ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

156 9 7
                                    

Καθώς περιμέναμε την παραγγελία αποφάσισα να πω στην Ρένια σχετικά με αυτό που μου είχε στείλει η κοπέλα.

"Ρένια να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με αυτήν την κοπέλα που μου είπες ότι ξέρεις ότι της αρέσω?"

"Ναι ρε"

"Είναι η Ελεάννα από το φροντιστήριο που πάω?"

"Ναι αυτή είναι, δεν ήθελα να στο πω εγώ ήθελα εκείνη να στο πει που προφανώς για να με ρωτας στο ειπε.."

"Ναι και να πω την αλήθεια δεν το περίμενα αλλά καλή φάση"

"Χαχαχαχα τι μαλακας που είσαι"

"Ε τι ρε φίλε εγώ φταίω? Αφού είναι ωραία κοπέλα...χαχαχαχαχ"

"Τι σκοπεύεις να κάνεις?"

"Κοίτα ρε συ μου είπε να βγούμε να το συζητήσουμε από κοντά αλλά δεν ξέρω ντρέπομαι.."

"Εσύ??? Η Μαρία ντρέπεται?? Ορκισουυυυ"

"Σταματά ρε μαλακα και προς ενημέρωση σου είμαι άθεη οπότε δεν μπορώ να ορκιστω χαχαχαχαχ"

"Εγώ λέω να της στείλεις να βγείτε αύριο και αφού σου αρέσει και σένα χωσου με κεφάλι μπρο"

"Ρεεε συμμορφωσου ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, λες να της στείλω τώρα?"

"Εμμμ Ναι??? Τι ερώτηση ήταν αυτή? Στειλτης τωρα"

"Καλά καλά περίμενε"

Αφού καταλήξαμε στοσυμπέρασμα να της στείλω έστειλα. Ξεκίνησα με τα τυπικά Γεια τι κάνεις κλπ κλπ... Αφού τελείωσε η συζήτηση μας με αυτά την ρώτησα αν θέλει να βρεθούμε αύριο να μιλήσουμε και αυτή δέχτηκε κατευθείαν χωρίς καμία σκέψη...καλό Αυτό νομίζω

"Οκ Ρένια έκλεισε αύριο θα βγούμε"

"Άντε μπας και δούμε άσπρη μέρα χαχαχα"

Αλλάξαμε θέμα.. συζητήσουμε για διάφορα θέματα. Η ώρα πέρναγε χαλαρά και έτσι αποφασίσαμε να παραγγείλουμε άλλη μια γύρα από αυτά που πίναμε... μετά από αρκετή ώρα φύγαμε... στο δρόμο κλασικά τραγουδαγαμε χατζηφραγκετα,βασικά γκαριζαμε αλλά Υγεία η στιγμή μετράει...

"Και ταξικα χουυυ το πράγμα δεν τσουλαει το ξέρω δεν σου πάει να τα έχεις με φτωχοοοο οοο...."

Οι περαστικοί μας κπιταγαν με περίεργο ματι και γυρνάω  φωνάζω σε έναν τυπά

"Συμβαίνει κάτι φίλε?"

Και σπάμε εγώ και η Ρένια στα γέλια. Γενικώς κάνουμε πολλές μαλακιες... Αυτή η κοπέλα με κάνει να ξεχνιέμαι είναι ότι καλύτερο και είναι η καλύτερη κολλητή που θα μπορούσα να ζητήσω...

Shit happensWhere stories live. Discover now