اسم: Wynonna Earp
شبکه:SYFY
تعداد قسمتها: ۳۵ (دو فصل ۱۲ قسمته و یک فصل ۱۳ قسمته )
وضعیت: گویا با اومدن فصل چهار این سریال به پایان میرسه
ژانر: سوپرنچرال ، عاشقانه ، کمدی ، وسترن
IMB: 7.4
TV.COM: 7.8داستان از چه قراره؟: طبق افسانهها یکی از اجداد خانواده اِرپ که وایِت اِرپ نام داشته هفتاد و هفت نفر رو به خاطر ظلمی که به مردم میکردن با هفت تیر معروفش که peacemaker نام داشته کشته ، (این کلمه یه جورایی ایهام داره اول اینکه به معنای چیزی که باعث میشه غزل خداحافظیت رو بخونی و دوم صلح آور) و اونها به موجودات سوپرنچرالی به نام revenant (بازگشته) تبدیل میشن و هروقت که از نسل جدیدی از ارپها که معمولا بزرگترین فرزند خانوادهاس به جانشینی میرسه تمام اون هفتاد و هفت نفر که وایت ارپ کشته زنده میشن و فقط و فقط اونها با تفنگ وایت ارپ که فقط به دست جانشین کار میکنه کشته میشن و اگه جانشین بتونه همهی اون هفتاد و خردهای نفر رو بکشه طلسم ارپها باطل میشه و میتونن به هپیلی اور افتر خودشون برسن.
خب چی داریم؟: دختر بزرگ خانواده اِرپ ، واینونا که احتمالا یاغیترین و بیمسئولیتترین و به طور خلاصه بدترین دختریه که میشه پیدا کرد ، برای تشیع جنازه عموش به پرگتوری(معنای فارسی: برزخ) برمیگرده شاید بپرسید چرا رفته بوده ولی آیا من قراره جواب بدم؟ خیر ولی در این حد بدونید که مردم شهر زیاد خوششون نمیاد از این دختر و حالا که برگشته به خاطر اتفاقاتی که میوفته مثل اینکه واینونا به عنوان جانشین وایت ارپ انتخاب میشه مجبور میشه که توی شهر بمونه و همونطور که از اسم شهر پیداست این شهر یه شهر معمولی نیست و اتفاقات سوپرنچرالی خفنی میوفته.
ایشون خانم واینونا هستن👇👇👇👇👇
خواهر کوچکتر واینونا ، ویورلی برعکس واینونا مهربون ترین دختر شهره و همه دوستش دارن و هیچکس نیس که ازش بد بگه و یا حتی ازش بدش بیاد از اینکه وقتی بچه بود خواهرش ولش کرد و رفته حسابی شاکیه ولی جیک نمیزنه وقتی واینونا درگیر قضایای سوپرنچرالی و بازگشتهها میشه فوضولی اینم گُل میکنه و خودش رو درگیر قضایا میکنه و این وسط عاشق معاون کلانتر میشه و یه لاو استوری خیلی کیوت و بامزه و همچنین هات ایجاد میکنه.
ESTÁS LEYENDO
LGBT Series and Movies To Watch
No Ficciónمعرفی فیلم و سریالها با شخصیتهای ال جی بی تی بیشتر این فیلم و سریال ها که معرفی میکنم رو خودم دیدم و قراره برداشت خودم رو بگم پس اگه من رو صاحب نظر نمیدونید نخونید :(