1. Bölüm

59 3 4
                                    

Her şey evinden ayrılmak isteyen dul kadin ve 9 yasinda ki kiziyla başladı. Hayatları çok değişecekti. Annelerinin evine dönerler . Ayrıca artik kendi hayatlarini ve evlerini istemişlerdir . Evini annelerine yakin tutmuslardir. Annesi eceye bakacagi için yakin tutmuşlardır.Eşyalar artik kendi evlerin dedir.Mutlulardir artik kendi evlerinde yasamaya baslamislardir. Hayatları güzel gidiyordur.Herkes isine gider okuluna gider ve hayatlarına devam ederler.Hayatlarini düzene sokmuş bir hayat yaşarlarken hayatlarına takintili bir herif girer.Nurhan'ı takip eder isini ve evini bulmuştur. Annesi ve kişi yemek yerlerken bugün neler yaptigini anlatırlar. Yemek bitimi kişi ve annesi mutfagi toparlarlar . Birlikte iceri gidip belgesel acarlar. Saat geç olmuş ve uykulari gelmiştir.Fakat disarda ki takintili heriften haberleri yoktur. Maalesef uykuya rakip gitmişler ve  kapiyi kitlemeyi unutmuşlardır. Takintili herif apartmana girer. Evini bulur ve kapiyi acar. İçerir girdiğinde sevdiği kadini karsisinda görür ve ona zarar vermek istemez sadece yanagina öpücük birakir sonra da banyonun aynasina ojeyle not yazar . Sabah olur Nurhan banyoya girer elini yüzünü yikarken notu görür ve cigligi basar. Not aynen soyledir' DÜN GECE EVİNDEYİM NURHAN SENİN HERSEYİNİ BİLİYORUM ELBET BİR GUN BENİM OLACAKSİN ,VE BENİM OLANA KADAR SENİN GEP GOLGEN OLACAGİM ' Nurhan ve kizi çok korkar ve ailesine bunu anlatır. Ailesi artik onlarla pek ilgilenmezler herkes kendi hayatini yasar. Nurhan ve ece yalniz kalmistir ve çok korkuyordur. Fakat ellerinden bisey gelmemektir.Nurahanin is saati gelmiş ismin yoluna düşmüştür fakat giderken çok korkmuştur . Sonunda isine gelmiş ve 'Oh' çekmiştir .Fakat bugün aksama kadar calismasi gerekmektedir.Saat 22:30 olmuştur. Nurhan yoldadir birden kendine seslenen birini duyar ve arkasına bakmadan koşar . Çok korkmuştur apartmana girmistir . Asansöre bınip cikmistir. Bi katta asansör durur ve birisi biner fakat önceden hic görmemiştir. Sonuca kendi katina gelmiştir tam inerken basinda bir agri ve gözleri karamistir.uyandigina kendini başka bir yerde bulmuştur. Depo gibi bir yerdedir. Her yer karanliktir. Karsisindan biri gelmektedir. Çok korkmuştur.

Garip Bir YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin