-Τι έγινε θα μου πεις; Με έχεις τρομάξει από τότε που μου είπες ότι θες να μιλήσουμε..
-Κοίτα...Δεν είναι εύκολο αυτό που θέλω να σου πω αλλά πιστεύω το έχεις καταλάβει είδη
-Μην μου πεις ότι είναι αυτο που σκέφτομαι!; Όχι! Δεν το δέχομαι...
-Πρέπει να το δεχτείς,δεν μπορεί να συνεχιστεί όλο αυτό! Ειδικά μετά από αυτό που έγινε στο πάρτυ!
-Σε παρακαλώ δωσε μου άλλη μια ευκαιρία! Το ξέρω ότι αυτό που έγινε στο πάρτυ ήταν βλακεία μου! Συγχώραμε σε παρακαλώ δεν θέλω να χάσουμε αυτό που έχουμε!
- Δεν μπορώ και το ξέρεις! Δεν αντέχω αυτή την καταπίεση, δεν με εμπιστεύεσαι καθόλου! Κάνεις σκηνές ζήλιας στα πάντα! Έλεγα πως θα αλλάξουν τα πράγματα καθώς είχαμε κάνει τόσες συζητήσεις για αυτο το θεμα...μέχρι που το πάρτυ και τα διαλυσες όλα! Κατέστρεψες κάθε ελπίδα μεταξύ μας Και δεν θέλω να φανώ κακία ή δεν ξέρω γω τι άλλο απλά έτσι νιώθω!
-Δεν φταίω εγώ για αυτο που έγινε εκείνο το βράδυ! Να μην ήσουν τόσο κοντά της!!
-ΗΤΑΝ Η ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΟΥ Η ΡΕΝΙΑ!! ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΙΑ!!!!
-Ναι αλλά και πάλι..
-Τι και παλι; Αν δεν μπορείς να μου έχεις εμπιστοσύνη ακόμα και στους κολλητούς μου, άστο καλύτερα!
- Δεν είναι αυτό οι
-Λοιπόν επειδή δεν είμαι και πολύ καλή σε αυτά και το ξέρεις, ας το τελειώσουμε! Εξάλλου και οι δύο ξέρουμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα πλέον...
-Τι να σου πω;! Πραγματικά δεν ξέρω! Τελικά είσαι τόσο αναίσθητη όσο λένε!! Πώς μπορείς να είσαι τόσο χαλαρή στον χωρισμό μας;;;
-Γιατί πρέπει να κάτσω να κλάψω κιόλας; Δεν ταιριαξαμε και έτσι χωρίζουμε. Τόσο απλό πιστεύω! Όσο αυτό για το αναίσθητη, ευχαριστώ πολύ μου το λένε πολλοί.. Τέλος πάντων εγω να φεύγω σιγά σιγά γιατί σε περιμένουν και οι φίλες σου,ελπίζω όταν ηρεμήσεις να σκεφτείς καθαρά και να μείνουμε φίλες!
-Ότι να'ναι πραγματικά! Δεν ξέρω τι σε πιάνει ώρες ώρες.. Δεν μπορώ να σε...
-Θα τα πούμε Αθηνά! Καλή βόλτα κορίτσια!Αφού έφυγα από την πλατεία πήρα τηλέφωνο την Ρένια για να πάω να αράξω αν είναι σπίτι της. Μετά το τηλεφώνημα μου πήρα να ενημερώσω και τον Θανάση ότι θα ειμαι στης Ρένιας αν είναι να έρθει.
Και τώρα ξέρω τι θα μου πείτε ότι είμαι χαζή, αναίσθητο,ότι δεν με νοιάζει τίποτα. Φυσικά και δεν είναι έτσι τα πράγματα. Απλά δεν βρίσκω λόγο να κάτσω να ασχοληθώ με μια τύπισσα που σου έχει βγάλει την ψυχή με όλα αυτά που έχει κάνει και που δεν μπορείς να συννενοηθείς σαν άνθρωπος! Το ξέρω γίνομαι κακία τώρα αλλά έτσι είμαι! Δεν μπορώ να προσποιηθω για κάτι που δεν είμαι. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου δεν το επέλεξα εγω... Εγώ έχω μάθει πως όταν δεν ταιριαζω με ένα άτομο να απομακρύνομαι. Και έτσι έκανα, είτε με το σωστό τρόπο είτε με το κακό τρόπο! Δεν ξέρω...
Τέλος πάντων να μην σας ζαλίζω άλλο.