Eu sunt Corina, am 17 ani si trăiesc doar cu tatăl meu adoptiv .Da....acum 2 ani mama mea adoptivă a murit și nu mi-am întâlnit adevărați părinți niciodată.
Îmi place să stau în livadă. În ea am mulți copaci ce oferă umbră. Îmi întind o pătură la umbra copacilor și citesc cartea mea favorită despre prințese, regii și regine. Părerea mea este ca ei duc o viață minunată, nu le lipsește nimic . Au niște haine foarte frumoase și trăiesc într-un castel foarte mare . Dar mai presus de toate astea , au părinți și nu duc lipsă de afecțiunea și dragostea lor.
Citesc ,dar dintr-o dată îmi sună telefonul .Era Amisia,dar eu îi spun Ami.Corina-Alo ,Ami!
Ami-Alo Coco! Ce faci?
Corina-Bine, ca de obicei..
Ami-În livadă, citești.
Corina-Exact,era de așteptat să ști. Tu ce faci?
Ami-Sunt la întâlnire cu Amir.Bine...îl aștept,încă nu a venit și îl aștept de o oră.
Corina-Ai încercat să-l suni,poate s-a întâmplat ceva cu el...
Ami-Nu am încercat, dar o să încerc acum. Multumesc Coco!
Corina-Pentru??
Ami-Că îmi ești prietena și mă susți mereu.Te iubesc!
Corina-Și eu pe tine!
Ami-Na,eu te las că vreau să-l sun,pa!După ce închide telefonul, Amisia îl sună pe Amir.
Amir-Alo !
Ami-Alo!de ce nu ai venit???
Amir-Trebuie să-ți spun ceva foarte important...
Ami-Ce s-a întâmplat??
Amir-Eu.....Sper că va plăcut acest capitol și următorul o să-l postez săptămâna viitoare.👋👋👋
CITEȘTI
Corina
Teen FictionO fată de 17 ani își va întâlni adevărați părinți . Dacă vrei să afli ce se întâmplă cu ea după întâlnirea cu părinții săi, te invit cu plăcere să citești in continuare cartea🥰🥰🥰