Lehetőség

159 11 0
                                    

2 hónappal később

Elgondolkozva néztem a könyvespolcom, ahol ábécés sorrend szerint rendezve várakoztak a könyvek, de valami nem stimmelt. Erősen gondolkozva pásztáztam a gerinceket, majd hirtelen megvilágosodtam. Hát persze, a K és az L fel van cserélve.

Miután végre tökéletes rend volt a szobámban, egy elégedett sóhajt engedtem ki, és elindultam a konyhába, ahonnan finom illatok érkeztek. Elmosolyodtam, ahogy bedugtam a fejem az ajtón. Jungkook a tűzhelynél állt, és éppen az ebédet csinálta, vagy legalábbis próbálkozott. Karba tett kézzel az ajtófélfának dőltem, és onnan figyeltem a srácot, aki észre sem vett, annyira koncentrált.

Megnyaltam az ajkamat, ahogy erős kezeire tévedt a tekintetem, és ellöktem magam az ajtókerettől. Ruganyos léptekkel Jungkookhoz mentem, és karjaimat a dereka köré csúsztattam.

- Végeztél? - kérdezte, és hallottam a hangján, hogy mosolyog.

- Igen - bólintottam. Egy pillanatra elengedtem, amíg megfordul, aztán ismét átöleltem. Kook kezei máris a fenekemre tévedtek, ami mostanában új szokása lett, de egyáltalán nem bántam.

Egyik kezével kisöpört egy tincset az arcomból, majd lehajolt egy csókért. Ahogy ajkai találkoztak az enyémmel, kellemes borzongás futott végig rajtam, pedig ez már nem az első csókunk, sőt azóta már le is feküdtünk.

- És hogy haladsz a könyvvel?

- Mivel rengeteg információ van, még sehogy - sóhajtottam. - Örülök, ha sikerül áttekinthetően lejegyzetelnem.

- Segítek, ha szeretnéd - nézett le rám mosolyogva.

- Aranyos vagy, de van neked elég dolgod így is - mondtam, miközben kezeim felfutottak a karján, egészen a nyakáig, ahol összekulcsoltam az ujjaimat. Jungkook hümmögve bólogatott, és rámarkolt a fenekemre.

- Igaz, de rád mindig van időm, Baba - hajolt le még egy csókért, aztán elengedett és visszafordult a kajához.

Mosolyogva megráztam a fejem, és visszaindultam a szobába, hogy még a ruháimat átrendezzem, mert úgy rémlik, hogy nem szín szerint rendeztem el őket, és ezen sürgősen változtatni kell.

Végül is összejött ez a meló a BigHitnél, Bang PDnim még örült is, hogy nem egy álszent faszi jelentkezett, bár az nem volt ínyére annyira, hogy Jungkook és én együtt vagyunk, de ezt is lerendezte annyival, hogy legyünk óvatosak.

A lakás, amit kaptam, röpke tíz percre van az ügynökségtől, és nem is kell nagyon kimozdulnom, mert ez elég otthon ülős munka, így többnyire Jungkook jár át hozzám. Még gyanút se kelt, mert egy konditerem működik a kétszintes épület alsó részén, így igazából olyan, mintha edzeni menne. Néha ferdén nézett rá a tulajdonos, amikor este belépett az ajtón, de csak másnap reggel ment el. De hát a bácsi mindennel tisztában van, így nem szól érte.

Jungkook és én boldogok vagyunk, már amennyire egy bujdosó kapcsolatban lehet, és igyekszünk mindent megbeszélni, hogy ne legyenek félreértések. Még ha össze is kapunk valamit, általában az ágyban végezzük, ahol megadjuk a módját a kibékülésnek.

A banda tagjai is örülnek, hogy van valaki, aki kicsit összekapja őket, ugyanis rendszeresen látogatom őket, amikor lehet, és olyankor rend és tisztaság kell, jogy legyen mindenhol. Tanítom őket, mert amilyen rumli van egyesek szobájában, még zsibvásárt is rendezhetnék.

Elégedetten és büszkén figyelem Jungkookot, ahogy megterít, és hálás vagyok, amiért nem hagytam ezt a lehetőséget elúszni. Nem hagytam elúszni Őt.

Nos, itt lenne a vége ennek a sztorinak 😊 Eléggé összecsapott lett, de nem akartam már húzni, és szerintem a jövőben valamikor átírásra kerül.

Remélem volt, akinek tetszett, illetve várta a részeket (ami elég ritka volt, elnézést érte xd).

Köszönöm, akik olvasták 💜

Gyors önreklám:
Kiraktam egy novellás, oneshotos könyvet We Are Young címmel, ha esetleg valakit érdekel, megtalálja a többi között 😍💜

~ Annie

Possibility - Lehetőség /BTS FF HUN/ ( Azon a nyáron 2. ) ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon