Ajung acolo și nu pot să cred, părinții mei locuiesc într-un castel.Intru acolo pentru a întreba persoanele care se aflau acolo dacă cunosc o persoană din castel care a avut o fiică și au adus-o către adopție ,iar acum ar trebui să aibă în jur de 17/18 ani.
Însă nimeni nu știa de mine.Mă gândesc că poate am primit adresa greșită așa că mă uit mai bine în plic și găsesc o poză cu un bărbat și o femeie care îmi păreau foarte cunoscuți.
Atunci mă gândesc să mai întreb o altă persoană ,dar îi arăt și poza în care se aflau cei doi.
Localnic-Dar de ce intrebi ??
Corina-Păi eu sunt adoptată și aceste persoane au posibilitatea să îmi fie părinți.
Localnic-Și cum de știi asta ??
Corina-Am fost la un spital și am făcut niște analize speciale.
Localnic-Bine ,urmează-mă! Am să te duc să vorbești cu cine trebuie.Intru în interiorul castelului alături de acel localnic și mă duce față în față cu regele și regina.
Localnic-Maiestate ,am adus aici fiica celor mai importanți oameni din regat!
Regele-A cui fiica este ??
Localnic-Este fiica....Nu vreau să vă țin într-un suspans prea mare ,așa că am să postez următorul capitol săptămână asta ,dar nu știu sigur în ce zi. Până atunci sper să nu ghiciți cine sunt de fapt părinți mei adevărați .
Byeeee💚
CITEȘTI
Corina
Teen FictionO fată de 17 ani își va întâlni adevărați părinți . Dacă vrei să afli ce se întâmplă cu ea după întâlnirea cu părinții săi, te invit cu plăcere să citești in continuare cartea🥰🥰🥰