Hoofdstuk 2

99 8 1
                                    

Een paar uur en heel wat schoonmaak werk later is het een drukte van jewelste in mijn huis. Of ja, ons huis. Het is het ouderlijk huis van Connor en mij, maar de afgelopen weken leven we hier met een hele groep. Thalia en ik delen mijn kamer, al gebruikt Thalia die natuurlijk alleen voor omkleden en lange gesprekken. Connor deelt zijn kamer met Carlos, en Damian heeft de zolder in beslag genomen. En Dakota? Wel... die heb ik na onze zogenoemde confrontatie niet meer gezien. En hoe erg dat mijn hart ook aan stukken scheurt, mijn woede neemt toch de overhand. Denk er maar over na. Ik ben zijn mate, en na alles wat we samen hebben doorgemaakt haalt hij het in zijn hoofd om zijn ex te zoenen. Zijn ex, die daarna probeerde mijn broer te vermoorden. Wat resulteerde in dat ik haar vermoorde. En laten we het feit dat haar broer nu bij ons op zolder woont niet vergeten. Maar ja, de man die mij vroeger wilde vermoorden deelt nu een kamer met mijn broer en is de mate van mijn beste vriendin. Een beste vriendin die ik uit de dood heb teruggehaald door haar te transformeren in vampier. Hoe ze is doodgegaan? Haar mate heeft haar vermoord, al wist hij toen nog niet dat ze mates waren. En nu hoor ik je denken: Scarlett, jij bent een mens. Hoe heb je haar kunnen transformeren? Nou, dat zal ik je haarfijn uitleggen. Kijk: Ik was ooit een vampier. En nog best wel een goede ook, al zeg ik het zelf. Maar ik was zo dom genoeg om een jonge weerwolf en zijn moeder te vertrouwen. En dat vertrouwen werd beloond met een injectie die mijn transformatie ongedaan maakte. En later gebeurde dat exact zelfde met mijn tweelingbroer. Dus ja, ons huishouden en haar verleden zijn best wel ingewikkeld. Maar elk gezin heeft zo zijn problemen, niet waar?

De eindstrijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu