ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4

163 7 4
                                    

Μετά από μερικές εβδομάδες

Οι καλοκαιρινές διακοπές είχαν αρχίσει για τα καλά και οι πρώτες βδομάδες κυλούσαν πολύ χαλαρά. Βγαίναμε με τα παιδιά πηγαίναμε σε συναυλίες και όλα κομπλέ.

Που και που σκεφτόμουν εκείνη την μέρα που η Ρένια μου είπε πως υπάρχει μία κοπέλα που με γουστάρει. Αλλά τίποτα περίμενα να δω μήπως εμφανιστεί αλλά τίποτα απολύτως. Να πω την αλήθεια δεν ήμουν εκείνη την περίοδο για σχέση απλής ήμουν περίεργη να δω ποια είναι.

Ένα πρωινό λοιπόν, καθόμουν και διάβαζα ένα βιβλίο για τον Ερνέστο Γκεβάρα. Όμως ο ήχος του κινητού μου με έκανε να σταματήσω το διάβασμα και να δω ποιος μου είχε στείλει μήνυμα.

Ήταν μια φίλη μου που ειχα γνωρίσει στο φροντιστήριο όπου ήμουν. Της απάντησα κατευθείαν. Δεν μπορώ να πω ήταν ωραία. Καθώς μιλάγαμε μου κάνει την ερώτηση:

"Εμμ...να σε ρωτήσω κατι; χωρίς να θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση"

"Ναι ρε συ τώρα ελεύθερα"

"Κοίτα σε γουστάρω και παίζει να το έχεις καταλάβει τόσο καιρό και ήθελα να ρωτήσω αν είσαι str8, για να ξέρω αν έχω ελπίδες ή όχι"

Πώς να το είχα καταλάβει?! Αφού δεν έκανε και κάτι. Αλλά ντάξει μερικές φορές και εγώ είμαι στοκος σε κάτι τέτοια.

"Αααα εμμ..Δεν ξέρω τι να πω σε αυτό. Κοίτα το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι δεν ειμαι str8 και κάνει μπαμ από μακριά πιστεύω. Λογο όλου του πακέτου χαχαχαχ."

"Ναι σωστά χαχαχα απλώς ήθελα να σιγουρευτώ. Και όσο για το άλλο δεν χρειάζεται να πεις κάτι απλώς ήθελα να στο πω."

"Όχι ντάξει είσαι ωραία κοπέλα και μ'αρέσεις απλώς δεν ξέρω τι να κάνω"

"Μην το πολυσκεφτεσαι. Θες να βγούμε αυτην την εβδομάδα να το συζητήσουμε?"

"Ναι αμέ κανένα πρόβλημα. Καλύτερα κιόλας γιατί από μηνύματα δεν λέει."

Και μετά από πολύ ώρα που μιλάγαμε για άσχετα πράγματα έκλεισα το κινητό για να πάω να φτιάξω κάτι να φάω και να συνεχίσω το βιβλίο. Το απόγευμα θα έβγαινα κλασικά με την Ρένια και παίζει να έρθει και ο Νάσος, έχει κάτι οικογενειακά προβλήματα.

Εκείνο το απόγευμα

Είχε έρθει η ώρα να ετοιμαστώ και δεν ήξερα τι να βάλω. Κλασική περίπτωση. Άνοιξα την ντουλάπα μου στην οποία είχε γίνει ο 3ος παγκόσμιος πόλεμος. Μετά από ψάξιμο είπα να βάλω ένα ωραίο και φωτεινό χρώμα. Πήρα μια μαύρη μπλούζα χωρίς καμία στάμπα και την μαύρη μου βερμούδα. Πήρα τα μαύρα vans και έπειτα έβαλα στο αριστερό μου χέρι την μαύρη μπαντανα. Αποφάσισα να βάλω κει ένα κολιέ που είχα με μια σιδερογροθια.

Πάλι καλα έλειπαν όλοι από το σπίτι και είχα βάλει τέρμα την μουσική στα ηχεία. Ε και φυσικά είχα βάλει λόγο τιμής.

Αφού ντύθηκα πήγα στο μπάνιο να φτιάξω το μαλλί. Το σήκωσα ψηλά και το έκανε ένα κεφτε (Δεν ξέρω πως αλλιώς λέγεται αυτό ελπίζω να καταλάβατε) έτσι ώστε να φανεί το φρεσκοξηρησμενο κεφάλι μου. Το έχω ξηρησει από πίσω τρίγωνο και κάνω διάφορα σχέδια.

Αφού τελείωσα και το μαλλί είδα την ώρα και είχα αργήσει.  Κλασική περίπτωση Μαρίας. Βάζω γρήγορα τσιγάρα,ακουστικά και κινητό στην τσέπη. Λουζομαι με κολόνια και φεύγω γρήγορα. Βάζω τα κλειδιά στην τσέπη και αφήνω να εξέχει από την τσέπη το μαύρο λουρί. (Αυτό που βάζουμε τα κλειδιά τέλος πάντων δεν θυμάμαι πως λέγεται)

Συναντήθηκα με την Ρένια και αφού έφαγα το κράξιμο πήγαμε στο μαγαζί.

"Τι θα πιεις αδελφέ?"

"Ότι πιείς και εσυ"

"Ούζο με βύσσινο δηλαδη?"

"Ω ναιιι"

Έρχεται ο Χρήστος να μας παρει την παραγγελία και του λέμε τι θέλουμε. Αν και μας έχει μάθει τόσο καιρό τι παίρνουμε αλλά για τα τυπικά.

Shit happensWhere stories live. Discover now