Kurban bayramı tatiliydi. Canla mesafeler girmişti aramıza ve ben hayatımı düşünüyordum Emreyi dusunmemeye çalışıyordum.Emre hayatımın her yerindeydi ve ben onu cikaramiyordum. Cana da cok deger veriyordum. Resmen iki kisiyi seviyordum.Cani uzemem,ama Emreyi de silemiyorum aklimdan...
Bir sabah ağlayarak uyandım,rüyamda Emreyi görmüştüm. Emreyle barismistik,el ele yürüyor,sarılıyor,beraber uyuyorduk.Tanrım istemsizce o kadar özlüyorum ki,nasıl dayanacagim bilmiyorum.Emreye hissettiğim seyleri tam olarak hala anlayamiyorum.Yanimda Can varken mutlu olmam gerekiyor ama ben Emreyi düşünüp kendimi hirpaliyorum.Birini kaybettikten sonra degerini daha iyi anlarsin derler.Hah iste,ben de onu yaşıyorum! Emreyi üzdügüm icin kendimden her gün nefret ediyorum.Aynısını Canda yasamak istemiyorum.Can,beni ben olduğum için seviyor ve bu benim için cok önemli.Gerçi Emre de öyle seviyordu beni.Emre çok başka seviyordu beni.Emre...
Düşünceler beynimi kemiriyordu,sabah uyandığımdan beri tek düşündüğüm buydu.Ruyami Mira'ya anlattım ve Mira bana elindekilerle yetinmelisin dedi.Ben elimdekilerle yetinmeyi birak Emreyi düşünmeden yapamiyordum ki.Bugün yaşadığım yere geri döneceğim aklımdan cikartamadigim insanların yüzünü göreceğim ve yine o boktan hayatıma geri döneceğim.
Aklıma Mira'nin dediği cümle geldi "Çoğu kız sana imrenerek bakıyor Asya".Bana imrenerek bakıyorlar ve ben de Seline imrenerek bakiyordum.Tanrım o küçük tarla faresini öldürmek istiyordum.Yaşadığım yere geri dönmek istemiyordum,o iğrenç insanlari görmek istemiyordum,ben burda kalmak istiyordum.Ama boş hayaller peşindeyim.Gitmem gereken bi okulum,takmamam gereken bir ex'im,daha çok sevmem gereken bir sevgilim var.Ve bunlar benim icin çok zor...Kolay gelsin Asya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kalpte Iki Ask
Genç Kız EdebiyatıMerhaba,bu hikayeyi kendi icimde yasadiklarimi anlatabilmek icin yaziyorum.Hayatim,hislerim o kadar karmasik ki, yazsam roman olur. Ben de yazmaya karar verdim.Yazmak konusunda aslinda pek iyi degilimdir,sözel konulardan anlamam. Ama yazmanin rahatl...