Violet's POV
Έπειτα από καμιά ώρα χουζουρέματος μέσα στην αγκαλιά του Namjoon αποφάσισα ότι έπρεπε να σηκωθώ από το κρεβάτι του γιατί έπρεπε να επιστρέψω και σπίτι μου κάποια στιγμή, έτσι πήγα να κάνω μια κίνηση να σηκωθώ μιας και συνειδητοποίησα ότι και ο ίδιος είχε ξυπνήσει από ώρα και απλά χουζούρευε σαν και μένα.
Αλλά με το που πήγα να σηκωθώ τον άκουσα να λέει.
Namjoon: Επ! Για που το έβαλες πονηρούλα?
Εγώ: Πρέπει να γυρίσω σπίτι μου Namjoon.
Namjoon: Γιατί δεν περνάς καλά εδώ μαζί μου? (είπε και ήρθε από πάνω μου ενώ άρχισε παράλληλα να με φιλάει στον λαιμό μου).
Εγώ: Περνάω υπέροχα Namjoon (του είπα ενώ παράλληλα αναστέναζα από ευχαρίστηση) αλλά..
Namjoon: Αλλά τι..?
Εγώ: Αλλά πρέπει να διαβάσω γιατί αύριο έχω γύρισμα Namjoon!
Namjoon: Καλά... τότε είσαι ελεύθερη! (είπε και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί στο στόμα).
Αλλά με το που πήγα επιτέλους να σηκωθώ από το κρεβάτι (αφού με άφησε ο Namjoon τελικά να φύγω) συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να περπατήσω με αποτέλεσμα να ξανά κάτσω εκεί.
Namjoon: Μπα! Τι έγινε? Δεν θα φύγεις τελικά? (είπε ενώ τέντωνε το γυμνό του σώμα πάνω στο κρεβάτι).
Εγώ: Namjoon δεν μπορώ να περπατήσω σχεδόν καθόλου! (γύρισα και του είπα όλο τρόμο!).
Namjoon: Μην ανησυχείς μωρό μου δεν είναι τίποτα! Σε κάνα δυο εβδομάδες θα περάσει (είπε με ένα χαζό κουτοπόνηρο χαμόγελο).
Εγώ: Δηλαδή θες να μου πεις Namjoon ότι για δυο εβδομάδες θα περπατάω σαν πάπια?
Namjoon: Ναι! (απάντησε ενώ κουνούσε καταφατικά το κεφάλι του και ενώ γέλαγε).
Εγώ: Yas!!! Namjoon, μην γελάς δεν είναι αστείο (του είπα ενώ άρπαξα το μαξιλάρι και του το πέταξα μες την μούρη).
Namjoon: Άουτς! (είπε όταν το χτύπησε το μαξιλάρι αλλά μετά συνέχισε) τελικά πονηρούλα είσαι πολύ άγρια! Καλά το κατάλαβα χτες το βράδυ που κάναμε έρωτα (είπε ενώ στο πρόσωπο του είχε σχηματιστεί ένα πονηρό βλέμμα).
Εγώ: Namjoon! (του είπα άγριο ύφος και ενώ είχα βάλει τα χέρια μου στην μέση).
Namjoon: Καλά σταματάω... (είπε ενώ σηκώθηκε από το κρεβάτι και άρχισε να ντύνετε αλλά συνέχισε) εγώ δυστυχώς πρέπει να πάω στην εταιρία μωρό μου (είπε με ένα λυπημένο βλέμμα).
KAMU SEDANG MEMBACA
Kim Namjoon 'A Dangerous Boyfriend' (Greek BTS FF)
Fiksi PenggemarΆσε με να φύγω του φωνάζω όσο πιο δυνατά μπορούσα, ήταν λες και ήταν υπνωτισμένος η σαν να είχε πάρει ναρκωτικά, προσπάθησα να του ξεφύγω αλλά στην αρχή ήταν μάταιο. Το πως μπόρεσα και του ξέφυγα ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω. Τρία χρόνια αργότερα είμαι...