اسم : One day at a time
شبکه : پخش از شبکه اینترنتی نتفیلیکس
تعداد قسمتها: سه فصل سیزده قسمته
وضعیت: از طرف نتفلیکس کنسل شده اما شبکه CW و بازیگران سریال در تلاش هستن تا این سریال رو نجات بدن
IMDB: 8.3
ژانر: SIT-COM , Comedy , Dramaاینجا چی داریم؟: یه خانواده لاتین کوبایی داریم که از پنج نفر تشکیل شده :
در عکس از چپ به راست: الکس آلوارز ، آبولیتا لیدیا ، پنهلوپه آلوارز ، اِلنا آلوارز و در بالا اشنایدر
۱.آبولیتا لیدیا: لیدیا مادربزرگ خانوادس که به همراه دخترش و دوتا از نوههاش دارن توی یه آپارتمان زندگی میکنن .
اتاق لیدیا درواقع پذیرایی خونه دخترشه که توسط یه پرده از هال جدا شده ، کراش مادربزرگ خانواده پاپ هستش و عکسش رو همه جای این خونه پخش کرده.
۲.پنهلوپه آلوارز: پنه مادر خونوادس و یه سرباز بازنشستهاس و حالا داره توی یه کلینیک پزشکی کار میکنه ، اون همیشه دوست داشت یه پرستار بشه ولی خب ازدواج ، بچهها و جنگ هیچوقت نذاشتن به آرزوش برسه.
پنه و شوهرش که اون هم یه سرباز بازنشستهاس از هم جدا شدن و دلیل جدایی اونها این بود که شوهرش بعد از برگشتن از جنگ دچار اختلالات روحی و روانی شد و به الکل و قرص رو آورد و این رفتار توسط پنهلوپه تحمل نشد و برای همین جدا شدن .
۳.اِلنا آلوارز : النا دختر بزرگ خونوادس و در یه کلمه میشه اون رو "خاص" توصیف کرد ،اون یه نِرد و خرخون به تمام معناس ، یک فمنیسته و به محیط زیست اهمیت فراوونی میده در سیزن اول اون با خودش خیلی درگیره و یکی از درگیریهاش پیدا کردن گرایش جنسیش و بعد کام اوت کردن به عنوان یک لزبینه و ترس از اینکه خانوادهاش قراره چه واکنشی نشون بدن (با توجه به این که کراش مادر بزرگش پاپِ خودتون تصور کنید چه خبره دیگه) .
۴.الکس آلوارز : پسر کوچولوی خانواده که در دوران بلوغ به سر میبره ، یکی یه دونه و دوردونهی مام بزرگ و همچنین دارای اعتماد به سقف!
۵.اشنایدر : اشنایدر هیچ رابطهی خونی با آلوارزها نداره بلکه یه کاناداییه پول داره که صاحب خونهی خانوادهی آلوارزهاس و از اونجایی که بیکاره همیشه خونشون پلاسه و یه جورایی هم دوست صمیمی لیدیا به حساب میاد ، اون معتاد به الکل و مواد مخدر بوده ولی ترک کرده و الان پاکه.
YOU ARE READING
LGBT Series and Movies To Watch
Non-Fictionمعرفی فیلم و سریالها با شخصیتهای ال جی بی تی بیشتر این فیلم و سریال ها که معرفی میکنم رو خودم دیدم و قراره برداشت خودم رو بگم پس اگه من رو صاحب نظر نمیدونید نخونید :(