JOHN
Vběhl jsem k Jackovi do pokoje který na mě koukal jak na magora protože první co sem řekl bylo co sis udělal. Během minuty zamnou dorazil i Johnie a Jana která byla vyděšená asi z nás nejvíc když se uklidnil seřvala Jacka jak nějakého spratka ten se okamžitě naštval a vyhodil nás všechny a zavolal si a zamkl se v pokoji což asi nebylo úplně to nejlepší ale nechali jsme ho být podle toho co nám řekl Johnii tak ho to do večera přejde a tak sem se odebral do kuchyně a šel dělat snídani udělal sem taky pro Jacka a od Jany sem si vzal jeho číslo a poslal mu sms odpověď byla dost jasna a to měla jen tři slova protože mě poslal do pr*** pokrčil sem rameny a odešel se najíst.
Johnie
Zapípal mi mobil a byla to textovka od Jacka že semnou chce mluvit byl tam smajlík s neutrálním výrazem a tak mě napadlo že to bude něco důležitého věčinou když semnou chce Jack mluvit tak mi tam pošle tohohle smajlíka a nebo nějaký smutný obrázek tentokrát tam byl jenom smajlík tak sem se zvednul vzal si tužku blok a talíř s Jackovou a svojí snídaní a šel za nim. Zaklepal jsem mu na dveře a čekal až odemkne během 3 minut mi odemkl a tak sem vešel potom zase zamkl a já si sedl na postel oba jsme rádi snídali na posteli chvíli jsme seděli mlčky a kokali jeden na druhýho.
Jack
Vyhodil jsem je u pokoje a vzal si k sobě čerta svého psa a zamknul sem se a dál koukal na strop a přemýšlel sem po tom jak ke mě ráno vrthli sem se rozhodl definitivně že se odstěhuju a je tady nechám samotný přemýšlel sem o tom kam se odstěhuju a co tam budu dělat a pak mě to napadlo že mam vlastně ještě jeden dům v Australii a že bych se tam mohl vrtátit k tyči o čem sem přemýšlel i tady ale nebyl sem si 100% jistý že se chci vrátit k tomu co dělal můj ex za mími zády a já za jeho nakonec sem dospěl k názoru že to bude to nejlepší ale to sem nevěděl sčím příjde johni a tak sem mu posla sms aby ke mě přišel byl to jediný člověk kterého sem k sobě tet chtěl pustit a jediný kterému můžu všechno říct.
JOHNIE
Seděli jsme a v klidu jsme snídali když mi Jack začal říkat o jeho šíleným nápadu a tak sem seděl a poslouchal dokud to nedokončí netrvalo to tak dlouho ale Jack zněl jinak než obvykle když se k tomuhle rozhodne. Seděl a v klidu pil kafe a koukal z okna a asi o tom všem přemýšlel pač podle toho jak zněl tak se mi nezdál tak úplně rozhodný a tak sem byl chvíli zticha a pak sem dodal nechceš nám dát ještě jednu šanci nebo byl by si tak hodný a dal jí alespoň johnovi vim že to nění úplně tvůj tip kluka ale je hodnej a na tobě je vidět že se ti líbí a navíc když si včera usnul byl u tebe. Když jsem mu tohle všechno řek tak chvíli seděl a byl zticha a tak sem vytáhl sešit a začal skládat další písničku co se týče mě tak já bych v tom klubu chtěl zůstat ale pokud Jack nechce tak to nemá cenu ani zkoušet. Když sem mu to řekl tak jen mlčky seděl asi nevěděl co mi na to říct a tak sem v klidu seděl a čekal až to všechno vstřebá a bude schopný mi říct jak se rozhodl. Po chvilce mi řekl ať jdu pryč že chce být sám a tak sem se sebral a odešel zeptaql sem se jestli nechce sněkým mluvit ale jeho pohled byl dost jednoznačný. Jack patří mezi lidi který se nevyplácí naštvat a pokud se to někomu podaří tak mu to dá dost jednosznačně na jevo spousta lidí si to není schopná uvědomit ale jack když je naštvanej tak je dost nebezpečnej a nedá se u něj určit jak se zachová nebo co udělá a to je to nejhorší je nevyspitatelnej. Odešel sem a začal sem přemýšlet o tom jak se rozhodne prakticky sem se bál toho jak se rozhodne.
ČTEŠ
PŘÍBĚH KYTARYSTY II
Storie breviAhojky napadlo mě že bych mohl pokračovat z mého pohledu v nejúspěšnějším příběhu který sem kdy napsal. V tomto příběhu sem si krom Jacka dovolil přidat další 3 postavy který mu pomohou dostat se z depresí po dost drastickém rozchodu s matesem. Příb...