ʀᴇᴍᴘʟɪssᴇᴢ ᴄᴇs ғɪᴄʜᴇ, sᴇʟᴏɴ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴇxᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜs ᴀᴠᴇᴢ ᴄʜᴏɪsɪ, ᴍᴇʀᴄɪ.
.....1>
ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: █████
ᴘʀᴇɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: █████
ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴄᴏᴅᴇ:
ᴀɢᴇ: █████
ʀᴀᴄᴇ:
ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀᴇ:
ᴘʜᴏʙɪᴇ: █████
ᴀᴘᴘᴀʀᴇɴᴄᴇ:
ᴄʀᴜsʜ:.....2>
ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ:
ᴘʀᴇɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ:
ᴀɢᴇ:
ʀᴀᴄᴇ:
ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀᴇ:
ᴘʜᴏʙɪᴇ:
ᴀᴘᴘᴀʀᴇɴᴄᴇ:
ᴄʀᴜsʜ:⚠️ ᴠᴏᴜs ɴ'ᴇᴛᴇs ᴘᴀs ᴏʙʟɪɢᴇ ᴅᴇ ʀᴇᴍᴘʟɪʀ ʟᴇs ᴄʜᴀᴍᴘs ᴀʏᴀɴᴛ ᴜɴ ᴇɴᴄᴀʀᴛ ɴᴏɪʀ. ɴᴇᴀɴᴍᴏɪɴs, ʟᴇs ᴄʜᴀᴍᴘs sᴀɴs ᴇɴᴄᴀʀᴛ ɴᴏɪʀ sᴏɴᴛ ᴏʙʟɪɢᴀᴛᴏɪʀᴇs ᴇᴛ ᴅᴏɪᴠᴇɴᴛ ᴇᴛʀᴇ ʀᴇᴍᴘʟɪs ᴄᴏʀʀᴇᴄᴛᴇᴍᴇɴᴛ sɪ ᴠᴏᴜs ᴠᴏᴜʟᴇᴢ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴇʀ !
⚠️ ᴍᴇʀᴄɪ ᴅᴇ ᴠᴇɴɪʀ ᴍᴇ ᴅᴏɴɴᴇʀ, ᴇɴ ᴘʀɪᴠᴇ, ᴜɴ ᴘᴇᴛɪᴛ ʙᴏᴜᴛ ᴅᴇ ʟ'ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ ᴛʀᴇs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴀ ᴘʀᴏᴘᴏs ᴅᴜ ʀᴘ ! sᴀɴs ǫᴜᴏɪ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴇ ɴᴇ sᴇʀᴀ ᴘᴀs ᴘᴜʙʟɪᴇᴇ.
⚠️ ǫᴜᴇʟǫᴜᴇs ᴘʀᴇᴄɪsɪᴏɴs sᴜʀ ʟᴇ ʀᴘ s'ɪᴍᴘᴏsᴇɴᴛ:
ᴅᴏssɪᴇʀ 'ᴏᴠᴇʀʟᴏʀᴅ' ᴇsᴛ ᴜɴ ʀᴘ sᴇ ᴅᴇʀᴏᴜʟᴀɴᴛ ᴇɴ ʟ'ᴀɴ 3219, sᴏɪᴛ ᴘʀᴇs ᴅᴇ ᴍɪʟʟᴇ ᴀɴ ᴀᴘʀᴇs ʟᴇs ғᴀɪᴛs ᴅᴇᴄʀɪᴛ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴅᴏssɪᴇʀ 'ᴏᴠᴇʀʟᴏʀᴅ'.
ʟᴇ ʙᴜᴛ ᴅᴜ ʀᴘ ᴇsᴛ ᴅ'ᴀʀʀᴇᴛᴇʀ "ʟ'ᴇᴘɪɴᴇ ɴᴏɪʀᴇ" ᴍᴇᴍᴇ sɪ ᴠᴏᴛʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴɴᴀɢᴇ ᴇsᴛ sᴜsᴄᴇᴘᴛɪʙʟᴇ ᴅᴇ ᴄʜᴀɴɢᴇʀ ᴅ'ᴀᴠɪs ᴇᴛ ᴅᴇ ʀᴇᴊᴏɪɴᴅʀᴇ ᴅᴇғɪɴɪᴛɪᴠᴇᴍᴇɴᴛ ʟ'ᴀssᴏᴄɪᴀᴛɪᴏɴ ᴀᴜ ᴄᴏᴜʀs ᴅᴜ ʀᴘ, ᴄᴀʀ ᴠᴏᴜs ᴠᴇʀʀᴇᴢ ǫᴜᴇ ʟᴇs <ᴛᴇʀʀᴏʀɪsᴛᴇs> ɴᴇ sᴏɴᴛ ᴘᴀs ᴠʀᴀɪᴍᴇɴᴛ ᴛᴇʟ ǫᴜ'ᴏɴ ʟᴇs ᴅᴇᴄʀɪᴛ.
ʟ'ᴜɴɪᴏɴ, ǫᴜɪ ᴀ ʟ'ᴇᴘᴏǫᴜᴇ ᴅᴜ ᴅᴏssɪᴇʀ 'ᴏᴠᴇʀʟᴏʀᴅ' ᴇᴛᴀɪᴛ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴜɴ ɢᴏᴜᴠᴇʀɴᴇᴍᴇɴᴛ ᴄᴏᴍᴍᴇ ʟᴇs ᴀᴜᴛʀᴇs, ᴀ ᴏʙᴛᴇɴᴜᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴜᴠᴏɪʀ ɪɴᴄᴏᴍᴍᴇɴsᴜʀᴀʙʟᴇ ᴅᴇᴘᴜɪs ʟ'ᴇxᴛɪɴᴄᴛɪᴏɴ ᴅᴜ sᴏʟᴇɪʟ ᴛᴇʀʀɪᴇɴ. ᴇɴ ʟ'ᴀɴ 3219, ʟ'ᴜɴɪᴏɴ ᴇsᴛ ᴅᴇsᴏʀᴍᴀɪs ᴜɴᴇ ɪᴍᴍᴇɴsᴇ sᴛᴀᴛɪᴏɴ sᴘᴀᴛɪᴀʟᴇ, ᴇɴ ᴘʟᴜs ᴅ'ᴇᴛʀᴇ ᴜɴ ɢᴏᴜᴠᴇʀɴᴇᴍᴇɴᴛ, ᴅᴇʀɪᴠᴀɴᴛ ᴜɴ ᴘᴇᴜ ᴀʟᴇᴀᴛᴏɪʀᴇᴍᴇɴᴛ ᴅᴀɴs ʟ'ᴇsᴘᴀᴄᴇ sᴀɴs ᴄʜᴇʀᴄʜᴇʀ ᴅᴇ ɴᴏᴜᴠᴇᴀᴜ ᴍᴏɴᴅᴇ. ᴀᴜ ғɪʟ ᴅᴇs ᴀɴɴᴇᴇs ᴅᴇ ɴᴏᴜᴠᴇᴀᴜx ᴠᴀɪssᴇᴀᴜx ᴀᴠᴇᴄ ᴅ'ᴀᴜᴛʀᴇs ᴇsᴘᴇᴄᴇs ᴠɪᴇɴɴᴇɴᴛ sᴇ ɢʀᴇғғᴇʀ ᴀᴜ ᴠᴀɪssᴇᴀᴜ ᴅ'ᴏʀɪɢɪɴᴇ ᴅᴇ ʟ'ᴜɴɪᴏɴ, ғᴀɪsᴀɴᴛ ɢᴀɢɴᴇʀ ᴀᴜ sᴀᴛᴇʟʟɪᴛᴇ ᴘʀᴇsǫᴜᴇ ᴅɪx ғᴏɪs sᴀ ᴛᴀɪʟʟᴇ, ʟᴇ ʀᴇɴᴅᴀɴᴛ ǫᴜᴀsɪᴍᴇɴᴛ ᴀᴜssɪ ɢʀᴏs ǫᴜ'ᴜɴ ᴇɴᴏʀᴍᴇ ᴍᴇᴛᴇᴏʀᴇ ᴏᴜ ǫᴜ'ᴜɴᴇ ᴘᴇᴛɪᴛᴇ ᴘʟᴀɴᴇᴛᴇ ɴᴀɪɴᴇ. ʟ'ᴜɴɪᴏɴ ᴀᴄᴄᴜᴇɪʟʟᴇ ᴅᴇsᴏʀᴍᴀɪs ᴅᴇs ᴄᴇɴᴛᴀɪɴᴇs ᴅᴇ ᴍɪʟʟɪᴇʀs ᴅ'ʜᴀʙɪᴛᴀɴᴛs ǫᴜɪ ᴘʀᴏᴠɪᴇɴɴᴇɴᴛ ᴅ'ᴜɴ ᴘᴇᴜ ᴘᴀʀᴛᴏᴜᴛ ᴅᴀɴs ʟᴀ ɢᴀʟᴀxɪᴇ ᴇᴛ ᴏɴᴛ ᴅᴏɴᴄ ᴅᴇs ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀɪᴛᴇs ᴀssᴇᴢ sᴘᴇᴄɪᴀʟᴇs ᴘᴏᴜʀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴs ᴍᴀɪs ʟᴀ ᴘᴏᴘᴜʟᴀᴛɪᴏɴ ᴅᴇ ʟ'ᴜɴɪᴏɴ ʀᴇsᴛᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏsᴇᴇ ᴅᴇ ᴛᴇʀʀɪᴇɴs ᴀ ʜᴀᴜᴛᴇᴜʀ ᴅᴇ 75% ᴀᴜ ᴅᴇʀɴɪᴇʀ ʀᴇᴄᴇɴsᴇᴍᴇɴᴛ ᴄᴀʀ ᴇᴠɪᴅᴇᴍᴍᴇɴᴛ, ɪʟ ɴᴇ ғᴀᴜᴛ ᴘᴀs ᴏᴜʙʟɪᴇʀ ǫᴜᴇ ʟ'ᴜɴɪᴏɴ ᴇᴛᴀɪᴛ ᴜɴ ᴠᴀɪssᴇᴀᴜ ᴛᴇʀʀɪᴇɴ ᴀ ʟ'ᴏʀɪɢɪɴᴇ.