Vylezl jsem ze sprchy a nahmatal sem telefon abych zavolal Alex že teda příjdu ale nevím co u nich budu dělat po tom co mi Mates provedl se společnosti snažím vyhnout zvažoval sem že se dokonce přestěhuju do jiny země ale top by mi asi moc nepomohlo protože pořád si v sobě ponesu bolest kterou mi udělal. Jana která mi bohužel zabránila v tom abych si podřezal žíli tak skončila v práci a odletěla pryč od přítele aby mohla bejt semnou. Necápu proč to udělala měla tak super přítele kterej byl hodnej a měl jí rád. Alex to vzala okamžitě a řekla mi abych sebou vzal Janu že pujdeme někam zapařit řek sem jí že já teda nepůřídu protože se mi moc do klubu nechtělo ale když mi řekla že johny bude natáčet novej klip a mam si vzít kytaru tak sem teda šel sem s janou před barák protože mi bylo řečeno že se pro niás staví nějakej jejich kámoš. Oblíknul sem se do něčeho pohodlnějšího a přijel pro nás nějakej kluk. Vyšli sme teda čekat před dům nečekali sme ani necelých 10 minut když pořed domem zastavilo luxusní černý SUV a zněj vystoupil kluk s dlouhýma černýma vlasama zeptal se mě jestli jsem jack hattaway když sem mu potvrdil zeptal se mě jestli sem z Austrálie vůbec nechápu jak to mohl uhodnout ale asi mu to někdo řekl.
Naložili jsme kytaru a sedli si do auta a vyrazili směrem za Alex a johnnym kteří na nás už čekaly v klubu v centru města. Nevím proč pro nás Alex poslal to sme mholi klidně dojet autobusem sice nerad cestuju zejména tet proítože v poslední době po mě všichni koukají jako kdybych já ubližil celímu světu a on byl anděl. Alex asi dobře věděla jqak se citim a tak poslal jeho jmenuje se jake a je z cincinnaty a že z johnym zakládají kapelu tak jestli bych se knim nechtěl přidat když sem řek že to teda zkusím ale nevím že se mi tet moc vystupovat nechce řekl mi že to slyšel a že by to pro fanoušky mohlo být dobrý znamení a tak sem mu dal zapravdu. Nějakou dobu už sem si pohrával s myšlenkou že bych pověsil hraní na hřebík ale tohle by mohlo bejt dobrý aspoň podle ségry příjdu na jiný myšlenky ale jake se mi hlavně líbil ale na johnyho neměl ten se mi líbil ze všech nejvíc taky je to asi jedinej youtuber co se mi líbí.
Až do klubu jsme jeli potichu teda do tý doby než zmerčil mc Donalda a vzal to přímo k němu objednal nám jídlo akle mě už v tu chvíli napadlo že asi nebude zas tak špatnej člověk když pozval na jídlo lidi který se nedávno vratili z evropy a který vůbec nezná. Podal mi jídlo a já sem mu poděkoval a dál sem tiše seděl a koukal z okna.
ČTEŠ
PŘÍBĚH KYTARYSTY II
Short StoryAhojky napadlo mě že bych mohl pokračovat z mého pohledu v nejúspěšnějším příběhu který sem kdy napsal. V tomto příběhu sem si krom Jacka dovolil přidat další 3 postavy který mu pomohou dostat se z depresí po dost drastickém rozchodu s matesem. Příb...