Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git
Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler.
Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin
Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık
Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı
Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü
Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti
Yoktu dünlerde evelsi gün&&&
Ruhumun yaraları hiç geçmiyor gibi attığım adımda cam kırıkları var ... Ama nedense ayaklarım yerine kalbime batıyor . Öylece dışarıyı izliyorum verdiğim emekleri geçirdiğim zamanları iyisiyle kötüsüyle kalbime taht kurmuş adamı neydi benim şuçum hamile kalamamakmı ama bu benim elimde olan birşey degilki neden insanlar bunu anlamıyor Rabbim nasip etmediyse vardır bunda bir bildiği . Tam 3 hafta olmuştu ortalıkta ceset gibi gezdiğim zaman dilimi kısır dediler bana daha evleneli bir yıl olmuşken kısır dediler . Dinlemediler beklemediler KUMA dediler ben öldüm gözümden sakındığım adamı kocamı sevdamı başka bir kadınla paylaşacak ve ondan çocuğu olmasını izleyecektim. Bana her gün öl dediler bende olur ölürüm dedim . Derin bir nefes alırken gözlerimden iki damla yaş düştü. Kapı açıldığında içeri giren kokuyla fırazımın geldiğini anlamıştım . 3 haftadır olduğu gibi bugünde teselli edecekti beni bir bebeği avutur gibi . Dönmedim ondan tarafa sahi ya bugün nikahı vardı . Şaka gibi degilmi .
Odaya girdiğinde cam kenarında oturan karıma baktım zayıflamıştı hemde fazlasıyla gözlerindeki gülümseme mutluluğa dair hicbirsey kalmamıştı . Ne desem ne söylesem yetmezdi belki beni anlamasına ama benimde elimi kolumu bağlamişlardı . Gelen kadını sevmeyecektim tabi sadece çocuğumu doğuracak o kadar başka birşey yok ama bunu inci taneme bir türlü anlatamıyordum işte . Yanına yaklaştım usulca ;
" Güzelim " derken sesim normal çıkmıştı kiyamazdi o bana degilmi ama kafasını çevirip bakmadı yüzüme neden anlamıyordu bende istemiyordum kuma ama mecbur etmişlerdi. Yanına otururken yüzünü avuçlarım arasına aldım kafasını hâlâ kaldırmamışken bu sefer çenesinden tutup göz göze gelmemizi sağladım .
" Neden böyle yapıyorsun ben sadece seni seviyorum sana aşığım ama benide mecbur ettiler kalbim hep sende kalacak niye konuşmuyorsun ?
Sinirle kafasını geri çekerken konuşmaya başladı genç kadın " ne dememi bekliyorsun diyecek birşey varmı senin başka bir karın daha olacak başka bir odada kıyafetlerin olacak ama sen bunu normal görüyorsun ! Ve birazdan nikahın var evlisin ama başka bir kadınla nikahın var ! Bunun üzerine ne söylenebilir ? Ben istemiyorun kuma dedim bırakmadınız . Şimdi ne olacak sen onada karım diyeceksin seveceksin ben ne olacağım ! Bir hiç sadece .
Karısını kendine çekip sarılan Fıraz şaclarını okşarken konuştu " sen benim tek karımsın ben seni seviyorum Berfan ne olur yapma böyle o sadece çocuklarımın anası olacak o kadar !
Kafasını iki yana olumsuz şekilde salladı kadın ve dudaklarından sadece " Git " kelimesi döküldü. Fıraz elleri yumruk olurken kalktı oturduğu yerden konusmasi nasıl olsa bir şey ifade etmiyordu . Tam kapıdan çıkacağı anda karısının sesiyle durdu yerinde .
" Egerki bir gün kalbin benden giderse yemin olsun yakıp yıkıp bende giderim !!!
Tek kelime etmeden çıktı odadan fıraz sanki kendisi çok istiyordu kuma gelmesini ama engel olamamıştı işte çünkü o bir agaydı ve çocuğunun olması gerekiyordu . Merdivenleri inerken öfkeliydi gelen kadına değer vermeyecek karısını üzmeyecekti ... Kardeşi vedat ve Eray la konaktan iki araba halinde çıktılar kuma gelini almak için .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HETA TALİYE ( KUMA )
General FictionGökyüzüydü kadın karanlığa inat ... 3 Hayat yerle yeksan oldu ... Kadın çok acı çekti kalbinden vazgeçti en sonunda ... Kuma gönül yarasıydı ... Yetim bir kızın çırpınışlarıydı son anlarda ... Adam kalbini seçmek yerine kolay olanı gördü ... Bu kit...