Flashback :
N: ECEEEEEE
Flashback son
Nurhan ağlamaya baslar. Biberden telefonu çalar. Arayan takinitili sapigidir
N:Alo
T:Nurhan kizin yanimda duyduğuma gore tuncayla bulusmussun .
N:Bak beni kacirdi gerçekten. Lütfen kizima bisey yapma ne olur.
T:Merak etme ona zarar verecek değilim sonuçta o benimde
Telegon kapanir. Nurhan artik ne yapacagink bilemez ve polise gitmeye karar verir. Yola cikar ve karakola gelir. Konserin odasina girer ve konuşmaya baslar.
N: merhaba konser hanim benim size ihbarim verdi
K:Dinliyorum ,
N: Benim kizimi kacirdilar konser hanim lütfen yardim edin
Nurhan ağlamaya baslar. Konser hanim işlemleri baslatir ve
K:Tamam ben gelişme olunca size haber vereceğim
Nurhan evine dönmektedir. Tam karsiya geçerken arabayi görmez ve araba çarpar. Uyandiginda basinda doktor görür ama anlamaz ne olduğunu tekrar gözlerini kapatir.
Uyandiginda ameliyat olduğunu fark eder ve hemşireden birisine sorar
N:Ne oldu bana napiyorsunuz
H:Hanfendi araba carpmis ve omurganizda sorunlar var .
N:Tamam diyemeden narkoz etkisini gösterir ve tekrardan uykuya dalar.
Uyanmkstir bi odada olduğunu fark eder etrafına bakinir ama kimse yoktur. Birden kapi acilir. Ece görünür. Ece miydi o ? Nurhan saskindir. Birden ona sarilan birini hisseder bi bakar ki kişi gelmiştir. Yaninda konser hanim .
E:Annecimm
N:Kizin nerelerdeydin seni çok özledim prensesin benim bi daha yanimdan ayrilmayacaksin kizim
K:Kizin kendisi geldi .
N:Tesekkur ederim saolun
K: Önemli değil işimiz bu geçmiş olsun
N: Tesekkur ederim
Nurhan taburcu olur evlerine dönerler. Tam içeri geçerken içerden ses gelir eceyi arkasına alir ve mutfağa ilerler eline bir bucak alip tekrar salona döner. Tam salona girerken bucak düşer ve içerdeki adam gelir ve nurhana tokat atar . Eceyide sandalyeye bağlar. Nurhan uyandiginda nerde olduğunu anlayamaz ama ecenin 'Yardim edin ' dediğini duyar ve tekrar bayilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Bir Yaşam
Historia Cortailk kez yaziyorum inşallah beğenerek okursunuz Her şey evinden ayrılmak isteyen bir dul kadın sayesinde cıktı.İlk basta kolay gibi gözüken bu hayat birden zorlaştı. Hayatı onu yanılttı.Evi tutmuştu ,ailesi ve kendisi çok mutluydu artik kendi evi ol...