Berrak:
Burak ile kötü bir geçmişimiz olduğundan dolayı ona çok kırgın,kızgın ve kin doluyum.
Okuldan gideceğini söylemişti. Yalan söylemiş pislik herif. Sanırım geçmişte yaşadığım şeyler yavaş yavaş sinirimi bozmaya başladığında rahatlamak için Sinem ve Esin ile paylaşmam gerektiğini düşündüm.
Ama bir yandan da söylemek istemiyorum.
Eminim onlar beni anlayışla karşılayacaklardır bu yaşadığım olayları onlar ile paylaşıp hem onların aklındaki soruları, hem de kendimi rahatlatmam lazım.
Esin:
Berrağı gerçekten çok merak ediyorum. Acaba neden öyle aniden sinirlendi?
Neyse okula gidince konuşuruz. Bugün okula Sinem ile birlikte gidecektik.
Telefonuma Whatsapp'tan mesaj geldiğinde Sinemden geldiğini görünce kapıya yöneldim.
Ayakkabımı giyip hemen aşağı indim ve Sinem ile birlikte okula konuşa konuşa geldik.
Berrak daha gelmemişti. Okulda Sinem ile Berrak hakkında konuşmuştuk.
Sinem de benimle aynı fikirdeydi. Acaba neden Berrak o kadar sinirlendi. Berrakta görüş açımıza girince ayaklandık. Şimdi her şeyi öğrenme zamanı..
Berrak:
Okula geldiğim anda soru yağmuruna tutuldum. Artık her şeyi açıklama vaktiydi..
Ve anlatmaya başladım.
"Geçen sene ben bu okulda değildim. Burak ile birlikte aynı okulda ve aynı sınıftaydık maalesef. Burak ile çıkmaya başladık. Ben onu seviyordum o beni. Bir gün çok saçma bir konu yüzünden tartıştık. Ve ben Buraktan soğumaya başladım,ondan ayrılmak istedim. Burakta 'hayır ayrılamazsın' dedi. 'Neden' dediğimde ise beni susturdu. 'Tamam öyle olsun' dedi. Ondan sonraki gün okula girdiğim de herkes bana bakıp gülüyordu. En yakın arkadaşlarım bile düşünün. Onlardan bunu beklemezdim. Bana söyledikleri şey"artık okulun yüz karasısın." Ondan sonra okul itiraf sayfasında benim hakkımda kötü bir şey yazdığını öğrendim. Ve baktığımda şok oldum. Ne yazdığını söylemek istemiyorum. Ondan sonra rezil oldum ve artık o utançla okulda duramazdım. Zaten okulun son haftaları falandı. Okula gitmedim sonra zaten okuldan ayrıldım falan yani. Bana bu şehirden gideceğini söylemişti ama yalancı hala gitmedi."
Bu anlattığımdan dolayı ikiside aynı anda bana sarıldılar ve sonra biraz ağladık falan yani.
Çıkışta birlikte eve yürüdük.
Ve günüm bitti. Yarın yine okula gidecektim ve yine Burağın suratını göreceğim için kendime bir kere daha lanet okudum.
Sizlerden yorumlar ve oylar bekliyorum.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEY LİSESİ
HumorNe duruyon ya okusana kitabı?! Biraz aşktan,biraz heyecandan,biraz üzüntüden ve aşırı mutluluktan kendini kaybedeceğin mizah dolu bir kitap... .......İYİ OKUMALAR..... Wattpad uygulamasında bu ad ile yazılan ilk kitaptır. K...