Κεφάλαιο 2ο: Η γνωριμία με τον Namjoon Part:1

89 15 0
                                    

Lee Violet POV

Είναι μόλις τρεις μέρες που έχω έρθει από Λονδίνο στην Σεούλ και σήμερα θα πάω πρώτη φορά στην εταιρία που θα με εκπροσωπεί ως ηθοποιό την Big Hit αφού πέρασα την οντισιόν που έκαναν μέσω διαδικτύου, η αλήθεια είναι ότι είμαι τρισευτυχισμένη που επιτέλους θα κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα!

Με το που έφτασα εκεί είδα πολλά κορίτσια να είναι στην είσοδο της εταιρίας και να περιμένουν κάποιον (μάλλον κάποιο διάσημο idol θα περιμένουν σκέφτηκα) αλλά παρόλο αυτά με λίγη δυσκολία προχώρησα προς τα μέσα και κατευθύνθηκα στην γραμματεία της εταιρίας για να ρωτήσω που είναι το γραφείο του Κυρίου Bang Si Hyuk όπου με περιμένει για να υπογράψω το συμβόλαιο μου.

Αλλά πριν προλάβω να φτάσω εκεί ακούω απ'έξω τσιρίδες κοριτσιών και επιτόπου γυρίζω το κεφάλι μου για να δω τι γίνεται, με το που γυρίζω λοιπόν το κεφάλι μου βλέπω μπροστά από την είσοδο της εταιρίας να είναι σταματημένο ένα πανάκριβο μαύρο τζιπ με σκούρα τζάμια και από μέσα του να βγαίνει ένα αγόρι το οποίο δεν μπόρεσα να διακρίνω καλά τα χαρακτηριστικά του διότι εγώ βρισκόμουν από μέσα από την τζαμαρία της εταιρίας με αποτέλεσμα να μην φαίνονται όλα καλά.

Με το που βγήκε λοιπόν το αγόρι μέσα από το τζιπ τα κορίτσια άρχιζαν να ουρλιάζουν ακόμη πιο δυνατά και να κάνουν σαν παλαβές (στην κυριολεξία όμως!). Εγώ πάλι αποφάσισα να μην δώσω άλλη σημασία και συνέχισα τον δρόμο μου προς την γραμματεία της εταιρίας, μόλις έφτασα εκεί είπα στην κοπέλα που βρισκόταν μπροστά από έναν υπολογιστή.

Εγώ: Γεια σας! Είμαι η Lee Violet, έχω ένα ραντεβού με τον Κύριο Bang Si Hyuk.

Γραμματέας: Ααα...!!! Είσαι η νικήτρια της διαδικτυακής οντισιόν για τους νέους ηθοποιούς (είπε με ένα πλατύ χαμόγελο) Εγώ είμαι η Mirian χάρηκα! (συνέχισε).

Εγώ: Και εγώ χάρηκα! (της απάντησα και ανταλλάξαμε χειραψία).

Mirian: ο Κύριος Bang είναι στο γραφείο του και σε περιμένει! Μπορείς να περάσεις! Το γραφείο είναι τρίτη πόρτα στον τρίτο όροφο, εδώ δίπλα έχει ασανσέρ (μου είπε δείχνοντας μου τον διάδρομο στα δεξιά της).

Εγώ: Σε ευχαριστώ πολύ (της απάντησα χαμογελώντας και έφυγα).

Μόλις λοιπόν έφτασα απ'έξω από την πόρτα του Κυρίου Bang πήρα μερικές βαθιές ανάσες και χτύπησα σιγά σιγά την πόρτα αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσει να ακουστεί, αφού πέρασαν ούτε κάποια δευτερόλεπτα άκουσα από μέσα την φωνή του να λέει.

Kim Namjoon 'A Dangerous Boyfriend' (Greek BTS FF)Where stories live. Discover now