Namjoon's POV
Είμαι στο στούντιο και κάνω κάτι τελευταίες διορθώσεις στο καινούριο μου MIXTAPE που πρόκειται να κυκλοφορήσει σε δυο εβδομάδες, μόλις τις τελειώσω πρέπει να πάω να τις δείξω στον Bang Si Hyuk (κατά κόσμο γνωστός και ως Hitman Bang) για να μου αν είναι οκ? Και έτσι να το τελειοποιήσω επιτέλους!
Με το που τελειώνω περνάω τις διορθώσεις σε ένα USB φλασάκι και πηγαίνω κατευθείαν στο γραφείο του, αφού χτυπάω τρεις φορές την πόρτα χωρίς να πάρω απάντηση από εκείνον αποφασίζω να την ανοίξω αλλά τελικά με το που την ανοίγω βλέπω ότι δεν είναι κανείς μέσα και έτσι την κλείνω και φεύγω.
Έτσι λοιπόν αρχίζω να τον ψάχνω σε όλη την εταιρεία ώσπου φτάνω στο δωμάτιο χορού όπου ακούγονται ομιλίες από μέσα αλλά δεν μπορώ να διακρίνω αν είναι γυναικείες ή αντρικές οι φωνές που ακούγονται αλλά αποφασίζω να ανοίξω την πόρτα και να μπω μέσα.
Μόλις ανοίξω την πόρτα τον βλέπω να μιλάει με μια κοπέλα αλλά όταν με αντιλαμβάνεται γυρίζει προς το μέρος μου και μου λέει.
Κύριος Bang: Ααα.. Namjoon! Έλα να σου συστήσω το νέο αστέρι της εταιρίας μας (είπε με ενθουσιασμό).
Εγώ προχώρησα προς τα μέσα και τους πλησίασα τότε εκείνος μου είπε πάλι.
Κύριος Bang: Από εδώ η Violet! Namjoon.
Τότε εγώ της έδωσα το χέρι μου και της είπα.
Εγώ: Χάρηκα! Violet εγώ είμαι ο Namjoon.
Violet: Και εγώ Namjoon! (μου είπε και ανταπέδωσε στην χειραψία μου).
Κύριος Bang: Να ξέρεις Namjoon! Η Violet είναι πραγματικά μια υπέροχη ηθοποιός!
Violet: Αα..! Υπερβάλλετε Κύριε Bang!
Κύριος Bang: Δεν υπερβάλω καθόλου κορίτσι μου! (είπε και έπειτα γύρισε προς σε μένα και μου είπε) λοιπόν τι με ήθελες Namjoon?
Εγώ: Έχω έτοιμες τις διορθώσεις για το MIXTAPE μου! (του είπα δίνοντας του το φλασάκι).
Κύριος Bang: Τέλεια Namjoon! Θα τις ακούσω και θα σου πω αύριο πως μου φαίνονται, τώρα παιδιά εγώ πρέπει να φύγω, τα λέμε αύριο, καληνύχτα!
Καληνύχτα! (είπαμε και οι δύο).
Και τότε η Violet γύρισε και μου είπε.
Violet: Πρέπει και εγώ να φύγω! Τα λέμε αύριο Namjoon, καληνύχτα! (μου είπε και πήγε να φύγει αλλά ο ήχος της φωνής μου της διέκοψε αυτήν την κίνηση).
ESTÁS LEYENDO
Kim Namjoon 'A Dangerous Boyfriend' (Greek BTS FF)
FanficΆσε με να φύγω του φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορούσα, ήταν λες και ήταν υπνωτισμένος η σαν να είχε πάρει ναρκωτικά, προσπάθησα να του ξεφύγω αλλά στην αρχή ήταν μάταιο. Το πως μπόρεσα και του ξέφυγα ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω. Τρία χρόνια αργότερα είμαι...