Medya: @BirFanatikTaeSever 💜
Jennie---
Lisa o kadar heyecanlıydı ki az daha yürürken yere düşüyordu.
Jennie: eline koluna sahip çık! Sanki hayatının sınavına giriyorsun Lis!
Lisa: beni beğenmeyecek ki!
Rose: saçmalama Lisa, çok güzelsin...
Lisa: ama eminim o daha güzellerini görmüştür!
Jisoo: öhöm, mesela BEN!
Jennie: unnie sen Jin oppanın yanına git!
Lisa: Rose benden daha güzeeeeeeellll!
Jennie: sus artık Lisa!
Rose: Ayrıca ağlama makyajın akıyo.
Jisoo: bak sonra hortlağa benzeyeceksin.
Lisa: sen daha gitmedin mi!?
Jennie: Lisa'm gel biz seninle tuvalete gidelim, makyajını yapayım.
Lisa: tamam...
Rose: ben sizi Jisoo unnie ve Jin oppanın yanında bekliyorum!
Jennie: tamam.Jennie: bak Lalisa, eğer Tae seni seviyorsa her halinle sever. Onun için sen çirkin olamazsın. Bizim için de. Kendini beğenmiş Lisa nakledin buraya!
Lisa: sjhsjhsjh yha unnie!
Jennie: lütfen Rose' yi üzmek istemeyeceğini biliyorum. Şimdi eğer ağlarsan üstüne alınır. Onun yüzünden ağladığını sanar.
Lisa: ama Jimin onu Tae gibi her haliyle sever, neden ona bu kadar önem gösteriyorsun!?
Jennie: Lis, bak. Jimin bana eskiden takıktı, sizinle tanışınca Rose' ye aşık oldu ama hâlâ bana yürüyo. Jungkook ' la aramızı o yaptı ama o bir salak. Bak o çok çapkın. Ben de o beni unutsun diye uğraşıyorum.
Lisa: Tamam unnie. Gidelim.Sonunda şu lanet eve ulaştık ve hazırlıkları son kez kontrol ettik. Zuzaylımı Tavşanım almaya gitti. Yaklaştıklarında Jungkook bana mesaj attı. Bizde ışıkları kapatıp yerimize saklandık. Lisa kapının arkasına saklandı ve onlar gelince kapıyı açtı. Biz de yerimizden çıkıp "SÜRPRİZ " diye anırdık.
Tae ağlamaya başladı ve Lisa onun kucağına atladı. Tae gözlerini pörtletip Lisa' ya baktı. İnş zuzaylı Lis' i kıracak bişey söylemez...Tae: bu arkadaş hangi gezegenden gelmiş?!
Lisa: nE a-
Tae: benim için fazla güzel! Ağağağaaaağağağ
Lisa: YHA URANÜSTEKİ KUM TANESİĞĞĞĞ!
Tae: SATÜRNÜN HALKA TOZUĞĞĞĞĞĞĞĞĞ!
Jennie: bunlar ne yaşıyo AMK?!
Jungkook: şşşiitttttt, küfür yok!
Jennie: sanan lan velet!
Jungkook: ama bu velet konusunu konuşmuştuk!
Jennie: üf be tmm.
Jungkook: ayrıca ben senden sadece 1YIL 8 AY 17 GÜN küçüğüm. ( evet bunu gerçekten hesaplama gibi bir işe kalkıştım. Eheh umarım yanlış değildir. )Evet, bu benim elim. Kanıt fotom jphefjvpkfeövğvğ. Ne karar işsizmişim lan ben! Evet yazarınız aydınlandı...
Bu bölümde baya baya baya boş yaptım. Umarım seversiniz ve okursunuz. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Çünkü sizi önemsiyorum ve seviyorum. Lütfen siz olmadan ben bir hiçim! Allahım 😲 yine kendimi gömdüm, evet. Her neyse umarım beğenirsiniz...
Sizi seviyorum! 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jenkook
RomanceTAMAMLANDI Biri diğerini getirir, her kötü şeyin altında bir güzellik yatar... İlk hikâyem, umarım beğenirsiniz...