❤️Sfarsitul suferintei

150 2 0
                                    

Se împlinește 1 an de la moartea tatălui meu ... Nu mai suport , totul era aproape perfect , dar acum tot Universul se dărâma pe mine . Nu mai am pe nimeni . "Prietenii " stăteau cu mine pentru interes . Mama vitrega ma invinovateste pe mine de moartea tatălui meu, mai are puțin si ma arunca in strada . Vreau doar ca totul sa înceteze . Vreau sa nu mai plâng in perna noaptea . Vreau ca totul sa fie un cosmar din care sa ma trezească vocea adevăratei mele mame pe care nu o mai auzisem de 7 ani , de 7 ani ea ne părăsise si nu ne mai sunase niciodată . Sper ca măcar sa fie fericita , sper sa ma caute , sper sa ma gasesca . Astazi vreau sa schimb ceva , sa fac ceva diferit ... Nu mai vreau sa vars o lacrima , nu mai vreau sa ma gândesc la "acea noapte " care încă imi bântuie cosmarurile , care ma face sa cred ca eu l-am omorât . Astazi am primit un telefon , o voce calda ma anunța ca a auzit de abia acum de moartea tatălui meu ... Era mama si ca vrea sa ma i-a acasa . Nu imi venea sa cred ca si-a adus aminte de mine , eram putin revoltata ,dar foarte bucuroasa . Mâine aveam sa plec la noua mea viata , departe de Iadul ce tocmai se dezlănțuise asupra mea. Mâine o voi vedea , mâine ii voi simți atingerea calda maternă ce nu ma dezmierdase de 7ani .de mâine pot începe sa visez la facultate .... Ohh Doamne cat am așteptat momentul asta ! Cat am așteptat sa imi părăsesc viata si sa o încep din nou ,fara drama , fara prieteni falsi si uite , toate se împlinesc. De mult nu am mai visat la viata perfecta pe care o pluniam înaintea accidentului , poate totul sa devină normal? Sper ca da .
Am terminat de facut bagajele , am facut o baie relaxanta pentru a ma calma , pentru a uita de probleme . Iubesc atunci cand pielea mea face contact cu apa calda , ma simt extraordinar . Spuma dădea pe dinafara cazii era perfecta , doamne totul pentru prima ora dupa mult timp începea sa fie bine , rana lăsată adânc in mine începea sa se vindece .
Am ieșit din cada infasurata intr-un prosop pufos , mi-am legat parul ud si blond intr-un turban dupa care am început sa il usuc . M-am asezat in pat , uitându-ma la un film ... Am stins lumina si intr-un final am fost purtată in lumea viselor , mâine avea sa fie o zi tare importantă !
Lumina firava a dimineți ma trezește ușor , deschid lent ochii .Ma întind apoi sar din pat si imi fac un dus revigorant cu apa rece care avea sa ma trezească cu totul 😂 intru in camera , imi iau o perechie de blugi lungi negri rupti cu un maieu alb larg in fpjos si putin mai strâmt in sus , la gât imi pun in lanț de aur alb ce arată superb pe acel maieu , imi iau o mini vestita animal print , si Sandalele aurii fara toc pe care le asortez la Geanta . Imi îndrepta parul cu placa , lăsându-l pe spate . Adopt un make up mai natural : fond de ten , blash , o linie subțire de tus ce imi evidenția ochii albastri verzui si un ruj roz pal 👸.
Cobor jos imi pregătesc micul dejun cand aud soneria , deschid si o vad pe mama ( nu era foarte schimbată )
"-Mami!!!!"[_ tip eu isteric ]
"- Doamne Amanda ! Cat de frumoasa esti ! Ma bucur enorm sa te vad !"[_ spune mama ]
"-Aww merci ❤️ tu ai rămas la fel de frumoasa , la fel de perfecta cum erai !"[eu]
"-Ce faci , Scumpo ? Cred ca ai multe de povestit !"[mamai]
"-Acum sunt bine , dar tu ce ai mai facut ?"[eu]
"- Ohh o sa iti povestesc eu in mașina pe drum !"[mama ]
Auzind galagia coboară si mama vitrega , cand o vede pe mami , era extrem de nedumerita . Eu nu i-am spus nimic de faptul ca o sa ma mut cu mama , cred ca asta a fost un fel de surpriza pentru ea ... In orice caz nu ii pasa deci nu cred ca o deranjează
"-De ce vrei sa pleci ?"[ mama vitrega ]
"-Pemtru ca aici nu sunt fericita , pentru ca vreau un nou început ! Sper sa înțelegi ..."[eu ]
"-Dar o sa ramân singura ! "[ea]
"- Mereu ai fost singura ! [eu]
"- dar .."[ea]
"-imi pare rau , dar aici eu nu mai ramân , iar acum o sa plec cu mama si o sa ma bucur de viata , si sa nu crezi ca voi uita cat de urat te comportau cu mine , cum ma jigneai! Asta meriți , singurătate !"[eu ]
Deodată pe ușa apare mama si imi spune ca bagajele mele sunt deja in mașina , fara sa ma uit in spate am plecat afara spre mașina . In fata mea era un BMW albastru , era superb ! Ma întreb ce fel de vaită duce mama !
"- Gata de un nou început ? "[ mama ]
"- m-am născut pregătită !"[ chicotesc eu ]
Atunci mașina porneste . Ma uitam cu coada ochiului la casa , ma uitam in jur si totul parca se uita la mine luându-si "La revedere" . Cu zâmbetul pe buze mi-am luat si eu " La revedere !"așteptăm o noua vaită ! Așteptăm un final fericit! Aveam speranță!

Human ErrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum