Capitolul 4

12 1 0
                                    

    În drum spre parc , Ștefan o sună pe sora lui , Maria , să vină și ea în parc.
    Ajungem în parc și ne cumpărăm înghețată de vanilie ,iar sora lui Ștefan își ia înghețată de ciocolată.




   Când ne întoarcem, Maria merge la bunica ei deoarece s-a certat cu Ștefan pentru că nu a lăsat-o să se întâlnească cu colegii ei de clasă .Bine, eu cred ca de fapt ea a plecat la prietenii ei si nu la bunica ei ,dar nu ai ce să-i faci deoarece este încăpățânată .
Ștefan- Nu o inteleg pe sora mea ,este foarte arogantă și figurantă !!
Ami- Nici eu ,nu stiu cu cine seamănă, tu nu erai așa și te cunosc de când eram mici.
Corina- Acum lasați-o pe Maria în pace , are 16 ani ,nu trebuie să vorbiți despre ea și trebuie să vorbiți cu ea fiindca așa nu rezolvați nimic
Ștefan-Știu. In fine, tu ai mai gasit ceva informații despre  părinții tăi?
Corina- Am aflat ca dacă faci un fel de analize la spital o să primești o listă cu numele ,cu adresa și eventual o poză cu  persoanele care au același rezultat .
Ștefan- Păi, ai făcut ?
Corina- Nu .......
Ștefan - De ce ?
Corina -îmi este frică
Ștefan- Nu trebuie să-ți fie frică, gândește-te ca o să-ți întâlnești adevărați părinții .
Corina-Chiar de asta îmi este frică ! Dacă nu-i găsesc ,dacă nu mă vor , dacă o să .....(întreruptă de Ștefan)
Ștefan- Stai calmă ! Mai bine încerci decât să îți pară rău că nu ai încercat
Corina-Bine hai să încercăm




Corina - Bună ziua ! Aș vrea să fac analizele despre care am vorbit dată trecută.😁
Doctorul- Desigur intră... Nu-ți fie frică! Peste două zile o să primești dosarul.
Corina-Bine ....



   Îmi pare rău că nu am mai postat în aceasta săptămână , dar am avut programul foarte încărcat. Ne vedem posibil mâine cu ultimul capitol din prima parte a acestei cărți. Săptămână viitoare voi posta primul capitol din cea dea doua parte a cărți.
   Byeeee💚💙💚💙💚💙💚

CorinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum