I wish you were here

84 1 2
                                    

Tot ce imi amintesc sunt doua lumini urmate de agonie , o durere groaznica imi străpunsese interg corpul. Eram atat de nervoasa pe Derek si pe aia ! Vroiam doar sa ii jumulesc parul ăla brunet. O mana masiva imi ținea mana intr-a ei. Imi ridic privirea si il observ pe Derek cu capul rezumat de patul meu.. era epuizat parca nu dormise de zile . Cand m-a observat fata lui parca se luminoase .

Eu:"Ce cauti aici ?"pe un ton rece
Derek :"Cum te simți ?"
Eu:"Ce iti pasa ?Oricum nu ai nevoie de mine , du-te la bruneta aia !"
Derek:"Vrei sa plec ?!"
Eu:"Nu iti e destul de clar ca nu mai vreau sa te vad niciodată "

Atunci tranteste ușa. Pe masa din fata mea se afla un buchet de trandafiri roșii , il analizez si observ ca scria :" pentru ca fara tine nu mai pot , Derek". WoW el chiar mi-a adus trandafiri ?! Tresar cand aud ușa ca se deschide ușor , era Emi si încă o fata . Fata era frumoasa , părerea de vârsta lui Emi. Avea parul saten , bucle mari si ochii ciocolatii .

Emi:"Ohh ! Doamne cat ma bucur sa te vad !"
Eu:"mhhm... Hei!"
Emi:"Cum te simți ?"
Eu:"Mai bine!"
Emi:"Ea este cea mai buna prietena a mea si iubita lui Francisco ,Ina "
Eu:"Hei!"
Ina:"Hei!"
Emi:" Ămm.. Se pare ca cineva are admiratori ! De la cine sunt florile ?"
Eu:"Ăăămm.. De la nimeni !"
Emi se duce spre buchet si cand citește numele lui Derek ochii ii deveniseră mari .

Emi:"E ceva între tine si Derek ?"
Eu:"Nu, e un nesimțit , un handicapat si nu vreau sa il mai vad in viata mea !"
Ina:" Îl stiu pe Derek de aproape 3 ani,dar nu am mai adus niciunei fete flori , nicimacar lui Rachel.. El ura sa facă chestii dulci de genul asta "

Atunci o asistenta intra in salon .

Asistenta :" Unde a placat iubitul tau ?"
Eu:"Ce iubit ?!"
Asistenta :" Băiatul ăla de stătea aproape tot timpul cu tine.. Derek sau Deton cred ?"
Ina:"Derek..."
Eu:"Mda... L-am cam dat afara din camera. "
Emi:"ok... Deci el sta cu tine si iti aduce flori ,iar tu il dai fara din camera "
Eu:"era cu o bruneta ... In noapte accidentului era cu o bruneta .."
Ina:"Era cu Ariana ..."

|DEREK|

Nu imi vine sa cred! Se trezește si ma da afara din camera! Sunt asa de nervos! Vreau sa ..sa..sa fiu cu ea . Ăsta e adevarul , imi doresc sa fiu cu ea chiar acum. De ce am fost atât de prost ..? As da orice sa refac noaptea aia , in loc sa stau cu Ariana sa stau cu ea , sa glumim , sa bem ...Ajung acasa unde o vad pe Ina si Francisco pe canapea stand îmbrățișati uitându-se la un film. De ce eu si Amnada nu putem fi asa ?

Francisco :"Amandei iau plăcut la nebunie florile !"
Eu:"Taci din gura sau te fac eu sa rămâi fara !"
Ina:"Hooo! Calmati-va ! "
Eu:"Ina putem merge pana sus , doar eu si cu tine "
Ina:"ok.."

Ajungem sus , trebuia sa vorbesc cu cineva despre Amanda , avem nevoie de părerea ei , mereu stia ce sa spună. Ina câteodată gândește prea mult , dar mereu are cele mai bune sfaturi mai ales cand e vorba despre fete .. Cred .

Eu:"Ce părere are Amanda despre mine?"
Ina :"Aww! Deci ție chiar iti pasa! "
Eu:"Răspunde "
Ina :" Pai eu cred ca te place, dar dupa ce te-a văzut cu Ariana ai distrus-o .. Dar tu simți ceva pentru ea ?"
Eu:"E imposibil!Nu sunt capabil sa iubesc !"
Ina:" Mie nu mi se pare asa !"
Nu stiu ce simt pentru ea. O parte din mine o vrea , dar o parte se teme ... Ăsta e adevarul imi e tema sa nu o pierd si pe ea , imi e teama sa nu mai sufăr .

|AMANDA |

Cand ajung acasa mama si Peter imi spun ca o sa mergem la munte , au o casa acolo si ca o sa ne isoteasca ,familia Hale ( Francisco , Derek si părinții lor )Jackson si Ina . Era o veste oarecum buna având in vedere ca eu si Derek ne uram , poate asta o sa schimbe ceva , sper. Trebuia sa plecam mâine asa ca o sun pe Serena care fusese foarte îngrijorată pentru mine zilele astea . Cum nu răspunde ma duc la ea acasa . Intru in apartament ( stiu unde tine cheia de rezerva ) si acolo o vad pe ea si Dean ... Deci chiar s-a intamplat ceva cat am lipsit . Erau asa draguta împreuna ,de ce eu si Derek nu putem fi la fel ?

Serena :"hei! Ce s-a intamplat ,de ce esti asa trista ?"
Eu:"Derek , nu stiu , doar ca ma simt :.."
Dean:"Simți ca ai nevoie de el , nu?"
Eu:"Da, de unde sti?"
Dean:"daca iti spun s-ar putea sa fiu mort mâine "
Serena:"Dean ... Te loooog"
Dean:"ok,ok. Derek mi-a spus aceleași lucru ieri ... crede ca e vina lui ca tu ai avut accidentul ... nu l-am văzut sa ii pese decat de el ,dar acum cred ca ii pasa si de tine ."

La auzul acelor vorbe am plecat cat mai departe unde nimeni nu ma putea vedea plângând . Imi pare rau ca l-am facut sa creadă ca nu imi pasa cand imi pasa enorm de el .Era seara asa ca am mers acasa si mi-am facut bagajele pentru a doua zi .

|A DOUA ZI |

Lumina imi invada camera . Ma dau jos din pat . Pe pervaz vad un buchet de trandafiri ... Era de la Derek , doamne cred ca a aflat de la Dean ce am discutat. Cat de dulce poate sa fie ... Imi fac un dus revigorant , imi iau niște blugii negri rupti , o cămară albă si platformele mele roșii . Imi iau geaca cu imitatie animal print si fug jos. In bucătărie era toată lumea . Deodată ușa se deschide si intra Derek .

Mama lui Derek :"Oo,buna! Eu sunt Cora, iar el e soțul meu Sam."
Eu:"Hei mr si mrs Hale !"
Cora&Sam:" Te rog , spune-ne pe nume . "
Eu:"Ok,Sam si Cora"
Mama :" Bun, deci eu si Peter mergem la noi in masina, Emi merge cu Jackson si Amanda , iar Derek , Ina si Francisco merg la Derek in masina"
Emi:"De fapt , speram sa merg eu , Ina , Francisco si Jackson intr-o masina , tu si tata intr-o masina , Cora si Sam intr-o masina , iar Amanda si Derek intr-o masina..ce ziceți ?"
Ina:"Mie mi se pare o idee buna "

Asa am si facut , toți erau frumos așezati numai eu si Derek rămăseserăm. Împinsă de la spate de Emi si Ina m-am urcat in fata lângă Derek. Aveau sa fie 5 ore lungi !
La un moment dat, Derek întrerupe tăcerea...
Derek:"Ți-au plăcut trandafirii? "
Eu:"Da , multumesc ! Si vreau sa sti ca imi pare rau pentru ce am zis ieri ..."
Derek:" Stiu, adevarul e ca eu .. "
Eu:"Ca tu ce?"

HEI! ACEASTA ESTE PRIMA MEA CARTE DECI VA ROG SA NU MA JUDECĂȚII PREA ASPURU 😘
P.S. Ina, te rog sa nu mai fi suparata pe mine 😰

Human ErrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum