ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

333 14 3
                                    

Ξύπνησα με πονοκέφαλο,λογικό με τόσο που ήπιαμε με τα παιδιά. Δεν έχω καμία όρεξη να σηκωθώ από το κρεβάτι αλλά πρέπει. Αφού κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθώ από το κρεβάτι πήγα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου μπας και ξυπνήσω. Μόλις κοιτάχτηκα στο καθρέπτη τρόμαξα. Ήμουν αναμαλιασμενη και είχα πασαληφθεί με το μαύρο μολύβι ματιών που με είχε αναγκάσει η Ρένια  να βάλω χθες το βράδυ στο πάρτυ. (Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που την άκουσα)
Κατέβηκα τις σκάλες για να πάω στην κουζίνα για να φτιάξω καφέ, πάλι καλά όλοι έλειπαν από το σπίτι. Καθώς έπινα τον καφέ πήρα το κινητό στα χέρια μου για να δω μήπως με πήρε κανένας. Προς έκπληξη μου είχα μηνύματα από την Αθηνά. Τώρα θα μου πείτε ποια είναι η Αθηνά. Η Αθηνά είναι η κοπελα μου που τσακωθηκαμε χθες στο πάρτυ. Δεν έχω καμία όρεξη να της μιλήσω,οπότε δεν άνοιξα καν τα μηνύματα. Πήγα πάνω στο δωμάτιο μου για να ετοιμαστώ γιατί είχαμε κανονίσει με τα παιδιά να παμε για μπάνιο στην παραλία. Άνοιξα την ντουλάπα μου και έπεσε μια στοίβα από ρούχα πάνω μου. Αφού ξεδιαλυνα τα ρούχα μου από το χάος διάλεξα να φορέσω μια μαύρη βερμούδα και ένα μαύρο ραντακι της Nike. Το μαγιό μου ήταν φυσικά μαύρο. Αφού ετοίμασα την τσάντα με πετσέτες και τα λοιπά έβαλα τα νεύρα vans μου και έφυγα από το σπίτι.
Συναντήθηκα με τα παιδιά πλατεία και κατευθυνθήκαμε προς στη στάση για να πάρουμε το λεωφορείο. Η Ρένια φόραγε ένα μαύρο σορτσάκι, μια μαύρη antifa μπλούζα και καφέ σαγιονάρες. Από την άλλη ο Θανάσης φόραγε μια μπλε μπλούζα, ένα πράσινο μαγιό με ροζ φλαμένγκο και μαύρες σαγιονάρες. Γενικώς ταιριάζουμε σαν παρέα. Αφού ήρθε το λεωφορείο εμείς συζητάγαμε για το πώς περάσαμε χθες στο πάρτυ. Να πω την αλήθεια το μόνο που θυμάμαι από χθες είναι ο τσακωμός μου με την Αθηνά.
Επιτέλους φτάσαμε στην παραλία και βρήκαμε ένα μέρος για να αράξουμε. Μόλις ετοιμαστηκαμε μπήκαμε κατευθείαν στην θάλασσα. Μετά από μεγάλη προσπάθεια να μην πνιγώ από τις μαλακιες που έκανε ο Θανάσης βγήκαμε έξω και παραγγείλαμε μπύρες (κλασική περίπτωση με εμένα και την Ρένια).

-Τι έγινε τελικά μ'αυτήν; Σου έστειλε;
-Ναι αλλά δεν μπήκα καν στον κόπο. να διαβάσω τα μηνύματά της.
-Γιατί ρε μαλάκα; Έλα να τα διαβάσουμε τώρα άμα είναι.
-Μαλάκα Θανάση, γιατί να ασχοληθεί;
- Για να ξεκαθαρίσει την θέση της. Το ότι δεν την θέλει πλέον και έχει ξενερώσει δεν πάει να πει ότι χρειάζεται να την κοροιδεύει. Ας της πει ότι δεν σε θέλω πλέον, δεν τραβάει άλλο, ας το τελειώσουμε.
-Παιδιά θα τα διαβάσω μόνη μου,δεν θέλω να ασχοληθώ τώρα.

Η υπόλοιπη ώρα πέρασε χαλαρά πίνοντας μπύρες και καπνίζοντας.

Αφού άφησα τα παιδιά και πήγα σπίτι έκανα ένα κρύο μπάνιο και πήρα τηλέφωνο την Αθηνά για να βρεθούμε ώστε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.

-Έλα Αθηνά μπορείς να βρεθούμε πλατεία σε 1 ωρα;
-Ναι αγάπη μου εξάλλου είμαι είδη πλατεία με τα κορίτσια. Έγινε κατι;
-Καλώς, ετοιμάζομαι και έρχομαι να σας βρω. Θα τα πούμε από κοντά.
-Εντάξει αγάπη μου σε περιμένω.

 
Μετά από λίγη ώρα έφτασα πλατεία και είδα τα κορίτσια και κατευθύνθηκα προς αυτές.

-Γεια σας κορίτσια τι κάνετε;
-Γεια σου Μαρία καλά εσυ;
-Καλά και γω λίγο κουρασμένη αλλά κατά τα άλλα κομπλέ.
-Αγάπη μου δεν μας μιλας;

Και με αρπάζει να με φιλήσει αλλά εγώ απομακρύνομαι και της λεω:

-Έλα λίγο πιο δω για να μιλήσουμε, θέλω να ξεκαθαρίσουμε κάτι...

Shit happensWhere stories live. Discover now