Capitolul 2

17 2 1
                                    

Amisia-Ce s-a întâmplat??
Amir-Eu...mă despart de tine
Amisia-Ce!?!?!
Amir-Simt ca relația noastră nu mai functioneaza.
Amisia-Și in modul acesta te desparți de mine?? Prin telefon!?!?!?
Amir-Nu pune la suflet atât de mult!!Oricum mergeam într-o săptămână în București la facultate.
Amisia-Dar distanța nu poate fi un motiv de despărțire..
Amir-Nu este vorba despre distanță...Dar in București am o altă iubită  și...
Amisia-Uff..pe lângă faptul că ești nesimțit mă si înșeli!?!?!?Gata!!S-a terminat!

       În acel moment Ami izbucnește în plâns și pleacă la mine .
.
.
.
.
.

    Aud soneria și ies din livadă pentru a vedea cine a sunat. Era Ami care se aruncă în brațele mele plângând și tot spune ceva legat de Amir și îl făcea în toate felurile posibile.
   O calmez și îmi povestește ce și cum s-a întâmplat. Nu-mi venea să cred de ce era în stare acel băiat . Am vrut să merg la el să-l învăț cum ar trebui sa se comporte cu o fată,dar Ami mă oprește pentru că nu trebuie să-mi pierd timpul nici eu și nici ea cu acest fel de oameni. Dar tot o să vorbesc eu cu acel nesimțit. Ce om!?!?!?
  Pentru a o face pe Ami să se simte mai bine și sa o fac să-l uite , aduc niște înghețată de vanilie(preferata mea) și de ciocolată pentru Ami. Decidem și să ne uităm la un film de acțiune (genul meu și a lui Ami de film preferat)

   Dintr-o dată intră cineva în camera mea. Era....

  Nu am reusit să postez până acum deoarece am avut în această săptămână examenul de capacitate și nu am avut timp și să postez un nou capitol, dar o să  mă revanșez și o să pun un alt capitol curând.
  😘😘😘

CorinaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum