Ah ne ?!

683 27 2
                                    

                           Jongin 'in ağzından ;

En son Sehun 'a sarılıp onu uyutmaya çalıştığımı hatırlıyorum . Aslında yaklaşık 2 dakika önceye kadar gayet huzurlu bir şekilde uyurken , flaş sesini kulağımın dibinde duyunca huzurumla birlikte gururum da gitti .

Anne sabah sabah n 'yapıyorsun kulağımın dibinde ?

Ah Jongin , bu anı kaçıramam . Gülümse ,

Ah ne ?!

Jongin , kardeşine sarılarak uyuyordun ! Tanrım Jongin , seni birilerine sarılarak uyurken görmeyeli yıllar oldu .

Annemin dediği şeyle soluma dönüp ne halt yediğimi anlamaya çalıştım . Ah ! Sehun koynumda uyuyordu .

Jongin , iyiki dün akşam karar işini size bırakmışım .

Anne , sizin şu anda Almanya 'da olmanız gerekmiyor muydu ?

Evet Jongin , birazdan çıkacağız ... Ama seni bu haldeyken çekmeden gitmek olmazdı . Kkkkkk

Anne gülme ! Al şu çocuğu da üzerimden !

Hızlıca Sehun 'u koynumdan ittim .

N 'oluyor yaw ? Ne güzel uyuyordum .

Hayır güzel falan uyumuyordun ! Ağzın yarım metre açık horluyordun !

Ben horlamam !

Horluyordun !

Horlamıyordum !

Şşşşşt ! Kavga etmeyin ! Biz gidiyoruz güzel geçinin !

Annem gelip beni ve Sehun 'u başımızdan öpüp kapının önündeki bavulu da alıp gözden kayboldu .

N 'yaptığını sanıyorsun Sehun ?

Ben bir şey yapmadım !

Niye koynuma girip uyuyorsun ? Rezil oldum !

Ama ilk sen bana sarıldın !

Sehun 'un yataktan kalkıp - henüz yerini yeni öğrendiği - mutfağa ilerlerken " Çünkü kokunu seviyorum " diye fısıldadığını duyamayacak kadar aptal değilim . Ama bunun üzerine fazla takılmadım .

Annem kahvaltı hazırlamış .

Birlikte kahvaltıya oturduğumuzdan itibaren ilk 10 dakika hiç konuşmadık . Ve sohbeti ben başlattım .

Kendinden biraz bahsetsene Sehun .

Tamam . Adım Oh Sehun . 16 yaşındayım ve kedi yaşım 7 .
Dans etmeyi ve şarkı söylemeyi severim . Hobilerim dogboy 'ları sinirlendirip kaçmak ve çizgi roman okumak . En sevdiğim yemek fırında balık , en sevdiğim şarkı " rich love " , en sevdiğim renk beyaz . Kulaklarıma ve kuyruğuma dokunulmasından hoşlanmam . Fıstığa alerjim var .

Tamam Sehun anladım ama mesela nerede doğup büyüdüğünü söyle , ya da cat - boy - dükkanına nasıl geldiğini .

Tamam . Nerede doğduğumu bilmiyorum . Kısacası her yerde büyüdüm . Dükkana ben gelmedim . Sokakta yürürken buraya getirildim .

Ne yani nerede doğduğunu bilmiyor musun ?

Hayır bilmiyorum . Ayrıca buraya gelmeden önce de hiç kimsem yoktu . Hatta 9 yaşındayken tecavüze uğradım ! İnanabiliyor musun ? Haahahahahahhaaa ! Ödüm patlamıştı !

Sehun tecavüze uğradığını kahkahalar içinde anlatır ona WTF bakışları atıyordum . Acaba beynine oksijen gidiyor muydu zavallının ?

Sehun iyi misin ? Tecavüze uğradığına gülüyorsun !

Evet iyiyim . Ama ciddiyim ellerinden zor kurtuldum .

Sehun 'un kahkaları kesilmişti ve konuştu .

Sen de kendinden bahset ağabey ?

Tamam , adım Kim Jongin . 17 yaşındayım . Kedi yaşım 8 .
Eskiden dans edip şarkı söylerdim ama artık yapmıyorum . Hobilerim müzik dinlemek ve futbol oynamak . En sevdiğim yemek tavuk , en sevdiğim şarkı " shape of you " , en sevdiğim renk kırmızı . Kulaklarıma ve kuyruğuma dokunulmasını severim . Bir boka alerjim yok .
Kendimi bildim bileli buradayım . Vee .... mm ... şey

Ney ?

Homofobik ... değilim .

Gözlerimi kaçırarak söyledikten sonra Sehun 'a baktım . Anlamamış gibiydi . Bu sefer o bana WTF bakışları atıyordu .

Ah Sehun ! Erkeklerden hoşlanıyorum demeye çalışıyorum
Heeeeeeeeeeeeeeeee ! Anladımmmmmmm !

Sehun komik bir şekilde söyleyince kıkırdadım . Aslında çok farklıydık . Ben ev kedisiydim , o ise sokak kedisi . Ama yine de onu seviyordum . Evet o , o çok özeldi ...

Ah ağabey , üstümü değiştirip gelicem .

Anladığımı belli etmek için kafamı salladım . Çatalını bırakıp ayağa kalktı . Yanımdan geçerken de kuyruğunun kalçalarına yakın olan kısmını okşadıktan sonra göz kırpıp p*ç smile atmayı da unutmadım .

Hayır Sehun ! Ah tanrım zıplasana ! Yandın !

Zıplayacağımı bilmiyordum ki !

Ah Sehun , engellere geldiğinde zıplayacaksın . Yoksa yanarsın .

Yaklaşık 15 dakikadır Sehun 'a basit bir oyunu öğretmeye çalışıyordum fakat tanrının kıt beyinlisi öğrenmeye anti olarak doğmuştu .

Tamam tamam anladım ağabey . O kadar da zor değilmiş . Niye bana öğretmedin ki ?

Sehun istemli bir şekilde sorunca ense köküne bi tane patlatasım geldi ama yapmadım :'(

...

Saat akşam 20.00 olmuştu ve Sehun yarım saattir uyuyordu . Evet bütün gün oyun oynadık . En sonunda Sehun , kanepede uyuyakaldı . Aslında birşey söyleyeyim mi ?

O , o kadar güzel uyuyor ki . Onu uyurken izlemek çok güzel . Çatık kaşları hiç istifini bozmadan , ince pembe dudakları aralık , güzel gözleri kapalı bir şekilde uyuyor o .
Süt gibi de kokusu var . Taze süt , çok güzel . Onu seviyorum , evet onu çok seviyorum . Ve eve geldiğinden beri esmer tenim ile hiç alay etmedi ve eşcinsel olduğum için yadırgamadı .




NOT JUST BROTHER | CATBOYS | SEKAI ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin