1ο κεφάλαιο

31 7 0
                                    

Γεια σας και πάλι επέστρεψα από τι φαίνεται!
Εχθές.... Εχθές η αλήθεια είναι έχω λίγο γρήγορα και βιαστικά γιατί ήταν αργά και νυσταζα η αλήθεια είναι οπότε ναι....
Σήμερα είναι μία καινούργια μέρα η όποια μέρα είναι η τελευταία μέρα χαράς και γιατί τελευταία μέρα γιατί αύριο... αχ αύριο μαντέψτε....
Παίρνω τα αποτελέσματα ,ναι αυτά τα αποτελέσματα των εξετάσεων πολλοί θα με καταλάβουν...
Αλλά ας τα αφήσουμε αυτά!
Λοιπόν όπως είπα είμαι ένα κορίτσι γυμνασίου και σαν όλα τα άλλα κορίτσια της ηλικίας μου μου άρεσε και μένα ένα παιδί... Το παιδί αυτό μου άρεσε από την πρώτη γυμνασίου από την πρώτη μέρα που τον είδα! στην αρχή μου φάνηκε συμπαθητικός μετά μου φάνηκε πιο ενδιαφέρον μετά πιο όμορφος και πάει λέγοντας...κόλλησα μαζί του εδώ και δύο χρόνια βέβαια το τελευταίο καιρό έχω ξεκολλήσει οριστικά γιατί είμαι με ένα άλλο παιδί... ναι έχω σχέση! αλλά δεν με αυτό το θέμα μας θα το πάρω λίγο από την αρχή και μετά θα καταλήξουμε στο αγόρι μ!
Όπως είπα μου άρεσε αυτό το παιδί ήταν διαφορετικό που όσοι τον έβλεπαν έλεγαν δεν είναι ωραίος φοραει  σιδεράκι γιατί σου αρέσει Κτλ... Αλλά εμένα δεν σταμάταγε να μου αρέσει και κάθε μέρα μου άρεσε παραπάνω! Σε κάποια φάση ξεκινήσαμε να μιλάμε δύο φορές τη μέρα έστω και μία λέγαμε μία καλημέρα το πρώτο συγνώμη ήταν  απίστευτο που μου χε πει ένιωθα υπέροχα δεν είχα ξανανιώσει έτσι ένιωθα τόσο ερωτευμένη. Αλλά... Με όλα αυτά που λέγαμε τα παιδιά,οι φίλοι μου Με έκανε και ξενερώνω μαζί του δεν ξέρω γιατί αλλά έτσι ένιωθα μετά μου λέγανε ότι τον είδαν με άλλη και είχα θυμώσει πάρα πολύ μαζί του, είχα βάλει τα κλάματα και τα λοιπά.... Και από κείνη την ώρα σταματήσαμε να μιλάμε! και από τη μέρα που έμαθε ότι η μαμά άλλο παιδί τότε ξεκίνησε και ξανά μίλαγε μαζί μου τώρα ήταν ο εγωισμός; ήταν ζήλια;κανείς δεν ξέρει...

Mysterious teenagers 🌛Donde viven las historias. Descúbrelo ahora