Γεια σας και πάλι ! Τι κάνετε? Ελπίζω να είστε όλοι καλά ! 😊💕
Μιας και είναι καλοκαίρι,θα γράφω συχνά τον τρόπο καιρό τουλάχιστον για να μπουν τα πράγματα σε μια σειρα....
Ελπίζω να σας αρέσει όλο και πιο πολύ !
Ας συνεχίσουμε:)Λοιπόν ας κλείσουμε λοιπόν το θέμα με τον άγνωστο Χ που δεν μας απασχολεί πια καθόλου! Ας πάμε κάπου που μας απασχολεί καιας νοιάζει (εμένα τουλάχιστον εσας, δεν ξέρω) ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το αγόρι μου!
Λοιπόν ....το αγόρι μ τον λένε Διαμαντη και είναι 17 χρόνων τον γνώρισα την τσικνοπέμπτη στο σχολείο δίπλα από το σπίτι μου! Όπως περνούσα να πάω σπίτι μ λένε τα παιδιά έλα να κάτσουμε τέλος πάντων με τα πολλά πήγα έκατσα με την παρέα μ και σε κάποια φάση έρχεται αυτός....Στην αρχή λέω συμπαθητικό παιδί ωραίο παιδί μέχρι εκεί μας συστήνουν και μ κράτησε το χερι! Αχχχ τι το ήθελε και αυτός...ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΜΟ, ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΧΧ όπου και να το πιάσεις είναι απιστευτος! Έχει χιούμορ με κάνει νιώθω υπέροχα με εμένα και γενικα!
(Έχω να πω ότι το παιδί είναι 1,87 δεν ξέρω που με είδε εδώ κάτω )
Μετά κάθε φορά που γύριζα τον κοιταγα και με κοιταγε με αυτά τα μάτια ! Ουαουυ! Τέλος πάντων μιλήσαμε λίγο γνωριστήκαμε λιγάκι και έρχεται η παρασκευή....
Την επόμενη μέρα λοιπόν βλέπω έξω από το σχολείο μ να με περιμενουν οι παρέα μ και εκείνος ...δεν ήξερα τι να κάνω λέω παιχτο coll πήγαινε χαιρετά και φύγε σπίτι ! Αμ δε! Δεν είναι και τόσο εύκολο ! Ήρθε για να με πάει αυτός σπίτι! Τέλειο? Ναι το ξέρω αλλά εκείνη την ώρα όχι δεν ήταν ... Φουλ αμηχανία και τα σχετικά αλλά με ψυχραιμία (που δεν έχω) όλα διορθώνονται ! Ξεκινήσαμε μιλάγαμε όλο και πιο πολύ και ήρθε η ώρα! Ναι...οκ τα φτιαξαμε...εεε είναι ότι καλύτερο υπάρχει ! Ειναι γλυκός , κούκλος , πολύ ψηλός (δεν βολεύει και πολύ) , τέλεια φωνή , ζηλεύει πολύ (κακο) αυταα ! Αλλά το θέμα και με το αγόρι μ κλείνει και θα τα πούμε σιγά σιγά ! Θα ξεκινήσουμε καινούργιο θέμα !
Κολλητοί (φίδια🙂🙃)Αν σας αρέσει βάλτε 🌟,
για να δείξετε ότι σας αρέσει,
και πως το υποστηρίζεται,
Ευχαριστώ 😊❤️
ESTÁS LEYENDO
Mysterious teenagers 🌛
Historia CortaΕίναι μια ιστορία για ένα κορίτσι γυμνασίου...Μια ιστορία φαντασίας αλλά και ρεαλισμου! Είναι η πρώτη μ ιστορία και ελπίζω να σας αρέσει ! ♥️