2.

305 7 0
                                    

Egy ideig ledöbbenve meredtem magam elé, majd arra eszméltem fel hogy anya a kezét az enyémre teszi.
-Anya...-kezdtem bele.- ha te boldog vagy így, és neked ez jó, akkor én elfogadom. Ha költözünk hát költözünk. Tudod jól hogy 3 személyen kívül nincsenek nagyon barátaim. Csak arra kérlek téged hogy ahova megyünk, tudjam folytatni a sminksulit.-fejeztem be őszite mosollyal az arcomon.
-Már át is írattalak, jövőhéten már kezdhetsz is.
-Köszönöm!-álltam fel, majd megöleltem.
-Felmehetek?-kérdeztem.
-Persze.-felelte anya mosolyogva.
Felszaladtam a lépcsőn, majd beléptem a közös csoportunkba, és hívást indítottam.
-Sziasztok.-köszöntem mikor mindenki felvette.- Mondani szeretnék valamit.-folytattam majd újra belekezdtem.-Tudjátok jól hogy mindannyiótokat nagyon, de nagyon szeretem. De az a helyzet hogy hétvégén költözünk!-mondtam boldogan.
-És hova?-kérdezte kétségbeesetten Eszti.
-A szomszédotok leszünk.-feleltem
Mindenkivel megbeszéltem amit kellett, majd lementem anyához. Melyik nap indulunk?-kérdeztem.
-Szerdán, és holnap nem kell suliba menned.-mosolygott rám.-Mit szeretnél enni vacsira?-kérdezte ugyanis este fél kilenc volt.
-Gofriiit!-kiáltottam boldogan.
-Jól van szívem, halkabban nem kell a szomszédnak is hallania.-csitított nevetve.
Anya kisütötte a gofrikat, majd leültünk az asztalhoz, és megettük mindet.Mikor befejeztük adtam egy puszit az arcára, majd felmentem a szobámba és felkaptan a pizsamámat, és a fürd felé vettem az irányt. Lemostam a sminkem, majd beálltam a zuhany alá. Hosszú perceken keresztül hagytam hogy a forró vízcseppek végig folyjanak a hátamon, majd eltűnjenek a lefolyóban. Mikor kiszálltam megtöröltem mindenem, majd felvettem a pizsamámat, majd bedöltem az ágyamba és telefontoztam. Hajnali kettő körül lehetett mikor elaludtam.

Kedd

Reggel beszélgetésre ébredtem. Gyorsan felöltöztem, sminkeltem, majd összefogtam a hajamat egy kontyba, és lementem. Egy anyával egy idős férfit és egy 17-18 év körüli fiút láttam ahogy belétem a nappaliba. Odaléptem anyához, adtam neki egy puszit, majd a vendégeknek is bemutatkoztam.
-Jónapot, Kovács Babett vagyok.-és kezet fogtam a férfivel.
-Szia, Kovács Babett.-nyújtottan a kezem, de ő csak magához húzott és megölelt, amit viszonoztam.Megéreztem bódító illatát ami teljesen elkábított. Mikor elengedett rámosolyogtam amit viszonzott is. Már szinte most éreztem hogy mi jóban leszünk.

MostohatesóWhere stories live. Discover now