Jennie---
Jungkook'un evine gidiyorduk. Arabayı sürerken habire sırıtıyordu mal gibi.
Jen: Kook nooldu acaba?
JK: ne gibi?
Jen: fesatlaşmayacaksın umarım!
JK: hmm neden...
Jen: Kook az yavaş yağğ , hızınız saatte 200km amk!
Sonunda eve geldik. Kook birden bana döndü.
JK: uzun zamandır beni öpmüyorsun...
Bunun üzerine ne kadar onun dudaklarına yapışmak istesemde, fesat yönüme "bi dk amk!" Dedim ve onu yanağından öptüm. Biraz bozulmuştu ...
JK: bu kadar mı?
Jen: hmm...
O sırada Jungkook beni kendine çekti ve öpmeye başladı. İlk başta şok olduğumdan karşılık verememiştim ama dudağımı ısırdığında farkına vardım ve öpmeye başladım. Beni kendine daha da fazla bastırıyordu ve nefessiz kaldığımızda ayrıldık.
JK: duşa girelim mi?
Jen:Duşa gireceksen neden bana soruyorsun ki, istersen çıkabilirim de.
JK: hayır... yani birlikte girelim mi?
Jen: OHA YUH ÇÜŞ MANYAK PİS SAPIK!
JK: yağğğğ hadi ama lüüüüüüüütttfeğğğn!
Jen: JEON JUNGKOOK AZ YAVAŞ AMK!
Ardından bana o karşı koyulaşmaz tatlı ve sempatik yüz ifadesini yaptı. Dayanamıyorum lan ben bu çocuğa!
Jen: ahh Jungkook...
JK: evet mi?
Jen: tamam...
JK: yasss beee!
Daha sonra bana daha çok yaklaştı ve tişörtünü çıkardı. Şekşi tavşan... bütün baklavaları belli oluyordu. Daha sonra dudağını ısırdı be benim üzerimdekileri de çıkardı. Birlikte duşa girdik.
Şimdi çocuk gibi mutluydu.
-------------------------------
Fazla abartmış olabilirim ama o kadar kısa ve sıkıcı bölümden sonra bu gerekiyordu. 212 kelime sanırım rekorum kdkdkdk. Bb!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenkook
عاطفيةTAMAMLANDI Biri diğerini getirir, her kötü şeyin altında bir güzellik yatar... İlk hikâyem, umarım beğenirsiniz...