te wakacje będą niezapomniane.Nadszedł dzień rozdania świadectw,mega się cieszyłam bo już za trzy dni jadę do Włoch z Paytonem.Oczywiście miałam czerwony pasek  jak co roku,po zakończeniu szkoły udałam się z Paytonem oraz z Julką na lody.Potem poszliśmy do julki oglądać "egzorcyzmy Emily Rose" wiem,że to stary film ale  Julka bardzo chciała go oglądnąć,ja wtulona w Paytona, chase'a nie było ponieważ poleciał na wakacje do Portugali .Po filmie poszliśmy na zakupy,żeby kupić rzeczy na wyjazd.Julka oczywiście mi pomagała. Po zakupach zjadłam kolacje w pobliskiej resturacji i wróciłam do domku.Następnego pięknego letniego poranka wstałam posprzątałam pokój pomyślałam,że sie spakuję  ponieważ do wyjazdu zostały dwa dni.Postanowiłam ,że wezmę tylko najpotrzebniejsze  rzeczy,ale chyba mi się nie udało.Po spakowaniu się myślałam tylko o  Paytonie oraz wyjeździe do Włoch,cały dzień spędziłam na przygotowywaniu się do wyjazdu oczywiście nie obyło się bez pouczeń mamy z tego iż pewnego razu zemdlałam na wycieczce,dlatego  mama bardzo się o mnie boi,ale myślę,że wszystko będzie dobrze.Oto Piątek dzień wyjazdu wstałam o siódmej bo o ósmej jest zbiórka ubrałam się w jakieś krótkie spodenki oraz biały top,mama  zawiozła mnie w umówione na zbiórkę wsiadłam do autokaru siedziałam z Payt'em  mieliśmy jechać 15 godzin z postojami.Pożegnałam się z mamą i ruszyłam w drogę,pierwsze pięć godzin spędziłam na oglądaniu filmów z chłopakiem .Na postoju  poszłam się załatwić i kupić żelki na stacji,wróciłam i zajełam swoje miejsce w pojeździe oglądnełam jeszcze  parę minut serialu po czym usnełam.Jak się obudziłam została jeszcze godzina drogi,nawet szybko zleciało ponieważ reszte drogi pisałam z Julką, nie pojechała z nami ponieważ w tym czasie jechała do rodziny z Kanady.Wreszcie wyszliśmy z autokarui zauważyliśmy nasz piękny hotel,udało nam się bo miałam pokój tylko z Paytonem.Rozpakowaliśmy się i spędzłam reszte dnia w pokoju z chłopakiem.Rano opiekun obudził nas o 9 ponieważ o 11 mieliśmy być na plaży,przebrałam się w czarny kostium kąpielowy zjedliśmy śniadanie i ruszyliśmy w stronę plaży ,wziełam piłkę  do siatki oraz kocyk rozłożyliśmy się gdzieś w cieniu.Najpierw się opalałam ,ale jak Payton ochlapał mnie wodą musiałam spróbować go wrzucić do wody udało mi się bo chyba dał mi fory ale mniejsza.po tym wysuszyliśmy się i zagraliśmy w przyjacielską partyjkę siatki z innymi uczestnikami wycieczki.

____________________________

Hejka udanych i bezpiecznych wakacji wam życzę teraz mam nadzieję że rozdziały teraz będą się pojawiać częściej