Sehun

905 39 1
                                    

Hayır anne ! Okula gitmeyeceğim !

Kim Young , oğlu Jongin 'e baktı . Daha önce kedi çocukların ergenliklerinin çok zor geçtiğini duymuştu fakat bu kadar da olamazdı herhalde .

Hayır Jongin ! Okula gideceksin , birazdan servis seni alacak !!

Hayır anne ! Okula falan GİT-ME-YE-CE-ĞİM .

Hayır efendim gideceksin !

Çok kötüsün anne ! Arkadaşlarımın anneleri onların okula gitmemelerine izin veriyor ama sen vermiyorsun . Sen beni sevmiyorsun !

Jongin sulu gözlerle odasına girip kapıyı çarptı ve kendi yatağın üstüne attı . Hala anne ve babasının onu sevmediğini düşünüyordu . Oysa bay ve bayan Kim , herşeyi oğullarının iyiliği için yapıyorlardı .

Yine n 'oldu ?

Bay Kim , eşine sordu .

Ergen halleri işte .

Bayan Kim , alnındaki teri sildi ve mutfağa yöneldi . Bay Kim birazdan işe gidecekti , ona kahvaltı hazırlaması gerekiyordu . Bay Kim yönünü oğlu Jongin 'in odasına çevirdi ve kapıyı tıklattı .

Girebilir miyim oğlum ?

Jongin , gelen sesle gözyaşlarını sildi ve aynada kendine baktı .

Gir .

Bay Kim , yavaşça kapıyı açtı ve Jongin 'e baktı .

N 'oldu baba ?

Jongin kısa kesmek içinmiş gibi sordu .

Sadece konuşmak istiyorum .

Bay Kim , yavaşça Jongin 'in yanına oturdu . Baba oğul uzun zamandır böyle yalnız kalmamışlardı .

Esmer olduğun için mi ?

Ne ?

Jongin , gelen soru karşısında duraksamıştı .

Okula gitmek istememe nedenin , değil mi ?

Jongin , kafasını aşağıya indirdi . Okulda onunla o , esmer bir kedi çocuk olduğu için onunla dalga geçiyorlardı .
Bay Kim sorunun cevabını anladı . Bu tabii ki "evet" 'di .

Bak , Jongin .
Biz seni her ne olursa olsun çok seviyoruz . Esmer olduğun için dalga geçtiklerinde kafana takma , onlara cevap verme . Sen olduğun halinle güzelsin .

Jongin artık bu lafları duymaktan sıkılmıştı . " Sen olduğun halinle güzelsin " veya " kafana takma " gibi lafları ...
Evet , bay ve bayan Kim , Jongin 'i çok seviyorlardı fakat bu , arkadaşlarının onunla dalga geçmemesi için bir neden değildi .

Bay Kim , oğlunu başından öptü ve odadan yavaşça çıktı .

Jongin kendini yalnız hissediyordu . Etrafında onu esmer diye yadırgamayan olmamıştı . Jongin 'de açık tenli olmak istiyordu . Dışlanmadan arkadaşları ile takılabilmeyi ... Keşke onu anlayacak biri olsaydı .

Jongin bunları düşünürken telefonundan bir şarkı açtı ve nakarat kısmını söylemeye başladı .

Müzik ve dans , onun tutkusuydu fakat bu iki kavramı yıllar önce bırakmıştı . Yani sahnede dans ederken sakatlanana kadar .
...
O zamanlar Jongin 3. sınıfa gidiyordu . Annesi onu bir dans kursuna yazdırmıştı ve o hafta sonu gösterileri vardı . Tabii ki herkes gibi Jongin 'in anne ve babası da gösteriyi izlemeye gelmişlerdi . Sıra Jongin 'e gelmişti ve Jongin , biraz ürkek biraz da kararlı adımlarla sahneye çıkınca anne ve babası ona el salladı . Jongin onları gördü ve gülümsedi . Müzik başlayınca Jongin kendini müziğe verdi . Her hareketi kusursuz yapıyordu fakat yerler yeni temizlenmişti . Jongin bir balerin gibi etrafında dönmeye başladı . Kedi kuyruğu da onunla birlikte salınıyordu . Çok ihtişamlıydı . Jongin dönmeyi bıraktı . Sıra son hareketteydi , havaya atlayıp bacaklarını açacak ve öyle yere inecekti . Jongin zıpladı ve bacaklarını açtı ama inemedi . Ters bir şekilde düştü ve sahnede o an alkış yerine Jongin 'in açı çığlığı duyuldu .

...

Şimdi ise Jongin 11. sınıfa gidiyordu . Zaman çabuk geçmişti ve Jongin , gerçekten dans etmeyi özlemişti . Ama yapamazdı .

Bay Kim , bayan Kim 'in kulağına eğildi ve kısık sesle konuştu .

Bugün Jongin 'in haberi olmadan bir yere gideceğiz . Jongin için bir süprizim var .

Bayan Kim ona sorgulayan gözlerle bakınca bay Kim ona imalı bir bakış atarak Jongin 'in odasını işaret etti . Bayan Kim , kocasının ne demek istediğini pek anlamamıştı ama üstelemedi ve sofraya oturdular .

...

Umarım Jongin bu süprize kötü bir tepki göstermez .

Bayan Kim , bay Kim 'e doğru arabaya binerlerken fısıldadı .
Süprizinse hiçbir şeyden haberi yoktu .

...

Bayan Kim , anahtarı deliğe sokmadan önce derin bir nefes aldı . Umarım Jongin bunu çok abartmaz .

Jongin oturmuş futbol maçı izliyordu . Kapının açılma sesini duyunca kanepeden kalktı . Sanırım sabah ki olayı çok abartmıştı . Gidip anne ve babasından özü dileyecekti ki siniri iki katına çıktı , çünkü karşısında süt beyazı uzun bir kedi çocuk dikiliyordu .

Oğlum , yeni kardeşine merhaba de .

Jongin annesinin hafif titreyen sesiyle bu kedi çocuğun burada ne işi olduğunu anlamıştı .

Bana kardeş mi aldınız !

Jongin sinirle sordu . O , onlara yetmiyor muydu ?

Tatlım ben ve baban sana yalnızlık çekme diye bir kardeş sahiplendik ama inan onu çok seveceksin . Bak ne kadar da uslu .

Jongin tekrar sorgulayıcı bakışlarını süt beyaz oğlana yöneltti . Jongin süt beyazın gözlerinin içine bakıyordu .
Süt beyaz ise ondan bakışlarını kaçırıyordu . Jongin itiraf etmesi gerekirse çocuğu yakışıklı ve sakin bulmuştu .

Hadi tatlım utanma ve ağabeyine adını söyle .

Süt beyaz söze başladı .

B-ben S-Sehun . Benim adım Sehun .

Sehun utangaç bir şekilde adını söyleyince bay Kim , Sehun ve Jongin 'in elinden tutup ikisini Jongin 'in odasına götürdü .
Hadi Jongin , kardeşine kendinden bahset . Ona kötü davranma ve önyargılı olma . O çok iyi bir kedi çocuk .

Bay Kim odadan çıktı . Şimdi odada ikisi ve derin bir sessizlik vardı .

NOT JUST BROTHER | CATBOYS | SEKAI ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin