Když sem dojedl seděl sem dal a koukal z okna barman mi podal skleničku danielse vipil sem ho a začal sem si trvat ruce a odešel na toaletu umýt ruce abych si je mohl namazat pač se mi na ruce v posledních dnech udělala nějaká vyrážka. Když sem se vrátil tak do klubu vešel nějaký týpek chvíli nás pozoroval a pak řekl že je to majitel a že se nemáme nechat rušit a odešel někam do zadní místnosti a my tak mohli dál nerušeně pokračovat ve zkoušení. Napadlo nás zkusit i jiný písničky od jiných kapel a docela to šlo když jsme zkoušeli celý den tak za námi přišel i ten manažer a sedl si na bar a poslouchal nás zdá se že se mu to i líbilo.
Jana
Zkoušeli jsme chvíli dopoledne a pak se řeklo že si dáme chvíli pauzu a tak toho Jack využil a odešel na bar kde mu barman který tam byl a kutil něco ve skladu nalil Jacka Danielse a dal mu něco malého k zakousnutí. Chvíli se v tom vrtal a pak trochu snědl ale bylo vidět že mu pořád není do smíchu najednou se dveře klubu otevřeli a dovnitř vešel nějaký týpek a chvíli nás pozoroval asi se divil co tady děláme a tak mu to šel barman vysvětlit a očividně se mu to podařilo pač odešel někam do zadu. Jack ještě chvíli seděl u baru a pak si začal drbat ruce a odešel na toaletu chvíli sem přemýšlela jestli nejít za ním ale pak zase přišel ruce měl úplně rudý a na nich nějaký pupínky a když viděl že na něj koukám tak si rychle stáhl rukávy od mikiny, John si toho taky všiml a přišel k němu chvíli na sebe koukali ale pak si šel Jack zase sednout k baru a nechal Johna stát na místě kam zaním přišel a tak se zvolalo že se de zkoušet znova a zkusili se i jiný písničky od dalších kapel nejvíc se Jackovi líbila písnička od my chemical romance teenager kde si zazpíval s Johniem.
Týpek
Vešel sem do klubu a koukal na to kolik tam bylo lidí po chvilce zamnou přišel Steav kterej tam dělal barmana a začal mi vysvětlovat kdo sou ty lidi zač když skončil tak se pokrčil rameny a řek sem že mi to nevadí přece vedu hudební klub takže sem na kapely zviklej ale jediný co sem nečekal tak bylo že ta kapela budou mladý kluci co sotva vychodili školu. Odešel sem do zadu do kanceláře a začal dělat svojí obvyklou práci a to byli papíry ale zapomněl sem si zavřít dveře a tak když začali znovu hrát tak sem sebou cuknul leknutím. Chvíli sem seděl a poslouchal a pak sem přišel na bar abych je viděl pohromadě jak hrají seděl sem na baru a poslouchal a zaujal mě jeden kluk na který hleděla ta malá holka a očividně si tu hru užíval bylo vidět jak ho to baví a jak rád zpívá a doplňuje tak skvěle toho druhého kluka očividně se znali a hráli spolu už dlouho oba dva měli dlouhý černý vlasy který jim padali do tváře a podle toho byli asi ve stejným stylu seděl sem tam dokud nedohráli písničku pak sem a zase odešel do zadu a chvíli jen tak koukal do zdi a pak mě napadlo že by tu mohli hrát i živě opřed lidma tak sem koukal do kalendáře kdy je volno a zavolal sem jsem si Steava aby mi zjistil kdo jim dělá manažera a nebo ještě líp pudu sním a zeptám se jich osobně. Přišel sem k podiu i se Steavem a zavolal si je všechny k sobě posadili jsme se k menšímu stolu a zeptal sem se kdo je jejich manager když mi řekli že žádného nemají že hrají jen tak a Steav je jejich kámoš tak sem jim řekl nabídku že by mohli začít hrá tady a tohle by byl jejich domovský klub a manažera bych jim sehnal dal sem jim samozřejmě čas na rozmyšlenou a bylo vidět že je to zaujalo a pak řekli že už dneska hrát a zkoušet nebudou
Jack
Když jsme dohráli písničku tak sem si všiml že znova sedí na baru ale pak odešel a nevím jestli se mu to líbilo nebo ne ale asi jo pač za chvíli k sobě zavolal barmana a dorazil i sním chvíli na nás koukal a pak si nás zavolal k sobě ke stolu řekl nám že se mu to líbilo a že pro nás má nabídku a tak jsme si sedli k němu k malému stolku když nám řekl co pro nás má tak jsme chvíli seděli a jenom na něj koukali po chvíli nám, došlo že už musíme balit a tak jsme rychle zabalili a odešli hodili věci do auta a John nás odvezl domu kde sem se okamžitě rozvalili na gauč a začali hrát hry. Když jsme dohráli hra tak sem si otevřeli lahev a začali živě diskutovat o tom co se dneska stalo když sem se dostal ke slovu tak sem řekl že je mi to úplně jedno a pokrčil rameny a odešel do pokoje kde sem si lehl do postele a začal koukat do zdi. Za chvíli za mnou přišel ten kluk co nás přivez do klubu nečekal na to až ho pozvu dál rovnou si to na kráčel ke mě jako kdyby mu to tu patřilo sedl si ke mě na postele a zeptal se co se stalo proč sem takový a tak sem mu to všechno řek o tom co se mi stalo když sem byl malej o Alexovi a o Matesovi zdálo se že naslouchá a po tom co sem dovyprávěl tak řek že má za sebou něco podobnýho a že se s Johnym znají dlouho a že spolu i vyrůstali dokončil svůj příběh a já jen pokrčil rameny a tak se sebral a odešel a já byl konečně zase sám neměl sem na nic náladu nikam sem nechtěl jít a tak sem se ponořil do svích myšlenek a začal sem znova zvažovat že se odstěhuju ale ta nabídka co nám dal ten chlap z toho klubu byla taky lákavá.
DFRUHÝ DEN RÁNO
John
Včera jsem chvíli seděl u Jacka a povídali jsme si jelikož sem si tam k němu na kráčel jako k sobě domu tak sem se mu chtěl omluvit ale nevěděl jsme zda už je vzhůru neb o ne byl to celkem hezký kluk na to kolik si toho vytrpěl ale od Johnyho sem věděl že má skony k sebevraždám a že se rád řeže a má za sebou drogovou závislost a perníku. Chvíli sem seděl a pak mě napadlo že bych se na něj mohl jít podívat a tak sem se potichu zvedl a odešel k němu do pokoje když sem otvíral dveře ležel u něj na posteli jeho pes byl to vlčák a tak sem měl trochu strach zavřel sem dveře ale on dál klidně ležel a nehýbal se jenom mě potichu sledoval a tak sem si sedl k Jackovi na postel a tiše jsem ho přikryl nevěděl jsem že spí s medvídkem a tak sem ho přikryl a dal mu pusu na tvář tiše se usmál a otočil se na druhý bok dál sem seděl na posteli a sledoval ho. Seděl sem u něj dalších 5 minut a pak sem odešel do kuchyně udělat si kávu a pro ostatní taky. Když sem nakoukl do obýváku všiml jsem si ze je tam ten pes a šťouchá do Johnyho očividně ho znal ale pískal přitom tak mě napadlo že se něco děje.
ČTEŠ
PŘÍBĚH KYTARYSTY II
Short StoryAhojky napadlo mě že bych mohl pokračovat z mého pohledu v nejúspěšnějším příběhu který sem kdy napsal. V tomto příběhu sem si krom Jacka dovolil přidat další 3 postavy který mu pomohou dostat se z depresí po dost drastickém rozchodu s matesem. Příb...