Ik laat me naast Noa op een stoel vallen waarna ik een boze blik van onze favoriete wiskunde docent krijg.
Vragend kijk ik hem aan.
"Fay jij mag ergens anders gaan zitten."
Zuchtend sta ik op en kijk even om me heen.Oke de enige plek die nog vrij is is naast Tim, achter Melle en Sem Vd, moet kunnen.
Ik laat me op de stoel naast heb vallen en hij lacht even.
"Mag dus niet meer?"
Ik schud mijn hoofd en lach.~~
Als de helft van de les voorbij is draait Melle zich opeens om.
"He Fay jij gaat vanmiddag mee toch?"
Ik knik langzaam.
"Ja hoezo?"
"Nee gewoon"Hij draait zich weer om en ik kijk vragend naar Tim die zijn schouders ophaalt.
Vreemd.Melle doet sowieso de laatste paar dagen raar tegen me, gewoon anders.
En eerlijk gezegd begint het me lichtelijk te irriteren.Als de bel gaat sta ik snel op en voeg me weer bij het gesprek van Noa die met Khalid aan het praten is.
"He Fay!"
Noa kijkt me even vragend aan.
"Wat is er?""Vindt je ook niet dat melle raar doet?"
Mengt Khalid zich nu.Ik knik kort.
"Een beetje wel ja."
Noa haalt haar schouders even op.
"We vragen het straks wel.Ik knik weer en voel dan hoe iemand mijn hand vastpakt.
"Waar gaat het over?"
Ik lach en kijk Sem nu aan."Gewoon, vanmiddag."
Zeg ik dan tenslotte aangezien Melle aan komt lopen samen met Sem Vd en Tim.Hij knikt en begint dan een gesprek met Khalid.
~~
Als we klaar zijn met school loop ik samen met Sem en Noa naar Thomas zijn auto, hij heeft afgesproken dat hij ons zou halen en Khalid Tim en Melle gaan met Sem Vd mee zodat we niet hoeven wachten op de bus enzo.
Ik laat me samen met Noa op de achterbank vallen en Sem gaat naast Thom voorin zitten.
JE LEEST
stay | ft. spaze | part 2 van lovely tears ♡
Randomdit is deel 2 van het boek lovely tears!! ik raad aan om dat deel ook te lezen omdat je waarschijnlijk niet volgt anders :)