ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: ғᴏx
ᴘʀᴇɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: sᴇᴛʜ
ɴᴏᴍ ᴅᴇ ᴄᴏᴅᴇ: ᴘᴀᴡs
ᴀɢᴇ: 25 ᴀɴsʀᴀᴄᴇ: sᴘᴀᴊᴀᴋᴄ
ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀᴇ: sᴇᴛʜ... ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴅɪʀᴇ... ᴇᴛ ʙɪᴇɴ ɪʟ ᴘᴇᴜᴛ ᴇᴛʀᴇ ᴄᴀʟᴍᴇ, ᴄ'ᴇsᴛ ᴜɴ ғᴀɪᴛ. ɪʟ ᴇsᴛ, ᴜɴᴇ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴇ ᴅᴜ ᴛᴇᴍᴘs, ᴄᴀʟᴍᴇ ǫᴜᴀɴᴅ ɪʟ ɴᴇ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴘᴀs ǫᴜᴇʟǫᴜᴇ ᴄʜᴏsᴇ ǫᴜɪ ʟᴇ ᴠᴇxᴇ ᴏᴜ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴇ. ɪʟ ɴ'ᴀɪᴍᴇ ᴘᴀs ᴇᴛʀᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴇ ᴇᴛ ǫᴜᴀɴᴅ ǫᴜᴇʟǫᴜᴇ ᴄʜᴏsᴇ ɴᴇ sᴇ ᴘᴀssᴇ ᴘᴀs ᴄᴏᴍᴍᴇ ᴘʀᴇᴠᴜ. ᴄᴀ ʟ'ɪʀʀɪᴛᴇ ᴍᴀɪs sᴀɴs ᴘʟᴜs.
ᴘᴀʀ ᴄᴏɴᴛʀᴇ, ɪʟ ᴀɪᴍᴇ sᴇ ʙᴀᴛᴛʀᴇ. ᴇɴ ғᴀɪᴛ, ɪʟ ɴᴇ sᴇ ᴘᴀssᴇ ᴘᴀs ᴀᴜ ᴍᴏɪɴs ᴜɴᴇ sᴇᴍᴀɪɴᴇ ᴅᴇ sᴀ ᴠɪᴇ sᴀɴs ǫᴜ'ɪʟ ɴᴇ sᴇ ʙᴀᴛᴛᴇ ᴀᴜ ᴍᴏɪɴs ᴜɴᴇ ᴏᴜ ᴅᴇᴜx ғᴏɪs. ᴅᴇ ᴄᴇ ғᴀɪᴛ, ɪʟ ᴇsᴛ ᴘʟᴜᴛᴏᴛ ʙᴏɴ ᴀᴜ ᴄᴏʀᴘs ᴀ ᴄᴏʀᴘs. ᴘᴇᴜ ᴅᴇ ᴄʜᴏsᴇs ᴀʀʀɪᴠᴇɴᴛ ᴀ ᴇᴄʜᴀᴘᴘᴇʀ ᴀ sᴇs ɢʀɪғғᴇs ᴀᴄᴇʀᴇᴇs ᴇᴛ ᴘᴇᴜ ᴅᴇ ᴘᴇʀsᴏɴɴᴇs ᴀʀʀɪᴠᴇɴᴛ ᴀ ʟᴇ ʀᴀᴛᴛʀᴀᴘᴇʀ ᴛᴀɴᴛ ɪʟ ᴇsᴛ ᴀɢɪʟᴇ ᴇᴛ ᴇɴᴅᴜʀᴀɴᴛ. ɪʟ ᴘᴏssᴇᴅᴇ ʟᴀ ғᴏʀᴄᴇ ᴇᴛ ʟᴀ sᴏᴜᴘʟᴇssᴇ ᴅ'ᴜɴ ᴛɪɢʀᴇ ᴍᴀɪs ɴᴇ sᴇ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴇ ᴘᴀs ᴄᴏᴍᴍᴇ ᴜɴ ғᴇʟɪɴ ᴘᴏᴜʀ ᴀᴜᴛᴀɴᴛ. ᴄᴇʀᴛᴇs, ɪʟ ᴇsᴛ ᴛʀᴇs ɪɴᴅᴇᴘᴇɴᴅᴀɴᴛ ᴇᴛ ᴄᴀ ɴᴇ ʟᴇ ᴅᴇʀᴀɴɢᴇʀᴀ ᴊᴀᴍᴀɪs ᴅᴇ sᴇ ʀᴇᴛʀᴏᴜᴠᴇʀ ᴛᴏᴜᴛ sᴇᴜʟ ᴍᴀɪs ɪʟ ɴ'ᴇsᴛ ɴɪ ᴘᴀʀᴇssᴇᴜx ɴɪ ɪɴɢʀᴀᴛ. sɪ ɪʟ ᴀ ᴜɴᴇ ᴅᴇᴛᴛᴇ ᴇɴᴠᴇʀs ǫᴜᴇʟǫᴜ'ᴜɴ, ɪʟ ғᴇʀᴀ ᴛᴏᴜᴛ ᴘᴏᴜʀ s'ᴇɴ ᴀᴄǫᴜɪᴛᴛᴇʀ ᴄᴏʀʀᴇᴄᴛᴇᴍᴇɴᴛ. ᴅᴇ ᴘʟᴜs, ɪʟ ᴛʀᴀᴠᴀɪʟʟᴇ ᴅ'ᴀʀʀᴀᴄʜᴇ-ᴘɪᴇᴅ ᴍᴇᴍᴇ sɪ, ᴄᴏɴᴄʀᴇᴛᴇᴍᴇɴᴛ, ɪʟ ᴇᴛᴀɪᴛ ᴜɴ ᴠᴏʟᴇᴜʀ ǫᴜɪ ᴠɪᴠᴀɪᴛ ᴅᴀɴs ʟ'ᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟ'ᴜɴɪᴏɴ. ᴇɴғɪɴ, ᴄᴀ ᴄ'ᴇᴛᴀɪᴛ ᴊᴜsǫᴜ'ᴀ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ sᴇ ғᴀssᴇ ᴀᴛᴛʀᴀᴘᴇʀ ᴘᴀʀ ʟᴀ ᴘᴏʟɪᴄᴇ ᴇᴛ ǫᴜ'ɪʟ sᴇ ᴠᴏɪᴛ ᴏғғʀɪʀ ᴜɴᴇ ɴᴏᴜᴠᴇʟʟᴇ ᴄʜᴀɴᴄᴇ. ᴄ'ᴇsᴛ ᴀɪɴsɪ ǫᴜ'ɪʟ ᴇsᴛ ᴅᴇᴠᴇɴᴜ ᴜɴ ɢᴀʀᴅᴇ ᴅᴜ ᴄᴏʀᴘs ᴘʟᴜᴛᴏᴛ ᴇғғɪᴄᴀᴄᴇ. ᴛᴇɴᴀᴄᴇ, ᴄ'ᴇsᴛ ᴅɪғғɪᴄɪʟᴇ ᴅᴇ sᴇ ᴅᴇʙᴀʀʀᴀssᴇʀ ᴅᴇ ʟᴜɪ. sɪ ɪʟ ᴠᴏᴜs ᴀ ᴅᴀɴs ʟᴇ ᴄᴏʟʟɪᴍᴀᴛᴇᴜʀ, ɪʟ ᴠᴏᴜs ᴘᴏᴜʀsᴜɪᴠʀᴀ ᴊᴜsǫᴜ'ᴀ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴠᴏᴜs ʀᴀᴛᴛʀᴀᴘᴇ ᴇᴛ ᴠᴏᴜs ғᴀᴄᴇ ᴘᴀʏᴇʀ ᴍᴇᴍᴇ sɪ ᴍᴀɪɴᴛᴇɴᴀɴᴛ ɪʟ ᴠᴀ ᴘʀᴇғᴇʀᴇʀ ᴠᴏᴜs ᴀᴍᴇɴᴇʀ ᴀ ʟᴀ ᴘᴏʟɪᴄᴇ. ᴜɴ ᴠᴇʀɪᴛᴀʙʟᴇ ᴘʀᴇᴅᴀᴛᴇᴜʀ.ᴘʜᴏʙɪᴇ: sᴀ ᴘʟᴜs ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴘᴇᴜʀ ? ᴇᴛʀᴇ ᴇɴғᴇʀᴍᴇ. ᴇɴғɪɴ... ᴄᴀ ᴘᴀssᴇ ᴀᴘʀᴇs sᴀ ᴘʜᴏʙɪᴇ ᴅᴇs ᴍᴇᴅᴇᴄɪɴs ᴇᴛ ᴅᴇs ʜᴏᴘɪᴛᴀᴜx. ɪʟ ᴇɴ ᴀ ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀs ᴇᴜ ᴘᴇᴜʀ ᴘᴏᴜʀ ᴜɴᴇ ʀᴀɪsᴏɴ ǫᴜ'ɪʟ ɴᴇ sᴀᴜʀᴀɪᴛ ᴇxᴘʟɪǫᴜᴇʀ.
ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ ʀᴇʟᴀᴛɪᴠᴇ ᴀ ʟ'ᴇsᴘᴇᴄᴇ: ǫᴜᴇ sᴏɴᴛ ʟᴇs sᴘᴀᴊᴀᴄᴋs ? ᴄᴇ sᴏɴᴛ ᴅᴇs ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇs ᴀ 20% ʜᴜᴍᴀɴᴏɪᴅᴇs ᴇᴛ ᴀ 80% ᴀɴɪᴍᴀʟᴇs ᴀ ǫᴜᴀᴛʀᴇ ᴘᴀᴛᴛᴇs. ɪʟs sᴏɴᴛ ᴅɪᴠɪsᴇs ᴇɴ ᴛʀᴏɪs ɢʀᴏᴜᴘᴇs : ʟᴇs ᴄᴀʀɴɪᴠᴏʀᴇs ǫᴜ'ɪʟs ᴅᴇsɪɢɴᴇɴᴛ ᴘᴀʀ ʟᴇ ᴛᴇʀᴍᴇ ᴛᴏʀɴɪs, ʟᴇs ʜᴇʀʙɪᴠᴏʀᴇs ɴᴏᴍᴍᴇs ᴄᴜssᴛᴇs ᴇᴛ ʟᴇs ᴏᴍɴɪᴠᴏʀᴇs ǫᴜ'ɪʟs ᴀᴘᴘᴇʟʟᴇɴᴛ ᴄᴏʜᴇɴs. ᴄᴇs ᴛʀᴏɪs ɢʀᴏᴜᴘᴇs sᴇ ʀᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇɴᴛ ғʀᴇǫᴜᴇᴍᴍᴇɴᴛ ᴇᴛ ɴ'ʜᴇsɪᴛᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴀ s'ᴜɴɪʀ.
ʟᴇs sᴘᴀᴊᴀᴄᴋs ɴᴇ sᴇ ᴍᴀɴɢᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴏᴜ ɴᴇ sᴇ ᴄʜᴀssᴇɴᴛ ᴘᴀs ᴇɴᴛʀᴇ ᴇᴜx. ɪʟ ʏ ᴀ ᴅᴇs ᴀɴɪᴍᴀᴜx ᴘᴏᴜʀ ᴄᴇʟᴀ. ɪʟs sᴏɴᴛ ᴇɴ ᴛᴇᴍᴘs ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴜɴ ᴘᴇᴜᴘʟᴇ ᴘᴀᴄɪғɪsᴛᴇ. ᴍᴀɪs ᴅᴇᴘᴜɪs ᴇɴᴠɪʀᴏɴ ᴜɴ sɪᴇᴄʟᴇ, ɪʟs ᴏɴᴛ ᴛᴇɴᴅᴀɴᴄᴇ ᴀ ɴᴇ ᴘʟᴜs ᴛʀᴏᴘ sᴇ ʟᴀɪssᴇʀ ᴍᴀʀᴄʜᴇʀ sᴜʀ ʟᴇs ᴘɪᴇᴅs.ᴀᴘᴘᴀʀᴇɴᴄᴇ:
x
ɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: ɢᴏʀɢᴏɴᴀ
ᴘʀᴇɴᴏᴍ ᴅᴇ ʙᴀᴘᴛᴇᴍᴇ: ɢʀᴇɢᴏʀʏ
ᴀɢᴇ: 29 ᴀɴs
ʀᴀᴄᴇ: sᴀᴜʀᴏᴘsɪᴅɪᴀ
ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀᴇ: ɢʀᴇɢᴏʀʏ ᴇsᴛ ᴜɴ ʜᴏᴍᴍᴇ ᴄᴀʟᴍᴇ, ɪʟ ɴᴇ s'ᴇɴᴇʀᴠᴇ ᴘᴀs sᴘᴇᴄɪᴀʟᴇᴍᴇɴᴛ ᴍᴀɪs s'ɪʟ ᴇsᴛ ᴘᴏᴜssᴇʀ ᴀ ʙᴏᴜᴛ ɪʟ ᴅᴇᴠɪᴇɴᴛ ᴜɴᴇ ᴛᴏᴜᴛ ᴀᴜᴛʀᴇ ᴘᴇʀsᴏɴɴᴇ. ɪᴍᴘᴏssɪʙʟᴇ ᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇʀ, ᴠɪᴏʟᴇɴᴛ, ᴠᴜʟɢᴀɪʀᴇ, ᴍᴇᴜʀᴛʀɪᴇʀ.
ᴘʜᴏʙɪᴇ: ɢʀᴇɢᴏʀʏ ᴀ ᴘᴇᴜʀ ᴅᴇs ᴄᴏᴜᴛᴇᴀᴜx.
ᴀᴘᴘᴀʀᴇɴᴄᴇ:
ᴠᴏɪʟᴀ ᴘᴏᴜʀ ᴛᴏɪ 15Neko !