POHLED JACKA
Začali jsme zkoušet a psát noví texty abychom to stihli všechno do příští soboty nazkoušet bohužel jsme to kvůli povinnostem ostatních a našich nestihli úplně dokonale ale to nevadí máme na to ještě 14 dní za tu dobu se dá spousta dohnat. Celí týden jsme trávili zavřený ve zkušebně a zkoušeli. Týden před koncertem v klubu jsme vylezli ven a rozhodli se že si trochu od počineme a vyrazili jsme ven z města koupat se. Bohužel ten týden utekl jako voda a jako každá volná chvilka když se člověk dobře baví a nám nezbývalo nic jiného než vyrazit zase do města.
V KLUBU
Byla sobota ráno a my zastavili u zadního vchodu do klubu kde jsem měli večer hrát pochopitelně jsme byli nervozní a všade tam byla spousta lidí od ochranky která nikoho do naší blízkosti nepustila vypadalo to tu jako kdyby tady měla účinkovat nějaká světová kapela. A přitom to bylo jenom pár bláznivých kluku a jedna holka. Pustili nás dovnitř kde na nás čekal zvukař a zvuková zkouška která trvala hodinu. Po zvukovce jsme se odebrali do restaurace na jídlo a šli jsme si nakoupit a sešli se u Jacka doma.
POHLED JIMMIHO
Byla sobota a dneska jsme měli v klubu koncert a všude se to přichystalo šéf zajistil ochranku zvukaře a podium který bylo mnohem větší než to naše a pak zavolal klukům aby si sem přivezli svoje věci. Stál jsem za barem a uklízel zásoby na poličky počítám že dneska se toho tu vypije hodně a bude tady spousta puberťáku byl jsem celkem zvjedavý co si Jackova parta připravila na play listu ale nic mi neřekli jen je to prý překvapení . Tak mi nezbylo nic jinýho než počkat na večer. Když ukončili zvukovku tak se někam záhadně vypařili a byl tady celkem klid jen občas byla slyšet vysílačka někoho od ochranky. Když dorazil šéf tak se ptal kde jsou že pro ně nechal přistavit autobus na zadním dvorku aby nemuseli jezdit autem sem a tam když sem mu řekl že nevím tak jim začal volat.POHLED JOHNA
Když jsem byli u Jacka doma tak jsme se váleli a odpočívali přece jenom od rána za sebou máme docel dost stresu a s přibývajícím časem jsme víc a víc nervozní. Johnimu začal zvonit mobil když ho po 5 minutách konečně našel zjistil že je to vedoucí klubu a že pro nás nechal na dvorku přistavit autobus ve kterým máme zázemí abychom nemuseli jezdit autem sem a tam.
POHLED JOHNIHO
Když jsem konečně našel mobil a zjistil kdo mi volá tak mi nezbývalo nic jinýho než to zvednout čekal jsme špatný zprávy že se koncert ruší pač se neprodal ani jeden lístek ale to sem se spletl místo toho jsem se dověděl že se máme vrátit do klubu že je pro nás připravenej autobus ve kterým máme veškterý zázemí. Bl jsem z toho docela překvapenej pač jsem se dověděl že máme rovnou i managera. A tak jsme se vydali zase do klubu cestou jsem se bavili o tom kdo by mohl být ten manager ale napadali nás samí hovadiny.
POHLED MANAGERA
Když mi zavolal muj dobrej kamarád james a řekl mi že pro mě má kapelu tak sem mu z prvu nevěřil ale pak mě pozval k sobě do klubu a řekl mi že u něj budou hrát a tak sek sme se dohodli že si je poslechnu a pak se uvidí. Zeptal jsem se se ještě v kolik hodin tam mam bejt a potvrdil svojí učast.
ČTEŠ
PŘÍBĚH KYTARYSTY II
Short StoryAhojky napadlo mě že bych mohl pokračovat z mého pohledu v nejúspěšnějším příběhu který sem kdy napsal. V tomto příběhu sem si krom Jacka dovolil přidat další 3 postavy který mu pomohou dostat se z depresí po dost drastickém rozchodu s matesem. Příb...