Imi plimbam ochii peste tot in masina ... Simțeam liniștea apăsătoare ce înconjura atmosfera ... In cap imi tot sunau cuvintele lui Derek :" Adevarul e ca eu .." , nu știam ce vroia sa spună . Inima imi trimitea impulsuri , simțeam cum fiecare vena se-neacă in propriul sânge . Eram asa curioasa , fara sa realizez am deschis gura soptind disperat ." ca tu ce..?". Pentru replica mea de 2 bani imi dădeam mintal palme momentan ... Eu tocmai l-am întrebat in fata ce simte ... Nu trebuia sa il fi întrebat ,mi-am promis ca nu imi pasa.. De ce trebuie sa fie atât de greu ? Tensiunea dintre noi crestea ,imi simțeam nervii luând-o la goana . Nepasatoare imi las mana in jos fara sa realizez atunci dau de mana lui ... Atingerea era începătoare , fiecare parte a corpului meu sa relaxa sub mana sa mare care ușor o cuprinsese pe a mea . Am rămas asa câteva secunde, dar sunetul telefonului lui Derek a intrerupt jocul mâinilor. Cu aceeași voce aspra si lipsită de umanitate ,Derek răspunde la telefon. Încerc sa ignor convorbirea asa ca imi pun căștile in urechi, dupa 10 minute simt cum cineva imi ia o casca din urechie , Derek ... Mi-am întors privirea spre el , iar spre surprinderea mea in loc sa găsesc mimica arțăgoasa si nervoasa ,am găsit o față calma completată de ochii săi superbi dupa care eram topita. Vocea sa groasa, sparge gheata.
Derek:" Adevarul e ca ... Imi pare rau , sincer .."
Eu:"Mda... Daca spui tu!"
Derek :"Deci ... Facultatea de moda , nu?"
Eu:" De unde sti?!!!"
Derek :"Eram odată pe la Dean cand a venit si Serena .."
Eu:"Serena trebuie sa învețe sa tacă!"
Derek:" Momentan e singura persoana de la care pot afla ceva despre tine!"
Eu:"Acum vrei sa afli lucruri despre mine!"
Derek:"Ar trebui sa stiu si eu ceva despre fata care sta in dreapta mea !"
Eu:" Poate ar trebui sa stiu si eu ceva despre șofer , nu?'
Derek:"Întrebă !"
Acum era momentul perfect sa intreb despre Rachel... Dar totuși ceva ma oprea ..simteam cum pământul parca fugea de sub picioarele mele. Ma simteam slaba datorită emoțiilor ce imi încolțeau fiecare celula a corpului. Simteam cum pupilele mi se dilatasera , simteam parca frurnicaturi ce deveneau din ce in ce mai înțepate. Încerc sa par calma, dar nu puteam ,cel puțin nu pana nu aflam cine este acesta fata ... Rostind totul foarte repede il intreb :
Eu:" Am auzit persoanele vorbind despre o fata .."
Derek:" hmm.. Ce fata ?"
Eu:" Rachel "
Derek:"Ce ai auzit mai exact ?"
Eu:" Nimic, decât ca a avut o legătura cu tine .. vroiam sa te intreb cine e ?.. Asta daca nu te superi !"
Derek:"Rachel a fost cel mai minunat lucuru din viata mea , a însemnat totul pentru mine ... dar .. "
Eu:"Dar nu a fost sa fie ,nu?"
Derek:" Acum încerc sa o uit .."
Eu:"Iar eu cu întrebarea asta sigur nu te ajut .."
Derek:" Nu e vorba de asta .."
Nu știam ce sa fac ca sa il consolez, simteam parca durerea ce il cuprinsese doar de la discuția despre Rachel. Nerealizand ce fac mi-am pus mama pe obrazul lui ...
|DEREK POV|
Gândul la Rachel imi stârnea o stare de dezgust , da de dezgust ! Nu pot sa înțeleg cum o persona se poate purta in felul ăla ... Priveam inainte conducând mașina cand o mana calda imi atinge obrazul , pielea catifelată a Amandei parca imi dezmierda toate simțurile. Vocea suavă a acesteia destinde atmosfera ușor monotona:
Amanda :"E rândul tau sa ma intrebi ceva !"
Eu:" Mereu m-am întrebat de ce nu ai venit de la început cu mama ta ?"
Amanda :"Pana acum am locuit împreuna cu tatăl meu si soția lui in California "
Eu:"Si ce te-a facut sa vi tocmai acum ?"
Amanda :"Conduceam in timp ce ma certam cu tata si am pierdut controlul mașini , eu am supraviețuit ,dar el nu .. Mama vitrega încă ma învinovățește de moarte lui .."
Eu:"Nu o baga in seama. Ea nu realizează cat de mult ai suferit tu , stiu cat de grea poate sa fie pierderea unui părinte..."
Amanda :" Wow , esti prima persoanacare nu mi-a susținut nu stiu ce discurs emoțional care ma făcea sa ma simt si mai rau .."
Eu:" Stiu ca discursuriele emoționale nu ajuta cu nimic "
Pur ai simplu o admir , are puterea sa rămână la fel de frumoasa chiar cand este vizibil ca suferă .. Imi doresc sa pot face ceva .. Pierderea unui părinte este devastatoare pentu orcine ... stiu exact cum se simte,vreau sa aibă pe cineva alături măcar. Pot observa cum își apleacă capul in jos ... Fara sa mai rezis impulsurilor, am lua-o in brațe. Trupul ei micuț era acoperit de brațul meu .. Deodată simt cum pierd controlul mașinii , simt o lovitura puternica si cand ma uit mai bine observ ca intrasem cu mașina intr-un stâlp . Deschid ochii si vad corpul inconștient al Amandei , speriat verific daca este bine: încă respira. O iau in stilul miresei si caut un motel la care sa rămânem peste noapte . Puteam simți micul trup ce se zbătea in strânsoarea bratelor mele. Dupa ceva timp găsesc un motel. Intru in el si sunt întâmpinat de o cucoana.
Cucoana :"Buna ziua, va putem ajuta ?"
Eu:"Mhee.. Vreau si eu o camera"
Cucoana :" Doar una ?"
Eu:"Da ... "
** stiu ca o sa ma omoare Amanda daca ar afla ca am luat doar o camera , dar de unde sa afle ?**
Sunt condus la camera de către aceea femeie,intru si o așez cu grija pe Amanda pe pat. Atunci observ cum ochișorii săi verzi se deschid ușor. Ma așez lângă ea si o sărut pe frunte ,face ochi mari. Pur si simplu sunt fascinat de perfecțiuea chipului ei. Ii dau o șuvița dupa ureche, gestul meu uimind-o.
Amanda :"Unde suntem?"
Eu:"La un motel , nu mai aveau decât o camera disponibilă "
Amnada :"Ce s-a întâmplat ?"
Eu:"Am izbit mașina de un stâlp .. Ma bucur ca esti bine , m-ai speriat .."
Amanda :"Unde sunt bagajele ?"
Eu:" In mașina , ma duc sa le iau"
Amanda :" hmm .. Ok.. Eu, eu o sa fac un dus .."
|AMANDA POV|
Cand vreau sa intru in baie sa fac un dus observ lipsa prosoapelor asa ca ma duc la recepție unde vad un cuplu de tineri care se cazau ... Curios din moment ce Derek mi-a spus ca nu mai sunt camere. Ma duc la o menajera si o intreb :
Eu:"Camere mai aveti ?"
Menajera :"Da ,de ce ?"
Eu:"Ămm.. Pura curiozitate apropo am nevoie de niste prosoape. "
Imi iau prosoapele si pornesc spre camera, deci nenorocitul m-a mințit ? Lasa ca il fac sa regrete !
Intru la dus , iubesc atunci cand simt particulele de apa plimanduse pe corpul meu. Ma relaxam cand gândul zboară spre Derek.. wow .. Nu stiu, ultimele ore petrecute cu el au fost altfel decât ma așteptam , adica nu e atat de rau perecum pare. Ies din dus , in camera tot ce găsesc curat era unul dintre tricourile lui,cred ca il aduse odată cu mine.. Ma duc la baie , ma imbrac . Tricoul imi acoperea coapsele . Il vad pe Derek intrând in camera , deodată se oprește si se holba la ceva ... Se holba la oglinda , defapt la reflexia tricoului ce nu imi acoperea coapsa ..Imediat ce imi dau seama il trag ,acesta așezându-se perfect. Pășesc in camera urmărită de privirea lui Derek ...
Eu:"Deci din moment ce nu sunt alte camere iti dau dreptul sa alegi unde sa dormi .."
Derek:"In pat ..?!"
Eu:"Patul nu e o opțiune !"
Derek:"De ce nu?"
Eu:" Pentru ca acolo dorm eu.. Tu ai voie sa alegi dintre balcon si baie ..!"
Derek :"Offf.. Doamne ! Aleg balconul ! "
Eu :"Perfect , poftim o perna o perna, asta daca ai nevoie!"
Derek :" Ooo, vai merci ce persona darnică esti!Sunt sigur ca o sa fie o plăcere sa dorm pe BALCON cu un PUI de perna! Ma duc sa caut semnal pentru telefon, trebuie sa sun părinții ca poate is fac griji .. "
Eu:"ok"
|DEREK POV|
Dupa ce am stat si am căutat semal mai bine de o ora nu am găsit nimic. Ma întorc in camera .. acolo o vad pe Amanda plângând .. Ma intreb ce s-a întâmplat. Ținea in mana ceva, un fel de lanț.
Amanda :"Imi pare rau ,nu am știut ca esti aici !"
Eu:"Ce s-a intamaplat ..?"
Nu a vrut sa imi răspundă asa ca m-am apropiat de ea , ea si-a lăsat capul pe pieptul meu , începând sa plângă mai tare , am cuprins-o in brațe ..
Amanda :"Ultimul lucru pe care l-a auzit tata de la minea fost " te urăsc "..! Sunt o persona oribila !!"
Eu:" Amanda , sunt sigur ca tatăl tau a fost un om deștept , putea sa vadă ca il iubeai chiar daca nu o arătai , el doar o știa .."
Am mai stat asa pana ce s-a liniștit.
Amanda :"Derek, du-te pe balcon."
Eu:"CEE?!"
Amanda :"O mai spun doar odată ! Du-te pe balcon!!"
Eu :"ok,ok"
Ma ridic , ducându-ma spre balcon cand o aud pe Amnada cu ochii închiși zicând "Noapte buna ", iar eu ii răspund cu un zâmbet adăugând :" Poate pentru cineva care nu doarme pe balcon!"
CITEȘTI
Human Error
Teen Fiction-|-m o r t e a -|- "-În fiecare secundă simt că mor pe interior ! Vreau să mor , dacă deja nu am facut-o ..."