Dimineața invadase camera. Un sunet asemanator bătailor ma trezește.. Cred ca era Derek..acum realizez ca l-am închis pe balcon. Ma duc la fereastra unde Derek stătea asemanator unui cățeluș plouat cu palmele lipite de geam.Fara sa imi dau seama imi așez palmele peste palmele lui. Prin geamul inghetat de la gerul de afara puteam sa observ privirea lui atat de dulce care ma ruga sa ii deschid ușa. Avea urme de la gratiile balconului imprimate pe brațul drept si roua înghețata prin par. Ma uit pe geam si observ un strat perfect de omăt.Imediat ii deschid ușa, permitandu-i sa intre in încăpere. Cu o voce calma si degajată Derek ma anunța :
Derek:"Afara ninge!"
Eu:"Iubesc ninsoarea !"
Derek:" Crezi ca vom plăti masa ?"
Eu:"Ce masa ?"
Derek:"Aia pe care am aruncat-o de la etaj ..."
Eu:"de ce ai arunca o masa de la etaj ?"
Derek :" Pai.. Din greasala .."
Eu:"Ăhăm.."|DEREK POV|
Amanda continua sa își ceara scuze pentru întâmplarea cu zăpada. Puteam observa cum își încrunta nasul la fiecare scuza pe care o rostea. Tot ce vroiam sa fac era sa o iau in brațe..
Eu:"Sa sti ca scuzele nu rezolva mimic , dar o îmbrățișare sau mai mult .. Chiar m-ar încălzi! "
Amanda :"Serios, serios Derek ?"
Eu:"sa sti ca si un dus m-ar ajuta ! Sau poate .."
Amanda :"Off..!"
Atunci o vad cum se apropie de mine , puteam simți tensiunea ce lua naștere intre noi ,mai de graba intre privirile nostre. Brațele sale imi cuprind gâtul,iar mâinile mele talia ei. Se relaxa vizibil la atingerea mea. Își afunda capul in gâtul meu , eu lăsând un mic surâs la atingerea ferma a mâinilor ei.. Ii iau iau fata intr-o mana , ea imi ghidează mana înapoi pe talie. Timp de 5 minute ne priveam in ochi. Ochii mari ai Amandei acum aveau refelxii albastre. Deodată ușa se deschide, pasind o femeie de servici.
Femeia de servici :"Oo, scuzați-ma nu vreau sa deranjez !"
Amanda :" nu aveti de ce sa va cereți scuze.. Nu se intamla niminc.."
In momentul de fata privirea mi se înțețoșează si simt cum cad din picioare si.mi simt corpul cum se dezechilibrează.......
Deschid ușor ochii cand observ o mana calda ce o strângea pe a mea. Eram la spital, capul Amandei se rezema de mana mea. Pe fata ei se scurgeau lacrimi, având foarte mult negru sub ochi. Cand m-a observat chipul parca i se luminase. Vine si ma strânge in brațe, vocea ei speriata, mai de graba îngrozita răsuna in salon :
Amanda :"Doame! Ma bucur ca esti bine!"
Eu:"Ce s-a întâmplat ?"
Amanda:" Temperatura scăzută, nu stiu sigur ... M-ai speriat de moarte .. E doar vina mea.. Imi pare extrem de rau ,daca pateai ceva nu stiu ce m-as fi facut! "
Eu:"Aaaaha.. Deci iti pasa de mine ?"
Amanda :" Adevarul e ca da, da imi pasa , dar nu stiu de ce sau cum imi poate pasa .. Pur si simplu asta simt .."
Eu:"Ma bucur sa aud asta , de cat timp sunt la spital ?"
Amanda:"De o jumătate de ora. Ceilalți sunt pe drum"
Eu:"mda.. Hey, nu iti mai face griji .. Sunt ok"
Amanda :"Derek, e doar vina mea ..."
Eu:"De fapt e a mea.. Trebuia sa aleg baia ."
Amanda:"Serios Derek?!Nu e amuzant .."
Eu:"Daca e sa privim lucrurile din perspectiva mea .. Este!!"
Amanda:"Ce e asa amuzat ?"
Eu;"Ca fata de care imi place m-a facut sa intru in spital!"
In momentul ăla puteam vedea uimirea de pe fata Amandei. Ușa se deschide si pe ea pășește mama mea. Vocea sa îngrijorată parca ma îngrijora si pe mine.
Cora(mama) :"Oh! Derek!Cat ma bucur ca esti bine!Doamne câte griji mi-am facut ...!"
Eu:"Sunt ok.. Serios .."
Amnada :"Ce a spus doctorul?"
Cora:"Datorită temperaturii si a faptului ca a intrat prea brusc la caldura .. Dar din pura curiozitate cum s-a întâmplat asta ?"
Atunci ușa se deschide intrând si restul ... Cat ma enervează Jackson si Francisco..
Jackson:"Deci , voi doi , o noapte singuri .. Ămm.. Ce s-a întâmplat , putem sa ne laud cu un nou cuplu ?"
Eu si Amanda :" Nu !"
Jackson:"ok,ok.."
Eu:"Cat timp trebuie sa stau in spital ?"
Amanda :"Completezi fisele si poti iesi .. "
Eu:"unde sunt fisele ?"
Amanda:"la Recepție ."
Eu"ok, ma duc sa le completez.."|AMANDA POV|
Mor, pur si simplu simt ca mor! Nu imi vine sa cred ce a spus Derek , nu stiu daca vb el sau ameteala din el. Dar nu imi pasa, tot ce conta era ca acum nu ma mai simt ata de singura .. Imi e fica sa ii spun , da, imi place de el si ar fi mai mut ca minunat daca am fi împreuna ,dar nu pot sa am încredere in el pana ce nu lămurește situația cu Rachel... Nu vreau sa creadă ca sunt genul care sa se lase una cu doua , trebuie sa se straduiasca. Ohhh! In momentul in care l-am văzut pe Derek inconștient, am crezut ca mor. E ceva nou pentru mine , adica nu am simțit genul ăla de frica de la moartea tatălui meu. Acum sunt pe hol , privesc pe geam ninsoarea si tot odata imi amintesc ca acesta o sa fie primul Crăciun fara tata .. imi lipseste cu tot cu sfaturile lui oribile care imi aduceau zâmbetul pe buze . Nu imi mai recunosteam viata, înainte era destul de săraca de la moartea lui, niciun baiat nu ma mai plăcea,iar toți prietenii ma trădasera .. Acum : trăiesc intr-o casa imensa cu servitori, am un dulap câte fosta mea camera, am o familie care ma susține , o sora , o prietena care ma face sa cred ca nu sunt nebuna si.. am si un Derek( nu am știut cum sa ma exprim mai bine , nu stiu ce sunt eu si Derek) . Aud o voce familiara ce imi distrage atenția de la jocul fulgilor de nea , Derek .. Imi ridic prievirea fiind întâmpinată de ochii superbi de care deveniseră dependentă ...
Derek:" Deci.. Eu tocmai ți-am spus ca te plac, iar tu stai si te holbeszi la un geam .."
Eu:"De fapt ma gândesc .."
Derek:"La ce?"
Eu:"La cat de mult m-am schimbat .."
Derek:" Ce vrei sa spui ?"
Eu:" Sunt o scorpie.. Din cauza mea a murit tata, ai intrat tu in spital si cine știe ce alte "crime" o sa mai fac"
Derek:"Tu nu esti o scorpie .."
Eu:" De unde sti?"
Derek:" Pentru ca mie nu imi plac scorpie , nu le suport "
Eu:" Si..?"
Derek:" Daca eu te plac asta nu te face o scorpie .. Asta te face o persona de invidiat.."
Eu:" Mereu faci glume la care ar trebui sa rad ?"
Derek:"Doar cu persoanele pe care le suport .."
Eu:" Vreau sa dorm .."
Derek:" Am un umăr foarte călduros, sa sti"Mi-am lăsat capul pe umărul lui Derek inhaland parfumul sau. Brațul lui imi cuprinde talia. Imi plasează un mic sărut pe frunte .. Totul era perfect , adica chiar daca eram intr-un spital .. Imbratisarea lui parca mi-a reparat bucățile ce se desprinsesera de mine făcându-ma sa uit cum e cand esti cu cineva special .Acum nu cred ca imi mai pot imagina viata fara el, dar nu o sa il las sa afle cat de mult imi pasa .. Imediat ce afla poate o sa ma distrugă .. Nu mai suport sa fiu distrusă. Imi deschid ochii si dau de privirea sa ce acum era una blândă, isi freacă jucăușă nasul de al meu .. Schițeze un zâmbet la care el imi răspunde la fel❤️
Eu:"Hai sa ne grăbim! Vreau sa ajung la cabana!"
Derek:"Meregem la Francisco in masina ."
Eu:"mhhm..ok"Ne-am așezat in masina astfel : Francisco si Derek in fata, Jackson urmat Emi,iar eu stăteam între ea si Ina.
Dupa mai bine de 3 in care am ras continuu la glumele lui Jackson si m-am simțit extrem de rușinată atunci cand aduceau vorba de mine si Derek.. Ina cred ca înțelesese ceva ce nu lăsasem nici eu nici Derek la vedere .. Ina e genul de persona care citește oamenii.. nu stiu cum si-a dat seamănă ca intre mine si Derek e ceva mai mult , dar zâmbetul sau victorios o făcea pana si pe Emi curioasa .. Sper sa nu afle nimeni. O sa ma asigur, trebuie sa vorbesc cu ea, adica il cunoaște cel mai bine pe Derek ...cred.
In orice caz, din discutii am întețes ca o sa ne întâlnim cu o prietena de-a lor acolo, Irina cred. Din câte au descris-o pare o fata de treba, simpatica, cred ca vom fi prietene având in vedere ca e prietena foarte buna cu Ina si merge la facultatea de drept.
Irina are o sora pe nume Nicoleta,dar toți ii spun Niky.. Nu am auzit prea multe despre Niky, nu ma putem concentra la discuțiile din mașina, ma tot gandeam la Derek...
CITEȘTI
Human Error
Teen Fiction-|-m o r t e a -|- "-În fiecare secundă simt că mor pe interior ! Vreau să mor , dacă deja nu am facut-o ..."