Lucy:
Reggel mikor felébredtem halk kuncogást hallottam a szobából. Felültem az ágyban. Álmosan pislogtam körbe. Észrevettem, hogy Mavis ott ül az asztalomon és vigyorog.
- Mavis? Te mit keresel itt? – megdörgöltem szemeimet - És mi olyan vicces?
- Csak azon mosolyogtam, hogy mennyire összeilletek. – lóbálta tovább a lábait.
- Összeillünk? – kimásztam az ágyból és nyújtózkodtam egyet.
- Ahogy egymáshoz bújva alszotok, mint két szerelmes.
- M-mi-ket beszélsz? Mi nem... – kezdtem el kalimpálni kezeimmel.
- Neked kell rájönnöd az érzéseidre... Én csak híreket hoztam
- Milyen híreket? – néztem rá értetlenül.
- Ma reggel beállított egy nem igazán rokonszenves alak a céhbe. És arról érdeklődött hogy van e a tagjaink között Natsu nevezetű.
- Mi?? – hallottam egy álmos, de attól csodálkozó hangot mögülem.
Natsu álmosan pislogott felénk. Még félig aludhatott, mikor meghallotta a nevét.
- Felébredtél? – kérdezte mellettem az alapítómesterünk.
Natsu felült az ágyon ásított egyet. Míg én visszafordultam Mavishez.
- Van még valaki, aki emlékszik Natsura?
- Mi történt ez után? – kérdezte a rózsaszín hajú fiú.
- A többieknek is feltűnt, hogy felőled érdeklődik, de szóltam nekik, hogy feleljék azt, hogy nincs.
- De miért?
- Látni akartam a reakcióját. Követtem és láttam, hogy ugrál örömében. Azt mondta, hogy:
- "Ténylég működött! Nem állhat többé az utamba!"
- Aztán eltűnt.
- Eltűnt? – lepett meg engem is - Azt meg hogy?
- Szerintem teleportáló mágiát használt... – gondolkodott el a szőke hajú lány - de nem biztos...
- Azt mondtad, hogy ellenszenves kinézetű... Milyen volt? – kérdezte Natsu.
- Lerajzoltattam. Így néz ki. – mutatott az asztalon lévő lapra. [Amit, egyébként Happy hozott el a házba.]
- Sosem láttam még... – vettem fel a rajzot - Te Natsu? – mutattam meg neki.
- Nem rémlik... – oldalra hajtva a fejét szemlélte az arcot - szerintem nem...
- Akkor mit akarhat tőled? – tettem fel a jogos kérdést.
VOUS LISEZ
✔️NaLu - Az Én Szellemem.✔️ [Befejezett]✔️
FanfictionLucy Heartfilia egy fiatal boszorkány. A Fairy tail nevű máguscéh tagja, már jó pár éve. Egyik reggel, mikor a céhépületbe bemegy furcsa dologra lesz figyelmes. Csapattársa, és egyben egyik legjobb barátja Natsu Dragneel eltűnt. És nem ez a legfurcs...