Jongin 'in Ağzından ;
Sabah uyandım hissiz bir şekilde . Onun kollarında uyuyordum . İkimizde parkenin üzerindeydik . O hala uyuyordu . Dün olanlar aklıma geldi . Ah , bunu hakedecek ne yapmıştım ?
Sehun 'a daha sıkı sarıldım . Şimdi o benim yanımda olan tek kişiydi . Kafamı koynuna gömdüm . O süt kokusu bana güven veriyordu .
Boynuna büyük bir nefes verdiğimde kıpırdanmıştı . Kalkıp bana baktı .
Ağabey iyi misin ?
İyi değildim fakat üzülmesini istemiyordum .
E-evet i-yiyim Sehun .
Hayır ağabey , iyi değilsin ateşin var gibi görünüyor .
Elini alınma götürüp kontrol etti .
Böyke anlayamıyorum ağabey .
Bana doğru yaklaşıp alnımı uzunca öptü . Kalbim hızlanmıştı ve çok heyecanlanmıştım .
Ateşin var ağabey . Soğuk bir duş al , ben de sana çorba yapacağım .
S-sehun gerçekten iyiyi-
Hayır ağabey itiraz istemiyorum , git duş al .
Onun gözlerine minnettar bir şekilde baktım . Onun pamuk gibi bir kalbi vardı .
...
Dıştan çıkar çıkmaz çorba kokusu burnuma dolmuştu . Aslında şuan da Sehun 'la mükemmel bir vakit geçirebilirdim ama annem ve babam aklımdan çıkmıyor .
Giyinip mutfağa indiğimde Sehun 'un üzgün ve halsiz bakışlarıyla karşılaştım .
Bir kadın aradı ağabey ,
Gözlerim istemsizce dolmaya başlamıştı ve Sehun hızlıca yanıma gelip bana sıkıca sarıldı .
Cevabı veya ne olduğunu duymak istemiyordum . Sadece eski günleri istiyordum .
Derin bir nefes alarak kulağıma fısıldadı .
Çok üzgünüm ağabey ...
Ona sıkıca sarıldım , ağlamak istemiyordum . Sarılmayı bırakıp elleri ile dolan gözlerimi sildi .
Ağlamanı istemiyorum ağabey . Sen gülerken görmek istiyorum . Çok üzgünüm ağabey , bunu sana ben söylemek istemezdim ama ...
Ellerimle dudaklarını kapattım . Konuşmasını istemiyordum . Çünkü biraz daha konuşursa ağlayacaktım .
Bana tekrar sıkıca sarıldı ve ayrıldı .
Çorbanı iç ve ... unut sadece ağabey . İleriye odaklan . Lütfen ...
Sandalyeyi çekip oturmamı istedi . Yavaşça oturdum . Iyice hissizleşmiştim . Hiçbir şeye odaklanamıyordum .
Sehun önüme yeni yaptığı çorbayı koydu ve kaşık verdi .
Yavaşça yemeye çalışıyordum ama boğazımda kalıyorlardı . Sanki yemeyi haketmiyormuşum gibi ...
...
Zar zor çorbayı bitirmiştim . Sehun önümdeki çorba tabağını aldı ve makineye koydu .
Ben de salona geçip kanepeye yattım . Biraz sonra Sehun 'da gelip ayaklarımın dibine oturup televizyonu açtı ve kumandayı bana verdi .
Aklımı anne ve babamdan ayırmak istiyordum ama olmuyordu . Yaklaşık yarım saattir kısa kısa kanalları geziyordum fakat televizyona odaklanamıyordum .
En sonunda televizyonu kapattım . Ve bir hıçkırık sesi , bir tane iç çekiş ve yine bir hıçkırık sesi daha .
Hızla doğrulup Sehun 'a uzandım .
Sehun ağlıyor musun ?
Hızlıca elleriyle yüzünü kapattı ve bana arkasını döndü . Hıçkırmamak için dudağını ısırdığını gördüm .
Tanrı 'm Sehun n 'oldu ?!
Telaşla sormuştum ama o kafasını sağa sola sallayıp birşey olmadığını anlatmaya çalıştı . Dayanamayıp onu omuzlarından kendime çevirip ellerini indirdim .
Sehun neden ağlıyorsun ?
Sana ihanet ettim ağabey .
Anlamamıştım , nasıl yani ?
Ne demek istiyorsun Sehun ?
SENİ SEVİYORUM ağabey . Sana aşık oldum . Sana bakmaya doyamıyorum , halbuki biz kardeşiz ağabey . Gittikçe sana daha çok bağlanıyorum . Bugün ateşinde yoktu , alnını öpebilmek için söylemiştim . Seni ağlarken görmek beni çok üzüyor , seni çok seviyorum ağabey . Sana ağabey derken içim yanıyor ama ... biz kardeşiz ... ağabey .
Sehun bunları söyledikten sonra kafasını eğdi . Ben öylece duruyordum . Bana aşık olmuştu . Sehun bana aşık olmuştu .
Hala burnunu çekiyordu .Ona yaklaşıp sarıldım . Ben de seni seviyorum Sehun . Seni , süt kokunu , kalbini , kulaklarını , kuyruğunu ve o güzel kalbini . Ben de seni seviyorum Sehun .
Boynunu öptüm . Kedi kuyruğu heyecanla sallanırken kulakları seyiriyordu . Onu kucağıma oturttum . Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk . Yüzünü ellerim arasına aldım ve dudaklarımızı birleştirdim . İlk baş sorgulasa da o da bana acemice karşılık vermeye başlayınca gülümsedim . Yorgunluktan ağzını açtığında tadına bakmak için dilimi ağzına soktum . Ne yapması ve ellerini nereye koymadı gerektiğini bilmiyordu . Dilimi çıkardım ve ellerini boynumda birleştirdim . Tekrar kaldığım yerden devam etmek için alt dudağını emdiğimde ufakça inledi ve gülümsedim .
Dudaklarının tadına bakarken ellerimi yanaklarından çekip kalçasında gezdirmeye başladım . Bir yandan okşarken bir yandan da sıkıyordum . Sol kalçasını sıktığımda inledi . Ellerimi kalçasından çekip kedi kuyruğuna koydum ve okşamaya başladım . Kuyruğu yerinde durmuyordu .
Yorulmuştu ve çekilecekti ama ellerimi saçlarına daldırıp kafasını kendime bastırdım . Yine inlemişti ve bu acemice inlemeleri beni tahrik ediyordu . Alt tarafımda zonklamalar hissedince onu kalçalarından tutup kucaklayarak yatak odasına gitmeye başladım .
Bu arada arkadaşlar bu ilk smut yazışımdı yani hatam olabilir o yüzden şimdiden özür diliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT JUST BROTHER | CATBOYS | SEKAI ✔
FanfictionKedi çocuk Jongin , anne ve babasının ona kardeş(!) olarak aldıkları kedi çocuk ile sadece kardeş olmaz . Anne , baba ; Bana bir kardeş aldığınız için minnettarım . Bana Sehun 'u verdiğiniz için minnettarım .... Üzülme ~ Daddy 's Kitten +18 ...