|Pov. Fay|
Ik voel hoe hij me langzaam meetrekt over het smalle zandpad achter de bushalte wat richting een parkje loopt.Vragend kijk ik hem aan.
"Ik weet niet wat er is maar je gaat zo niet naar school.""En jij dan?"
"Ik meld me ook wel ziek ofzo."
Kort haalt hij zijn schouders op en trekt me naast hem op het houten bankje dat aan een smal riviertje grenst.Ik knik kort en zucht even.
"Nou vertel, wat is er."
Ik hoor medelijden in zijn stem en slik even."Nou ik kwam gister thuis."
Hij knikt en kijkt me vragend aan.
"Mijn moeder vertelde dat we weer gaan verhuizen."Een klein beetje opgelucht dat hij het nu weet en het geen 'verrassing' is verlaat een zucht mijn longen en kijk ik hem weer aan.
"Waar heen?"
"Weet ik nog niet."
Is het enige wat mijn mond verlaat voordat ik weer een brok in mijn keel voel."Wanneer dan?"
"Al heel snel"
Hij knikt langzaam en ik kijk heel even naar beneden voordat ik een arm om mijn schouders voel.
"Dan gaan we het tot die tijd gewoon leuk maken oke?"
Ik merk aan hem dat hij het niet leuk vindt maar toch klinkt hij heel rustig.Ik knik en voel dan hoe hij even kort zijn lippen op die van mij drukt.
Een kleine glimlach vormt zich nu rond mijn lippen en ik sta op terwijl ik hem met me mee trek.
"We gaan nog wel naar school!"
Ik hoor hem lachen en met hem achter me aan loop ik nu weer terug naar de bus.
{A/n: sorry voor dit korte hoofdstuk !!!
Ik wilde dus vragen wat ik nog kan verbeteren aan dit boek ! :) }
JE LEEST
stay | ft. spaze | part 2 van lovely tears ♡
Randomdit is deel 2 van het boek lovely tears!! ik raad aan om dat deel ook te lezen omdat je waarschijnlijk niet volgt anders :)