-Dáviiid, elég!-szóltam rá nevetve, majd mikor abbahagyta, eldöntöttem az ágyon, és én is elkezdtem csikizni.
-Most visszakapod.-mosolyogtam angyalian rá.
Röhögve kántálta a nevemet, és azt hogy hagyjam abba, de nem tettem. Felémkerekedett, nyomott egy puszit az arcomra, majd a konyhába sétált. A plafont figyeltem, és gondolkoztam hogy ez mi az isten volt. Végül úgy döntöttem utánna megyek.
-Dávid.-kezdtem halkan.-Ezt a puszit miért kaptam?-folytattam, majd az arcomra mutattam.
-Őszintén?Fogalmam sincs Babett.-mondta, majd széttárta karjait.
-Hát rendben. Jössz filmet nézni?
-Persze, megyek.-felelte, majd odajött és karjaiba vont.-Köszönöm hogy nem vagy bunkó velem.-motyogta a vállamba, majd felnézett.
-Szívesen?-mondtam, vagy inkább kérdeztem tőle mosolyogva.
-Na de menjünk filmezni.-húzódott el hirtelen, én pedig megilletődve néztem ahogy felmegy a lépcsőn.
A lépcső felé vettem az irányt, majd bemyitottam.
-Felöltözök és csinálunk valami reggelit oké?-kérdeztem az ágyamon elterülő fiútól. Rámnézett majd bólintott.
A gardróbomhoz léptem kivettem egy egyszerű fekete melegítőt és egy sima oversize pólót, majd a fürdőbe léptem. Kulcsra zártam az ajtót, és beálltam a zuhany alá. Hajamat is meg mostam, majd hagytam hogy a forró víz áztassa a testem. Kiléptem, majd megtöröltem a testem, és felöltöztem. Vizes hajjal visszamentem a szobámba, a komódomhoz léptem és kivettem a hajszárítót, és egyéb dolgokat.
Ránéztem Dávidra, aki mosolyogva
nézett engem, amit viszonoztam is.
Visszamentem a fürdőbe, a hajamat megszárítottam, makd egy kontyba fogtam. Törölközőimet felakasztottam.
-Kész vagyok.-mentem vissza a szobába a hajszárítóval a kezembe.
Eltettem a fiókba, majd a gardróbból kivettem a bőröndjeimet, és az egyiket kinyitottam, majd magam mellé tettem. Először a ruháimat pakoltam bele, majd egy masik bőröndbe az összes többit. A fürdőből is kihoztam mindent, és azokat is elraktam. Egy nagyobb sporttáskát megfogva lementem és az ott lévő cipőimet belepakoltam a táskába, majd a kabátokat magamhoz véve mentem vissza. Beletettem egy bőröndbe mindent, és az ajtó mögé tettem őket. A fontosabb dolgoknak egy nagyobb fekete táskát választottam, és a fontosabb dolgokat beletettem, de a töltőt meg ilyeneket majd holnap.
YOU ARE READING
Mostohatesó
RomanceKovács Babett története aki egy átlagos lánynak számít. Szülei elváltak így anyukájával élt, aki a történetben talál magának egy férfit, ahol Babett megtalálja a nagy Őt. Ha érdekel tarts velem. Helyesírási hibákért bocsánat.