2ο κεφάλαιο

16 6 0
                                    

Χευυυ !  Πώς είστε?
Εγώ το παλεύω αν ρωτατε (πάλι θα σας ελεγα😊)  σε λίγες ώρες περνώ τα αποτελέσματα και τρεμωωω δεν θελω! Αλλά ας συνεχίσουμε...που είχαμε μείνει ?
Ααα και λοιπον!
Και που λέτε το παιδί δεν ήξερε τι ήθελε δηλ νταξει! Έλεος ! Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκέφτονται τα αγόρια περιμένουν τι; Να μπει άλλος στην ζωή σου; Και μέχρι να μπει (στην ζωή σ καλεε) να σε βλέπει να υποφέρεις για αυτόν ; Αχχ δεν μπορώ νευρίασα παλι!
Αχχ και που λέτε ο κύριος...αμμμ πως να τον πούμε ....εμμμ ....ναι θα τον πούμε κυριο....κύριο Χ ...ναι ναι πολύ καλο! Ας συνδυάσουμε και λίγο μαθηματικά καλεε σιγααα ! Θα είναι ο άγνωστος Χ λοιπόν !
Έλα ας σοβαρευτούμε!
Ο άγνωστος Χ όπως είπα και πιο πάνω δεν ήξερε τι ήθελε αλλα....μάλλον ούτε εγώ παρόλο που έχω αγόρι ....ακόμα και τώρα ....να ....ξέρεις ....τον σκέφτομαι που και που....ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ ! Αλλά νταξει....και όταν τον βλέπω στον δρόμο κάνω σαν τρελη κάθε φορά !

~ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ STORY TIME ~
Θυμάστε την Ριάννα και την Ειρήνη που σας έλεγα ?? Ναι μπράβο αυτες!
Είχαμε κανονίσει να βγούμε βόλτα στην πλατεια αλλαας χάλασαν τα σχεδια...δεν είχε κόσμο οπότε τι να πάμε να κάνουμε εκεί ; Αυτό ακριβώς θα κοιταζομασταν 7 άτομα (θα ερχόντουσαν και άλλα ατομα) οπότε πήγα εγώ εκεί στην γειτονιά τους βόλτα να κατσουμε! Και λέει η
ριαννα: πάμε να φάμε ?
Ειρηνη/εγω: δεν πολύ πεινάμε
Ριαννα: πάμε λίγο περιπτερο και βλέπουμε μετά τι θα κάνουμε
Ειρήνη /εγω: οκαυυ
Και που λέτε πάμε περιπτερο και καθόμαστε σε ένα παρκάκι ακριβώς δίπλα από το περίπτερο! Μετά από λίγο περνάει από μπροστά μας μια κοπέλα γνωστή μας και λέμε πάμε να την χαιρετισουμε κλπ... Τεσπα παμεε και ποιος περνάει από πίσω μ???
Περιμένω...
Ο άγνωστος Χ ! Ο ναι αυτος! Και να δείτε την Μαρία να τρέμει και να λέει!
Ε(γω): ΜΑΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΕΘΑΊΝΩ!
Ρ(Ιαννα): Τι έπαθες ρε?
Ε : ΕΙΔΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΚΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
( Εν τω μεταξύ μπροστά σε άγνωστα άτομα έκανα σαν χαζό ρεζίλι έγινα και σε αυτους)
Ρ: ΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ?
Ε:ΜΛΚ ΝΑΙΙΙΙΙ
Ρ:ΟΜΓΓΓΓΓ
Ε: Ε να τον περιμένουμε να δουμε που πάει !
Ρ:Μέσα!
Και τελικά ....πήγε από άλλο δρόμο και θα χανομασταν ήταν και βράδυ.....οπότε δεν πηγαμε!
Μετά από λίγο μ έστειλε μήνυμα ποιος ????
Η χαρά φυσικά η Πέππα μ ναι έτσι την λέω ! Και γω είμαι ο Τζωρτζ:)
Έδινε lower το παιδί μμ! Και πήγαμε να το πάρουμε από το σπίτι να την δούμε και να περάσουμε ένα τέλειο βράδυ όλοι μαζί! Περάσαμε τέλεια κάθε λεπτό που περνάει με αυτή την παρέα είναι πολυτιμο!
Ξέφυγα από το θεμα! Λοιπόν αυτά για τον άγνωστο Χ δεν θα ξανά ασχοληθούμε μαζι του! Αντίο αγνωστε Χ:)))

Mysterious teenagers 🌛Où les histoires vivent. Découvrez maintenant