmert,és egy babarózsaszín felsőt, amit beletürtem a nadrágba. A telefonomat leszedtem a töltőről,majd a táskámba bepakoltam a mára szükséges dolgokat, majd letettem a földre. Megágyaztam, majd a sminkeltem. Felkaptam a cuccomat, majd lementem a konyhába,ahol a konyhapulton találtam egy kis pénzt. Felvettem a cipőmet és a táskámat, majd kiléptem az ajtón, amit be is zártam. A közeli pékség felé vettem az irányt, ahol megvettem az egész napra elegendő élelmet, majd a suliba indultam. Már távolabbról észrevettem a kis társaságunkat, ezért odamentem hozzájuk.
-Sziasztok.-köszöntem nekik.
-Haliii.-ugrott a nyakamba Eszti.
-Szia Törpe.- Jött oda Ádám.
-Mi a helyzet?-érdeklődtem.
-Semmisok. Mindjárt csöngetnek, jöttök?-felelte Eszter.
-Persze.-mondta Ádám.
-Tudok mást?-kérdeztem vigyorogva.
-Nem nagyon.-röhögött ki a barátnőm.
Egymás mellett haladva szeltük a folyosókat, amíg a termünkhöz nem értünk.
-Sziasztok.-mondtam a többi osztálytársamnak.
-Szia babaa.-mondta a barátom Erik.
-Erikem.- adtam neki egy puszit majd megöleltem.
Leültem a helyemre elővettem a telefonom, majd írtam anyának hogy mi a helyzet nála. Hamarosan becsöngettek, majd belépett a fizikatanár a terembe.
-Osztály vigyázz.- visította a szörnyen magas hangjával.
-Heteseim?-nézett körbe, majd karjait széttárta.
Bence és én feltettük a kezünket.
-Mire vártok?-nézett ránk felvont szemöldökkel, majd tapsolt kettőt, mire mi elindultunk.
-Bence, jelentést kérek.
-Tanárnőnek tisztelettel- nyomta meg a második szót- jelentem, az osztály létszáma 16, nem hiányzik senki.
-Köszönöm, üljetek le.-parancsolt mindenkit a helyére.
Visszasétáltam a padomhoz, majd leültem. Ahogy kicsöngettek az utolsó órámról összepakoltam, majd Esztiék-kel a pláza felé vettük az irányt. Beültünk a mekibe és telezabáltuk magunkat. Elköszöntem mindenkitől, majd hazafele vettem az irányt.
-Megjöttem!-kiabáltam anyának.
-Szia kislányom!-szaladt ki anya, majd megölelt, amit viszonoztam is.
-Gyere.-húzott maga után a konyhába majd leültetett egy székre
-Ugye tudod hogy mostanában szinte minden este eltűnök.-vágott a közepébe.- És ez azért van mert találtam egy másik embert apád helyett. És.... Arra jutottunk hogy hozzájuk költözünk.-mondta boldogan.-Na mit szólsz?-kérdezte.

MostohatesóWhere stories live. Discover now