❤️E doar vina mea ...

66 1 1
                                    

Tricoul se mula perfect pe abdomenul bine lucrat al lui Derek , fiecare mușchi se contracta vizibil la fiecare mișcare. Parca griul tricoului era transparent .. sau am eu o imaginația prea bogata ? Mda... Privirea mea coboară spre blugii negri strâmti , totul era Ireal de frumos . Simțeam cum fiecare vena imi plusa , simțeam cum nu imi puteam lua ochii de la el , simțeam o conexiune fizica între noi. Observ ca ma holbam deja de 2 minute la corpul lui ... Atunci atenția mea urca spre față , verdele patrunzator parca ma sageteaza din priviri , buzele carnoase imi stârneasc mii de fiori pe spate, iar parul negru abanos , putin ciufulit il făcea sa arate mai adorabil ... Nu puteam sa ma abțin , totul la el ma făcea sa zbier pe interior . Încerc sa imi inderpt privirea in alta direcției , dar părerea imposibil . De ce trebuie sa imi placa de el ? ... mie chiar imi place de el , e prima data cand realizez ca sunt atrasa de el. Cu coada ochiului încă il priveam , se ridica de pe scaun ... cred ca vine la masa noastră , ma simțeam speriata , speriat sa nu fac vreo prostie .

|DEREK POV|

Am intrat in cafenea cu Dean , unul dintre cei mai buni prieteni ai mei , cand o observ pe ea . Simt cum inima începe sa bată mai tare, deveneam din ce in ce mai nervos, venele imi explodau , tensiunea isi făcuse apariția,iar totul parca nu mai exista , parca era doar ea si cu mine in cafenea . Vad cum se înroșește cand ma observa , nu ma pot abtine din a nu zâmbind asa ca afisez un mic zâmbet in colțul gurii . O analizam atent : silueta de invidiat , solduri frumos conturate, sânii mari perfect rotunzi si picioarele lungi . Era superba. Este atât de gingasa si delicata . Fata ei angelica o completa perfect : buze mari , carnoase de un roz trandafiriu ce iti gâdilă văzul , nasul mic ce era superb așezat , obrazii rotunzi , ochii de un verde albastrul asemenea turcoazului , o culoare ce rămânea intiparita in minte... Gandurile imi sunt întrerupte de Dean care fara sa mai aștepte ma ridica de pe scaun tarandu-ma cu forța la masa ei . Acolo mai era o fata . Fata Amandei era roșie , un roșu atât de adorabil ...

Dean :'" Hei! Eu sunt Dean , un prieten de a lui Derek. Va suparata daca stam si noi cu voi la masa ?"
Serena :" Nu , deloc ! Chiar vorbeam cu Amanda despre voi "
Eu :" ăăm... Hei, Amnada ! Ce faci? "
Amanda :" ămm ... Bine .. Vin de la facultate , voi ?"
Eu:" Am avut niște treaba la un club ."
Dean:" ămm .. Deci , voi doi , nebunilor , sunteți .. Știți voi ?(arată spre mine si Amanda , in momentul ăla imi venea sa ii dau un pumn de il lăsam mort , dar cu greu m-am abtinut la auzul vocii calde a Amandei)
Amanda:" nu... In plus ce te interesează ?
Serena :" de ce nu?" ( spune ea cu un rânjet pe fata , vedeam fata Amandei cum se rușinase)
Eu:"Nu e treaba ta , blondi !"( am spus eu oarecum nervos , aruncând banii pentru cafele si apoi ieșind din local urmat de Dean )

Nu ma pot lăsa luat de val. Trebuie sa lupt cu orice sentiment pe care il am pentru ea. Ultima ora cand m-am implicat am jurat ca nu o sa mia iubesc, nu pot lăsa pe nimeni in viata mea , nu pot lăsa o fata sa imi aibă inima . Încă imi amintesc numele ei... Rachel ...

|AMANDA|

Am ajuns acasa val -vârtej , dorind neaparat sa aflu mai multe despre Derek ... Vreau sa ajung sa il cunosc , am nevoie de Emi .. sunt sigura ca imi va da toate informațiile pe care le vreau . Simt cum imi doresc sa il cunosc , vreau sa il fac fericit ... Vreau sa fie fericit , imi pasa de el , chiar imi pasa , dar el pare de gheata. Tot ce vreau e sa adorm in bratele
sale, iar dimineata sa ma trezească gustul buzelor sale ...STOP AMANDA , cred ca delirez. In primul rând este imposibil sa se întâmple asa ceva pentru ca e prea bun pentru mine , pentru ca poate avea orice fata la picioare , nu ma va alege niciodată . Simt cum lacrimile vroiau sa imi invadeze fata , dar cu putere le asez la loc si o sun pe Emi :
Eu :" alo , unde esti ?"
Emi :" vin spre casa , de ce ?"
Eu :" vreau sa vorbesc cu tine ceva "

Cand ajunge acasa eram doar noi doua si Dora asa ca urcam la etaj , ne așezăm pe pat si cu un oarecare tremur in voce o întreb :

Eu:" ce poti sa imi spui de Derek ?"
Emi:" pai , ce te interesează ..? "
Eu :" răspunde !"
Emi : de ce nu il intrebi pe el ?"
Eu:" Pentru ca acum te întreb pe tine !"
Emi:" Derek e afemeiat , era altfel , dar dupa ce Rachel l-a părăsit a ajuns dependent de droguri si de femei . La un moment dat făcea parte si din mafie ... tot ce vreau sa spun e ca este foarte periculos ! Mai bine ai opri orice sentiment pe care il ai pentru el , daca nu o sa ajungi sa suferi ! "
Eu:" Nu am niciun sentiment pentru el !"
Emi:" nu ma minit ! "
Eu:" dar cine e Rachel ?"
Emi:" Mai bine ai vorbi cu Derek , el ar sti sa iti răspundă la toate întrebările . Dar sa nu uiti ca daca il intrbi despre Rachel s-ar putea sa nu reactioneze prea frumos !"

Emi avea dreptate ! Nu imi poate plăcea de el , trebuie sa ma opresc din a ma mai gândi la el ! Trebuie sa il las in pace . Sa il ignor . In plus are prea multe secrete si probleme . De ce nimeni nu vrea sa vorbească cu mine despre Rachel .. tot ce vreau sa aflu e cine poate fi acesta persoana si ce legătura a avut cu Derek . Telefonul începe sa imi sune ,era Serena .
Serena :"Hei! Ce faci ?"
Eu:"Hei! Bine tu ?"
Serena:"foarte bine!"
Eu:" pai , ce s-a intamplat ?"
Serena :" Dupa ce am fost cu tine la cafenea m-am întâlnit cu Dean . Vrea sa mergem in seara asta la un club. Vrei sa vi?"
Eu:"Nu stiu.."
Serena:" va fi si Derek acolo ... Derek si mult alcool si .."
Eu:" am înțeles unde vrei sa ajungi ... dar nu stiu, nu prea cred ."
Serena:" iti place , nu iti place vi! Hai ne vedem la 21:00 "

Atunci imi Inchide telefonul. Era 17:00mai aveam 4 ore pana sa mergem in club asa ca m-am dus si m-am plimbat prin oraș , singura .Nu mai ințelegem nimic . Il vroiam pe Derek ... Il vroaiam doar pentru mine . Decid sa plac acasa , cand ajung era 19:20. Imi fac un dus , ma spăl pe cap si ma decid cum sa ma imbrac. Imi iau o rochie neagră strâmtă si scurta cu ținte in sus , niște platforme tot negre , rochia se mula perfect pe corpul meu având un decolteu considerabil . Imi fac bucle lejere . Un make up simplu : fard negru si gri si un ruj roze . Era ora 21:00 , atunci aud telefonul cum suna era Serena . Cobor jos unde o vad in mașina lui Dean . Imi iau si eu mașina si pornim spre club .

Serena :"Hei!"
Eu:"Hei!"
Dean:" Hei! Sti cumva unde e Derek?"
Eu:"Nu , de ce as sti?!"
Dean :" AAA .. Deci voi chiar nu sunteți împreuna ... Credeam ca .. Lăsa !"

Ma asez pe canapea , nu il vedeam niciunde , atunci un gol imens in stomac a apărut . Ma duc spre baie sa imi retușeze make up -ul cand aud un fel de gemete ... o fata il striga pe Derek . Intru in baie si il vad pe el cu o bruneta ... Inima mea era rupta in mii de bucăți , nu mai suportam simțeam cum fiecare lacrima mi se prelingea pe obraz . Emi avea dreptate . Ce prosta sunt ! Jur ca nu o sa ii mai acord atenție .

Derek:"Amanda ! Te rog , te rog nu ma părăsi ! Te rog stai pe loc ! Amanda !"

M-am urcat in mașina . Eram pe la jumătatea drumului cand doua lumini ma orbesc ... Erau doua faruri .

|DEREK|

Cat de prost pot sa fiu! Nu imi poate pasa ! De ce ea ? Nu pot, nu pot sa ii rezist. Vreau doar sa o sărut . Vreau sa o vad cum adoarme cu capul pe pieptul meu . Vreau sa o vad in fiecare zi . O vreau lângă mine ... simt ca e altfel . Telefonul începe sa sune , era Emi :
Emi:" DEREK!! "
Eu:"da?!"
Emi:"Vino repede la spital . Amanda a avut un accident de mașina !.."
Eu:"CEEE?!"

Nu am mai stat pe gânduri si am fugit la spital . Era doar vina mea . Nu pot suporta gândul ca este rănită! Sunt asa un prost !O lacrima se scurgea pe obrazul meu, ma dau jos din mașina si o streg, nepermitandu-mi sa plâng . Ajung in salonul ei , intru in camera , acolo era : parul blond stătea perfect astazat , buzele erau la fel de strălucitoare , era atât de frumoasa ,dar ochii, ochii aceia superbi erau închisi .... Era doar vina mea !

Human ErrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum