Bölüm 5

621 21 15
                                    

jennie---

Cimingillere gidiyorduk. dün akşamdan sonra oraya pek gitmek istemesemde, mal Yoongi'yi (çarpılcam) unutmak ve Kookie ile biraz vakit geçirmek için Jimin'in teklifini kabul ettim.

-----------------------

kookie ile markete abur cubur almaya gittik. o sırada Jimin evi düzenliyordu. 

jungkook: patlamış mısır ister misin?

jennie: olur, biraz da içecek alalım. bu arada nerede oturuyorsun?

jungkook: aslında Busan' da oturuyordum ama buraya taşınacağım.

jennie: benim yanımdaki daire boş, istersen ben Namjoon ağa'ya bir sorayım.

jungkook: teşekkürler, iyi olur.

-------------------------------

film başlamıştı ve ben Jimin'le Jungkook' un ortasında oturuyordum.

jungkook---

film başlammıştı ama ben filmden çok onun güzel yüzünü seyrettim. o güzel gülüşü dünyalara değer. Jimin bir ara tuvalete gitti; ben de tam zamanı diyip konuşmaya başladım.

JK: Jennie çok güzelsin.

Jen: bunu daha önce söylemiştin.

JK: biliyorum...

ve bir anda onun dudaklarına yapıştım. karşılık verdi! herhalde bu hayatımın en güzel anıydı.

jimin---

tuvaletten çıktım ve Jenkook ikilisine doğru yürümeye başladım. umarım bu ergenus fırsatı iyi değerlendirmiştir.

woohooooo! JK uçmuş ya lann. kıza yürümüyo, koşuyo! ama zeki babanız-yani benn-  bu görüntüleri sonradan izlemek için kamera koydurmuştum. NIHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAA! ben bunları rahat bırakayım derken ayağım takıldı ve düştüm- ama onlara; şaka lan gerçek- ve ikiside korkuyla irkildiler. Jungkook bana sinirle bakıyordu, Jennie ise utanmıştı.

jennie: ben gitsem iyi olur, film de bitti zaten. her şey için teşekkürler.

jimin: eee, tamam. seni Jungkook bıraksın.

jennie: tamam.

jungkook---

salak lan bu çocuk! eli ayağı zaten ayrı oynuyo! ne güzel gidiyoduk işte. merdivenlerden inerken Jennie' nin ayağı kaydı ve -yine- onu belinden kavradım. herhalde bu en güzel dejavuydu. 1-2 dakika boyunca öyle kaldık. ve bu sefer o beni öptü.

onu eve bıraktım. 

JK: Jennie, yarın şu eve bakmaya gidelim mi?

Jen: olur, ben Namjoon ağa'yı çağırırım evi gösterir.

JK: tamam, yarın sabah gelirim

Jen: görüşürüz...

JK: bu gece için teşekkürler...

-------------------------------------------------------------------

bu bölüm daha uzun oldu, umarım beğenirsiniz.

JenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin