Isaac szemszöge:
Szerelmet vallottam neki. Nem bírtam már tovább. Így lett teljesen az enyém.
- Ömm....Louis....bocsánat...-. Vakarom a tarkóm kínosan.
- Semmi gond. -. Mosolygott. Kifújtam bentartott levegőmet, majd Chrisre néztem. Kaptam egy puszit. Meg fogja a kezem.
- Most már mehetünk, ahová akartál. -. Mondta. Bólintottam. Majd kéz, a kézben sétáltunk el az autómig. Elvezettem hozzám. Száján nézett ki.
- Te itt laksz? Egyedül? -. Kérdezte nagy szemekkel.
- Igen. -. Bírtam a kódot, majd kinyitottam az ajtót. Felnézett a plafonra.
- De ez egy kibaszott palota.-. Kezdett el forogni. Megállítottam, majd leülve a kanapéra megpaskoltam a combom. Leült.
- A szüleimnek mikor elmondtam, hogy meleg vagyok, kitagadtak. Azt mondták, hogy nem vagyok a fiúk. Apámtól még egy pofont is kaptam. Azt mondták minden hónapban küldenek pénzt, csak ne kelljen látniuk. Ez a mai napig így megy. ~Chrisre nézek, aki a könnyeivel küszköd~. Elkezdtem "kurvázni". Mindenben próbáltam keresni a szeretetet. A szexben is. De feladtam. Így már megvetettem a szeretetet. Nem bíztam senkiben. Aztán jöttél Te. ~simítok az arcára~. Úgy terveztem, hogy csak egy éjszakám lesz Veled is. De többet akartam. Ráfogtam arra, hogy csak jó vagy az ágyban. De aztán....mikor láttalak Louissal, akkor rájöttem. Hogy szeretlek. És nem akarlak elveszíteni. -. A végére Én is bekönnyeztem. Hevesen tapadt az ajakimra.
- Soha többé nem kell egyedül lenned. Örökre Veled maradok. Annyira szeretlek, Isaac. -. Mondta sírva.
- Szeretlek...-. Csókoltam meg ismét.
"Most érzem igazán, mi is a szeret. Mi is a szerelem. Annyira, de annyira boldog vagyok. Soha nem éreztem még ilyet. De nem akarom, hogy véget érjen. A nevem Isaac Clark....és szerelmes vagyok..."
Sziasztok. Köszönöm annak, aki végig jelen volt itt. A végére értünk. ❤
Lenne egy kérdésem. Ha szeretnétek, írok második évadot. Kommentben jelezzétek. Sziasztok. Jó nyarat Mindenkinek!❤❤
CZYTASZ
✖BDSM Love✖ ||BEFEJEZETT||
RomansEgy szűz srác. Akit nem érdekel a szex. Úgy gondolja Ő, hogy megvan anélkül is. De mi van akkor, ha Ő nagyobb vágyat érez a fájdalom iránt mi oly' csábító, hogy csak akkor veheti észre az ember ha megtapasztalja saját maga azt? RÉSZLET: "Ő nem a s...