Düşünmek Istemiyorum

25 1 0
                                    

Uyandiktan sonra uzun bir süre yatagimdan cikamadim.En sonunda kendime kahve yapmam gerektigini fark ettim. Kahvemi ve sigarami alip balkona gectim ve yine dusuncelere daldim.Sahi Emredeki bu çekicilik nedendi? Neden ona bakmadan duramıyor,neden onu hala ozluyordum?Dusuncelere dalmisken gozlerimden akan yaşlarla kendime gelmeye çalıştım ve sigaramdan bir nefes daha aldım. Ve kendi kendime: "Artik kendine gel kizim,pismanliklari birak yeni bir ask bul kendine yeni bir sayfa ac,sen guclusun uzme kendini"dedim. Aynanin karşısına gectim,dağınık topuzumu açtım,üstümü degistirdim,makyajimi yaptim ve kendimi sokaklara attim.

  Tek başıma geziyor,mp4umde en sevdigim playlisti dinliyordum.Aglamiyorum,aglamayacaktim da mutlu olacaktim gulecektim. Sevecektim sarilacaktim,iyi olacaktım artık güçlü olacaktim...

Bir kafeye gittim ve orda çayımı ictim.Tek basima asla bir yere gitmeyen biri olsam da bugün bunu yaptim. Güçlü olmaya "asla"larimi duzelterek basladim. Ben yalniz da her seyi yapabilirim dedim kendi kendime. Ki zaten yalniz dogdum yalniz öleceğim. Hicbir arkadasimi aramadim, yer bildirimi yapmadim,sadece yalniz basima cayimi ve sigarami ictim. Kafami toplamaya baslamistim bile... Yarin okulda Emreden baska erkekleri de gormeye calisacaktim,okulun kötü yonlerindense iyi yonlerini görmeye baslayacaktim,ben yarin yepyeni bir Asya olacaktim....

Bir Kalpte Iki AskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin