3. fejezet: Sztriptíz...

10.1K 248 5
                                    




Chris szemszöge:








- Sztriptizelj nekem Babyboyom.... -. A hideg kirázott erre mondatára.







- H-Hogy mi?... -. Nézek rá félően.

- De elötte ezt vedd fel! -. Ad át egy szatyrot.

- E....Elötted? -. Kérdeztem félve.

- Igen....és közbe táncolj. -. Mondta, és leült a franciágyra úgy, hogy mindent lásson.
Ahogy nézem...teljesen komolyan gondolja..bár miért ne gondolná komolyan? Aish....mindegy. El kéne kezdeni. De nem tudom hogy kell. A szemébe nézek, s lassan elkezdek körözni a csípőmmel. Remélem jól csinálom.

Beharapja az ajkait....



Ezek szerint jól. Elmosolyodok, és a szám egy részét beharapom, majd rákacsintok. Megfogom a pólóm két oldalról, s lehúzom. A levegőbe lóbálni kezdem, s eldobom valamerre. A nadrágomhoz nyúlok, s ugyan úgy körözve a csípőmmel tolom le. Mélyen szívja be a levegőt, és engedi ki azt. Kilépek a nadrágomból, és a cipőmből egyaránt, majd az utolsó ruhadarabot is letáncolom magamról.

- Menj a fürdőbe és vedd fel. -. Utasít. Bemegyek, és beállok a tükör elé.
Kiveszem a zacskó tartalmát............



Úristen.....


Ennél kurvásabbat se láttam még. Fekete kockás harisnya, aminek a hátsófelénél van egy lyuk, míg a lábrészét bőrpántok kötik össze. Egy átlátszó fekete haspóló, és egy bőrnyaklánc amin az áll.....



Baby boy......




Meg egy cicafül. Isaac. De egy beteg állat vagy. De iszonyatosan élvezem.
Felöltöztem, és kimentem. Megtámaszkodtam az ajtófélfánál, és lentről felfelé végigsimítottam magamon.

- Meow~~~-. Karmoltam a levegőbe.

- Irány a rúd Babyboy! -. Mutat a szoba közepén lévő vasrúdra.
Odasétálok, és határozottan rakom rá a két kezem. Ahogy húzom a kezem úgy gugolok le a seggem kitolva Isaac felé.
Felállok, és egy kézzel fogva azt körbedétálom párszor. Az egyik lábam a vasrúd köré fonom, és úgy körözök. Egy kígyozó mozdulatot teszek a tetemmel, és mindvégig a szemébe nézek.
Felsóhajt.

- Cicc-cicc-. Hív úgy oda mint egy cicát.









Isaac szemszöge:









- Idehívom magamhoz, és a csípőjére fogva az ölembe ültetem, úgy, hogy nekem szembe üljön. Elkezdem ringatni Őt az ölembe, amit egy idő után saját maga csinál. Kezeit a nyakam köré zárja, és úgy köröz a csípőjével fel és le rajtam. A fülébé súgok.



- Már benned akarok lenni, és keményen megdugni téged.-. Markoltam a formás seggébe, és fülcimpájába haraptam.

- Hahh....Apuchih... -. Sóhajtja a fülembe. Aggh annyira felizgat ez a srác.
A nyakába harapok, és szívni kezdem.

- Érintsh mheg.... Apuchih....-. Túrt a hajamba.

- Hol érintselek?....Talán itt?-. Nyaltam a fülébé.

- Hah....

- Vagy itt? -. Csaptam a kerek hátsójára.

- Aghhh.....Apuchih...nhe kínozzh... -. Ringatta meg egy kicsit jobban a csípőjét.


- Mond ki, hogy mit akarsz Babyboy.... -. Sutogttam erotikusan a fülébé, és a belső combját simogattam.




- Azth....h-hhogy éhrj hozzhámh....-. Erre megfogta a kezem, és levezette alulra. Majd leégett a kezem a farkától. Rámmarkoltam.

- AHGH.....-. Mindjárt szétrobban. Feldobtam őt az ágyra, és felé másztam. A táskámból kivettem egy rózsaszín színű szörmés szexbilincset, és kibilincseltem az erőtlen kezeit.
Leveszem a nadrágom, és kiveszem belőle az övem. De mielött bármit is csinálnék, bekötöm a szemét egy selyemszalaggal. A hasára fordítom, és lassan a gerince mentén végigvezetem az övem. A medencecsontjánál megállok.


- Szeretnéd?...-. Suttogom a fülébé.


- Khérlekh...Apuchih...thedd mheghh....-. Mondta erőtlenül. Felemeltem az övet, és rávágtam egyett a seggére. Ott maradt a nyoma.


- Vvvhaah...-. Feszült be a teste, és kirázta a hideg. Még egy ütés, még egy, és még egy. És még sok.




- AGGGHHHA.....-. Na hát ez durva nyögés volt....
Visszafordítom a hátára, és a csípőjére ülve megcsókolom.
- Kh-Khérlekh....mhá-mhár nhem bhíromh.....-. Lökte fel a csípőjét erőtlenül. Még egy apró csókot nyomtam a szájára, majd a lábai közé férkőztem, s egy szó nélkül belé hatoltam.















Chris szemszöge:











VÉGRE.......











- AHHHH....-. Mint a földigiliszta úgy dobáltam a testem alatta.
Már hiányzott ez az érzés...
Szemeim megrebegtek, és a végtagjaim megremegtek.
Fejem hátra hajott, és ajkaim szétnyíltak. Erőteljeset lökött bennem, mire mellkhasom az ég felé nyújtózkodott. Isaac ezalatt egyre gyorsabban mozog bennem, és végigcirógatja a mellkhasom, majd a nyakamra tapad. Kihúzodik belőlem, s ismét a hasamra fordít. Kitolja a csípőm, így bepucsítok neki. Egy szó nélkül belém hatol újra, és kezd el gyors tempót diktálni.


- Mhond, hhogyh akharszh!
.....-. Súgja és az övvel rámcsap egyett.




- Akarlakh...-. Vetettem hátra a fejemet.


- Mhondh, hogyh azh enyhémh vhagyh.....-. Csapott rám újból.






- Hah....csakh a thiédh vhagyhokh Aphuchi.....agh...-. Egy utolsó csapás után, embertelen tempót kezdett el diktálni.

- Agh...MÉGH...-. Sikítottam már az élvezettől. Még pár lökés és mind a ketten az élveztünk.



- Eszmhélethlen vholthál Babybhoy...-. Megcsókolt, és átkarolt. S már egyenletesen szuszogott.







Biztonságban érzem magam. Lehet érzek valamit iránta. De nem szabad. Neki csak egy játék vagyok....ez valamiért fáj.
Érzem ahogy vizesedik a szemem, majd a sós könnycseppek végigfolynak az arcomon.

















Beleszerettem......picsába...

✖BDSM Love✖ ||BEFEJEZETT||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora